Skrevet av Emne: "Ripped Hardcore – The ultimate Fat destroyer" Sant eller usant??  (Lest 24980 ganger)

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Produkt: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/ripped-hardcore-60-caps

Kjøpte nettopp 4 av disse! Takket være tilbud: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/2-x-ripped-hardcore-60-caps


Mitt spørsmål er. Hvordan fungerer dette? Er den virkelig så bra som den ser ut til å være? Vil den forminske bodyfat prosenten og øke fettforbrenningen? Legger pris på svar!

Utlogget Mr:ANNOYING

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 232
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 232

nei det funker ikke like bra som de skal ha det til.  Fungerer egentlig ikke en dritt med andre ord Smiley)
Kanskje litt effekt med caffeinen, at du orker litt mere, men ikke noe mere en det.

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

nei det funker ikke like bra som de skal ha det til.  Fungerer egentlig ikke en dritt med andre ord Smiley)
Kanskje litt effekt med caffeinen, at du orker litt mere, men ikke noe mere en det.

Du kødder med meg nå?..

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Du har med andre ord kasta penger i dass.
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Du kødder med meg nå?..
Tror du virkelig at et par kapsler med koffein, ekstrakt fra grønn te, oliven og kaffebønner vil gjøre deg ripped? Cheesy


Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Tror du virkelig at et par kapsler med koffein, ekstrakt fra grønn te, oliven og kaffebønner vil gjøre deg ripped? Cheesy



Ble egentlig "presset" av søskenbarne mitt til å kjøpe han noe som tar vekk fettet på magen.. Akkurat nå er jeg utrolig forbanna, sendte en melding til gymgrossisten i en håp om å få avbestilt produktene. Tror dere at det er forseint? Bestilte liksom produktet for noen timer siden.. Håper virkelig ikke at det er forseint, vist ikke har jeg kasta bort 800 kr...

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Ble egentlig "presset" av søskenbarne mitt til å kjøpe han noe som tar vekk fettet på magen.. Akkurat nå er jeg utrolig forbanna, sendte en melding til gymgrossisten i en håp om å få avbestilt produktene. Tror dere at det er forseint? Bestilte liksom produktet for noen timer siden.. Håper virkelig ikke at det er forseint, vist ikke har jeg kasta bort 800 kr...
Hahaha, sorry at jeg ler, men du ble presset av søskenbarnet ditt til å kjøpe noe som fjerner fettet på magen? Tongue Jeg kan garantere deg at du ikke finner et lovlig kosttilskudd i norge som fjerner fettet raskt. Det finnes flere ulovelige medikamenter, men disse kan du nok ikke bestille på gymgrossisten.no Smiley

Det er sikkert ikke for sent. Ring de nå og be om å avbestille. Tror uansett du har som forbruker lov å returnere varer kjøpt på nett innen en frist, uansett grunn (forbrukerkjøpsloven).

Ser forøvrig du henger deg veldig mye opp i kosttilskudd (av dine 19 posts handler stort sett alle om Anabolic Beast, Jack3d, Ripped Hardcore). Kosttilskudd er ikke noe magiske greier som gir deg sixpack og store biceps på kort tid, det er tilskudd til kosten/treningen som kaanskje hjelper litt.

Edit: Ser og du er på bulk ifølge innleggene dine her. Det å forbrenne fett på bulk er nok ganske umulig.

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Hahaha, sorry at jeg ler, men du ble presset av søskenbarnet ditt til å kjøpe noe som fjerner fettet på magen? Tongue Jeg kan garantere deg at du ikke finner et lovlig kosttilskudd i norge som fjerner fettet raskt. Det finnes flere ulovelige medikamenter, men disse kan du nok ikke bestille på gymgrossisten.no Smiley

Det er sikkert ikke for sent. Ring de nå og be om å avbestille. Tror uansett du har som forbruker lov å returnere varer kjøpt på nett innen en frist, uansett grunn (forbrukerkjøpsloven).

Ser forøvrig du henger deg veldig mye opp i kosttilskudd (av dine 19 posts handler stort sett alle om Anabolic Beast, Jack3d, Ripped Hardcore). Kosttilskudd er ikke noe magiske greier som gir deg sixpack og store biceps på kort tid, det er tilskudd til kosten/treningen som kaanskje hjelper litt.

Edit: Ser og du er på bulk ifølge innleggene dine her. Det å forbrenne fett på bulk er nok ganske umulig.

Jeg veit at jeg er opptatt av kosttilskudd, men tro meg, jeg har ikke planer om å bli ripped enda. Jeg skal stort sett bulke i 1-2 år! Kundetjenesten er stengt nå, så jeg sendte bare en mail. Smiley Og han søskenbarne mitt som er ca 6 år eldre enn meg er jævlig ivrig på å fjerne bort fettet fort som mulig, og han tror at det finnes produkter som kan gjøre slik at fettforbrenningen øker ( noe som jeg også tror på). Men det ser ut som at gymgrossisten er absoulutt dritt, og at de faktisk ikke selger produkter som holder det de lover. Jeg har allerede sixpack og sånt, men jeg skal bulke. De eneste produktetene som jeg kommer til å bruke er anabolic beast , protein pulver, creatin og Jack3d.

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Hvis kundetjenesten er stengt så send mail, som du har gjort, bra. Men som sagt, jeg er ganske sikker på at du har returrett om du ikke har åpent produktene.

Gymgrossisten er ikke noe verre enn andre kosttilskuddsbutikker/sider der ute. ALLE selger fettforbrennere som "øker forbrenningen med 10000%!!!!" eller lignende. Du kommer nok ingen vei med å klage på dette.

Det finnes forøvrig preparater der ute som kan hjelpe å forbrenne fett, men som sagt er disse enten ulovlige elle reseptbelagte og ikke noe du får tak i lett.

Søskenbarnet ditt høres ut som en idiot. Hvorfor kan han ikke kjøpe disse produktene selv om han er så ivrig på å få sixpack? Be han lese seg opp på kosthold og trening, så finner han nok ut at det eneste som hjelper er å ligge i kaloriunderskudd.

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Hvis kundetjenesten er stengt så send mail, som du har gjort, bra. Men som sagt, jeg er ganske sikker på at du har returrett om du ikke har åpent produktene.

Gymgrossisten er ikke noe verre enn andre kosttilskuddsbutikker/sider der ute. ALLE selger fettforbrennere som "øker forbrenningen med 10000%!!!!" eller lignende. Du kommer nok ingen vei med å klage på dette.

Det finnes forøvrig preparater der ute som kan hjelpe å forbrenne fett, men som sagt er disse enten ulovlige elle reseptbelagte og ikke noe du får tak i lett.

Søskenbarnet ditt høres ut som en idiot. Hvorfor kan han ikke kjøpe disse produktene selv om han er så ivrig på å få sixpack? Be han lese seg opp på kosthold og trening, så finner han nok ut at det eneste som hjelper er å ligge i kaloriunderskudd.

Var faktisk han som betalte Smiley Glømte vel å si det.. Han brukte å trene før i tiden, men så slutta han og nå har han fått.. jah. stor mage for å si det sånt x) Og jeg, tar på meg all skylda her. Jeg sa at de pillene der gjør slik at du får vekk fettet på kroppen, men at han måtte trene riktig og spise sunt. Blir vel litt vanskelig å forklare det som har skjedd. Men sånn går det når en liten kid (meg), har alt for lite kunnskap om kosttilskudd! Takk og pris for at det finnes forumer som dette, og hyggelige mennesker som deg Cartman, som faktisk hjelper til! Setter virkelig pris på det Smiley Sender deg garantert en priv melding vist det er noe jeg lurer på, tusen takk!

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Burde være tid nok til å avbestille. De sender ut på kveldstid :p
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Burde være tid nok til å avbestille. De sender ut på kveldstid :p

Vist ikke sender jeg bare pakken tilbake Wink

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Vist ikke sender jeg bare pakken tilbake Wink

Jepp!
Ta heller å invester i noe kaffe før du skal kjøre cardio trening.
Annet enn det er stram kost over et par månder det beste "kosttilskuddet" du kan få tak i. Mat atlså!
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Jepp!
Ta heller å invester i noe kaffe før du skal kjøre cardio trening.
Annet enn det er stram kost over et par månder det beste "kosttilskuddet" du kan få tak i. Mat atlså!

Skal huske på det! Jeg prøver egentlig ikke å "shredde" eller bli "ripped". Akkurat nå driver jeg med bulking og har tenkt å fortsette med det helt til jeg blir fornøyd Smiley Som sagt er det ikke jeg som skal prøv å gå ned i vekt, det er søskenbarne mitt Grin Men jeg skal sørge for at han følger tipset ditt, takker Smiley

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Heh du skal bulke i 1-2 år til og kjøper derfor fettforbrennere nå. Om 1-2 år har de funnet opp et helt nytt revolusjonerende produkt som gir 200% øking i fettforbrenning. Det kalles Extreme Ripped Hardcore Ultra

Haha:P Men som sagt er/var ikke produktet til meg. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!