Skrevet av Emne: Hagenisse World Cup til vinteren  (Lest 43955 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #30 : 22. mai 2012, 13:08 »
Hadde med diabloen på studioet igår for å ha det litt morro, og morro ble det!

47 reps på 380kg raw benk, etterfulgt av 1 RM mark på 1100kg. Etter det varn så stolt at han spiste opp to 25kilos vektskiver og dreit ned hele resepsjonen der i gledesrus. Han er så klar for EM han nå, at han kjører fri-posering i hagen og sjonglerer statuetter og blomsterkasser samtidig.

Ble forøvrig innkalt til styremøte i borettslaget tidligere i uka, og sendte to av de renstripete Himalaya nissene mine i mitt sted. Har ennå ikke mottatt noe møterapport =)

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #31 : 22. mai 2012, 19:42 »
Gratulerer med bra treningsøkt på nissen!  Det skal dog sies at å drite ned hele respsjonen ikke flytter noen grenser for adferd på helsestudioer rundt omkring.  Sånn adferd ser jeg rett som det er på Elixia Collosseum.

Hva slags opplegg har du for EM?  Skal Diabloen stille i singelkonkurranse?  Eller satser du alt på lagutstilling?

Jeg har faktisk sitti i 11 år (!) i styret i borettslaget her jeg bor.  Jeg forstår nå at jeg burde lært av deg mye tidligere, og ordnet meg en skikkelig muskuløs og handlekraftig vararepresentant. 

Jeg tok med nissen min på kondomeriet i dag, for å finne litt sexleketøy som nissen kunne kose seg med.  Jeg forsto raskt at dette var en bomtur, for nissen var klar for litt kraftigere stimulanser.  Så vi stakk innom Jernia isteden.  Der kjøpte jeg den kraftigste slagdrillen som de hadde, samt et sett med smergelskiver og pinnefresere.  Nissen har vært mye alene på rommet sitt nå etterpå.  Jeg regner med at neste strømregning blir kolossal, men den får jeg dekke inn med noen ekstra nissebesøk.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #32 : 23. mai 2012, 08:42 »
Hva slags opplegg har du for EM?  Skal Diabloen stille i singelkonkurranse?  Eller satser du alt på lagutstilling?


Satser alt på lag! Har nå ett velfungerende team bestående av;

Diabloen, som alfa hannen og frontfiguren, har nå matchvekt på 600kg, 4,7 meter høy
3 Himalaya nisser med offensiv tiltrekningskraft. Rundt 300 kg matchvekt, ca 3 meter høye
2 tibetanske blånisser på 250 kg og rundt 2 meter, med 1 meters skjegg

.......og som en godbit for å sikre førsteplassen......noe som aldri har blitt stilt før...........som jeg har ventet på i nesten sju år siden jeg bestilte den.......kostet nitten millioner....................

.........MONGOLSK HAGEGNOM!

Åpna pakka igår og fy flate den er rå! Kun EN meter høy, og TRE METER BRED! Målte overarma på han i slapp tilstand - 180 cm! Tipper den kommer til å vekke oppsikt i EM. Eneste problemet er at de kommer ferdig utrustet med hakke og spade, og det er nesten det eneste de driver med off-season; hakker og graver nesten døgnet rundt.

Måtte plassere den i hagan til nabokjerringa i går ( vil ikke ha masse høl i min hage ) og lot den holde på. Tror hølet der er rundt tjue meter i diameter og omlag ni meter dypt etter den første natta. Skal bli spennende dette!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #33 : 23. mai 2012, 08:45 »
By the way: har fått gjennomslag for statlig støtte via NAV ( noe du også kan søke om ) da jeg har fått registrert meg selv som "rådgivnings-verge" for alle nissene mine - mottar en million i kvartalet fra NAV på dette. ( ikke rare greiene, men alle monner drar jo )

Bare husk å ta med nissen til møte med NAV, i tilfelle de trenger litt ekstra "overbevisning" for å stemple gjennom søknaden.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #34 : 23. mai 2012, 20:32 »
Himmel og hav!  Finnes det noen andre utstillere i verden som kan skilte med både en stor boliviansk djevelnisse (Fata diabolicus maximus boliviensis) og med en mongolsk hagegnom (Fata mongoliensis horriblis extremalis)?  Dette vil såvidt jeg kan skjønne feie all konkurranse av banen.  Spørsmålet er bare om noen øyenvitner vil overleve at disse nissene stilles ut som et samlet lag.  Uansett vil dette sette en helt ny standard innen hagenisseutstilling.

Gabor påsto at et internasjonalt mafiakartell prøvde å krysse stor boliviansk djevelnisse med mongolsk hagegnom en gang på 70-tallet.  Ingen vet sikkert hva som skjedde videre, for ingen av oppdretterene overlevde dette eksperimentet.  Men myten vil ha det til at resultatet av eksperimentet lusker rundt i den dype jungelen på Sumatra den dag i dag.  Om dette er sant, så er dette garantert verdens farligste levende skapning.

Jeg driver på nybegynnernivå sammenliknet med deg.  Men når det gjelder statsstøtte, har jeg et opplegg klart som vi overgå ditt NAV-system.  Jeg kjenner nemlig en sentral byråkrat i Kulturdepartementet (helt sant!).  Han er en nøkkelperson innen fordeling av midler til kulturformål i Norge.  Han skal avlegges et vennlig men bestemt nissebesøk.  Nå skal hagenisseutstilling defineres som finkultur, med økonomiske rammer som får innkjøpsordningen for lyrikk til å blekne.  Dette blir et gullkantet opplegg!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #35 : 24. mai 2012, 11:52 »
Er også i ferd med å få gjennomslag for sponsor støtte av STATOIL da hagenisseutstilling støtter statoils miljøtiltak. Får vi det som vi vil, blir 25% av Statoils overskudd sprøytet rett inn i Hagenisseutstillernes fond - da kan vi snakke om å bedre kvaliteten på kretsmesterskapene og NM i tiden fremover!

Gnomen og Diabloen hadde brytekamp igår ( lekeslossing )

Rev ned hele garasjen og slo to høl tvers gjennom husveggen til naboen. Huff og huff!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #36 : 24. mai 2012, 12:11 »
Med 25% av Statoils overskudd som budsjett til produksjon av hagenisser så tror jeg at noen må avle frem en mordervariant ganske fort ! Det holder vel ikke å strø salt over de eller noe sånt. Eller kanskje det holder å importere noen fra Syria. Du får ta en telefon til Assad og høre om han har noen på lager.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #37 : 24. mai 2012, 13:35 »
Himmel og hav!  Finnes det noen andre utstillere i verden som kan skilte med både en stor boliviansk djevelnisse (Fata diabolicus maximus boliviensis) og med en mongolsk hagegnom (Fata mongoliensis horriblis extremalis)?  Dette vil såvidt jeg kan skjønne feie all konkurranse av banen.  Spørsmålet er bare om noen øyenvitner vil overleve at disse nissene stilles ut som et samlet lag.  Uansett vil dette sette en helt ny standard innen hagenisseutstilling.

Gabor påsto at et internasjonalt mafiakartell prøvde å krysse stor boliviansk djevelnisse med mongolsk hagegnom en gang på 70-tallet.  Ingen vet sikkert hva som skjedde videre, for ingen av oppdretterene overlevde dette eksperimentet.  Men myten vil ha det til at resultatet av eksperimentet lusker rundt i den dype jungelen på Sumatra den dag i dag.  Om dette er sant, så er dette garantert verdens farligste levende skapning.

Jeg driver på nybegynnernivå sammenliknet med deg.  Men når det gjelder statsstøtte, har jeg et opplegg klart som vi overgå ditt NAV-system.  Jeg kjenner nemlig en sentral byråkrat i Kulturdepartementet (helt sant!).  Han er en nøkkelperson innen fordeling av midler til kulturformål i Norge.  Han skal avlegges et vennlig men bestemt nissebesøk.  Nå skal hagenisseutstilling defineres som finkultur, med økonomiske rammer som får innkjøpsordningen for lyrikk til å blekne.  Dette blir et gullkantet opplegg!
Hei, søkte litt på nettet og da dukket innlegget ditt opp. Greien er det at jeg har en krysning av boliviansk djevelnisse og mongolsk hagegnom, kalles Bodom (usikker på latinsk utrykk da den er såpass ny). I går når jeg gikk å luftet den, har koblet den fast til et Scania førerhus. Det som skjedde var at han så ei blondine i vannkanten og ble så yr, at han trekte like godt hele førerhuset ned til henne (var en bratt skråning), og det gikk som det gikk. Var ikke så mye igjenn å skjule etterpå.

Jeg måtte la førerhuset stå, men tviler på at de klarer spore det tilbake til meg, kommer uansett til å ligge lavt en stund. Det jeg egentlig lurer på er om dere har et tips til førerhus som kunne klar å holde Bodomen min på veien evt har jeg sett en del på Leo 2  og Abrahams 2 , de koster jo en del, men det jeg er mest redd for er om dette vil stikke seg ut, eller om det ikke er så nøye når det kanskje er freak faktor nok at en nisse trekker den? 

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #38 : 25. mai 2012, 09:05 »
Brukte selv CV-90 en gang, men 22 tonn holder jo ingenting hvis nissen først går kokkos. Leo kan funke, de pleier å begynne å slite på rundt 40 tonn ( så lenge nissen er rein )

Fett at vi er to som har gnom-krysning! Skal du stille han i EM?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #39 : 25. mai 2012, 11:38 »
Smekker inn ett bilde av Diabloen min, klar for konk!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #40 : 26. mai 2012, 10:47 »
Takk for flotte bilder!  Det mosa førerhuset og diabloen er virkelig imponerende saker.  Her snakker vi om det ypperste internasjonale nivået.

Jeg har gode nyheter, gutter!  Jeg avla min venn i Kulturdepartementet et nissebesøk i går.  Han ble rimelig paff da han så nissen, gitt.  Vi snakket litt løst og fast om gamle dager før jeg bragte dagens samtaleemne på bane.  Jeg ymtet frampå om en relativt romslig støtte til hagenissesporten i Norge.  Han ristet nonsjalant på hodet, men fikk straks nokså vondt like under venstre kneskål.

Jeg ble litt mer insisterende, og han mumlet noe om å ringe politiet.  Det ble stilt på han da han så at nissen plutselig sto der med mobiltelefonen hans i hånden.  Nissen klemte langsomt til, og min venn så storøyd og måpende at mobiltelefonen ble gjort om til noe som liknet en liten klump krystet tinnfolie.  Jeg sa høflig at kontakt med politet i tiden framover nok kunne være litt helseskadelig, og han nikket stumt.

Her tenkte jeg at det var på tide å formalisere samtalen litt, og jeg foreslo en rammeavtale om støtte til norske hagenisseutstillere på 20 millioner i året over fem år, med mulighet for forlengelse på ubestemt tid.  Han gjorde som vertskap for nissebesøk gjerne gjør, og takket ja.  Rammeavtalen er i boks, folkens!

For all del, min kontaktmann og jeg er stadig venner.  Jeg akter å yte litt i retur til Kulturdepartementet.  Jeg tror at nissen kan bli en effektfull statist i Wagners operaer, og den vil stjele showet totalt dersom den blir med i Dovregubbens hall-sekvensen i Peer Gynt.  Vi kan jo også sikre Kulturdepartementet en større andel av statsbudsjettet, og avlegge finansministeren et aldri så lite nissebesøk, eventuelt med diablo og hagegnom som forsterkning.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #41 : 30. mai 2012, 09:12 »
Gratulerer og takk for ditt bidrag til å få sprøytet litt mer klingende mynt inn i kassa!

Må si det er en tøff sjanse å ta, hvis du får castet nissen din inn i ett teaterstykke; såpass uberegnelige som de kan være, så kan jo ALT skje - men morro blir det nok uansett!

EM nærmer seg med stormskritt, og derav også diett på diabloen. Han gikk ned tretti kilo igår og er i rute sånn sett. Jeg bruker en deff hvor han får ni liter diesel og 4 sekker med havre om dagen, og intravenøst sustanol natta gjennom. Hender han er litt smågretten når han våkner, men det møter jeg bare med å sende han rett ut i hagan med en gang.

Spennende tider i møte!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #42 : 30. mai 2012, 21:01 »
Takk for det, Fleksnes!

Rammeavtalen på 20 millioner i året til Norges Hagenisseforbund er jo ikke all verden med penger.  Men hovedpoenget er at vi har en fot innafor nå, og kan forhandle fram større avtaler og kontrakter etterhvert.

Joda, det er litt dristig å putte hagenisser inn i de utøvende kunstarter.  Men dette åpner opp for uante muligheter.  Vi får heller legge skylda på andre dersom det skjer små eller store uhell.

Hvordan gikk det med gravingen til hagegnomen?  Jeg ville tro at han var litt døgvill etter reisen, og kanskje begynte å grave sidelengs når den kom sånn ca. 30 - 40 meter ned.  Ble tunnellen i såfall lang?

Jeg har planlagt et opplegg som vil skaffe meg en hagenisse til, og det nesten helt uten innkjøpsutgifter.  Forsettelse følger når jeg vet hvordan det gikk.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #43 : 30. mai 2012, 21:35 »
Flott at du ordner med tilskudd Rulatoren. Har vert borte en stund siden mobildekningen i skauen er svært dårlig. Særlig etter at nissen prøvde å få tak i ett ekorn som klatret opp i eneste masten som var. (Ligger lavt etter det lille "uhellet" med blondina). Dagene har gått til å få i gang brygging av tresprit/metanol, men dette gikk så tregt at nissen klikka å begynte å spise trær i steden. Så det ordnet seg på et vis. Ikke så ideelt som ren metanol, men det ser ut til at det demper higen og abstinensene til nissen.
Problemet er at avskogningen av området nok begynner å trekke til seg folk.

Ser at dere begge er ganske opptatt av utstilling, til nå har jeg bare brukt nissen min som selskap, og turvenn, men konkurranse høres interessant ut. Har dessverre ikke fått sosialisert nissen min noe særlig så må vel begynne med dette. Noen tips, gode områder å gjøre dette på? Hadde det ikke vært for uhellet hadde jeg kanskje begynt forsiktig med et besøk ved Oslo opera. Ser det skulle være konsert der i dag så mulig å treffe på litt folk han kunne hilst på tenker jeg. Ønsker også å sosialisere den med barn så dette ville nok være perfekt.


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #44 : 01. juni 2012, 20:03 »
Jeg forstår at du er frustrert, RkD.  Dersom nissen er så desperat at den spiser trær, så er det kanskje en ide å fore den på torv og matjord?  Dette vekker mindre offentlig oppsikt, i alle fall til å begynne med.  Det kan kanskje også være en steg i retning av gradvis sosialisering.  Dersom nissen vanker litt i landbruksmiljøer, vil den også etterhvert støte på brunstige kyr og grisepurker.  Resultatet vil kunne bli riktig vennskapelige forbindelser mellom nissen og andre levende skapninger.

Som dere husker fra østnorsk mesterskap, så var det en kar fra Halden som vant min klasse, med et litt for streit Morgan Kane-tema.  Dette er min nøkkel til en dobling av stallen min til to nisser.  Jeg tok med nissen min til Halden i går, og hadde et fortrolig møte med nissen til denne haldenseren.  Jeg blidgjorde nissen med litt Gilde non plus ultra, og satte fram et aldri så lite forslag.  Fortsettelse følger!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!