Skrevet av Emne: Hagenisse World Cup til vinteren  (Lest 43950 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #60 : 30. juli 2012, 19:19 »
Takk for det!  Men det oppstår lett misforståelser.  Når jeg gir kommandoen 'Opp stolpen' så er min hensikt at nissen skal klatre til topps i telefonstolpen på kortest mulig tid, ikke at han skal rykke opp stolpen på kortest mulig tid.  Han tar ikke instrukser så lett, og det går ut over all mulig slags infrastruktur.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #61 : 16. august 2012, 11:10 »
Jeg hadde eksakt samme problem med "ta et skritt frem og hilse pent på mannen" hvor nissen konstant misforstod "skritt", og egentlig også hva "pent" betydde. ( Pent ligner jo på ordet "pjent" på nissespråket som betyr "avriv" eller" røsk av" )
Til slutt ga jeg opp, nå har jeg bare skilt rundt halsen på dem hvor det står "hilsing på eget ansvar" Denne disclaimeren fritar deg for absolutt alt juridisk ansvar i forhold til skader på personer i forhold til hilsing.

Ellers så stilte jeg ut  i POLEN INTERTOTO CUP i sommerferien og røsket med meg 8 gull, bl.a. "Best in Show" "largest gnome" og også den meget prestisjefylte "Most fearsome". Diabloen er jo en poengplukker av rang og synkroniseringen med de øvrige små gnomene sitter nå som et skudd. En annen ting som var ekstremt-vellykket-og-helt-nydelig var at man iår kun hadde 17 dødfall og skadeomfang for UNDER 20 millioner dollar, og man regner ikke med at det var mer enn rundt 50 skadete personer også - hvilket er rekord for et Europeisk stevne og en nedgang på 142% fra ifjor!

Har du fått stilt noe i det siste da? Er jo NORDIC GARDEN rett rundt hjørnet, kan være et veldig bra sted og starte det altså!

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #62 : 17. august 2012, 11:15 »
Jeg hadde eksakt samme problem med "ta et skritt frem og hilse pent på mannen" hvor nissen konstant misforstod "skritt", og egentlig også hva "pent" betydde. ( Pent ligner jo på ordet "pjent" på nissespråket som betyr "avriv" eller" røsk av" )
Til slutt ga jeg opp, nå har jeg bare skilt rundt halsen på dem hvor det står "hilsing på eget ansvar" Denne disclaimeren fritar deg for absolutt alt juridisk ansvar i forhold til skader på personer i forhold til hilsing.
Takk for et nyttig og bra tips.  Selv har jeg gitt nissen en ansiktstrakt av den typen som mopedister brukte i gamle dager.  Nissen har trakten på seg når jeg går tur med den.  Jeg har i tillegg instruert den til kun å se rett fram.  I det siste har det derfor kun vært aggressive hunder, gjengmedlemmer og gateråner som har havna i trøbbel, og det er i grunnen helt greit.

Sitat
Ellers så stilte jeg ut  i POLEN INTERTOTO CUP i sommerferien og røsket med meg 8 gull, bl.a. "Best in Show" "largest gnome" og også den meget prestisjefylte "Most fearsome". Diabloen er jo en poengplukker av rang og synkroniseringen med de øvrige små gnomene sitter nå som et skudd. En annen ting som var ekstremt-vellykket-og-helt-nydelig var at man iår kun hadde 17 dødfall og skadeomfang for UNDER 20 millioner dollar, og man regner ikke med at det var mer enn rundt 50 skadete personer også - hvilket er rekord for et Europeisk stevne og en nedgang på 142% fra ifjor!

Har du fått stilt noe i det siste da? Er jo NORDIC GARDEN rett rundt hjørnet, kan være et veldig bra sted og starte det altså!
Bra innsats!  Var det diabloen eller hagegnomen som sikret "Most fearsome"-prisen?  Du har jo to bunnsolide trumfkort å slå i bordet med der.  Er det fare for intern rivalisering mellom de to?  Det vil jo bli virkelig månelyst dersom de to braker ihop.

Det er godt å se at tapstallene var så lave denne gangen.  Kanskje franskmennene holdt seg unna denne gangen?  De har jo vært et problem, med sine gjentatte forsøk på å plassere nisser ute blandt publikum.

Selv har jeg liggi nokså lavt i terrenget.  Som du sikkert husker, endte østnorsk mesterskap i en total katastrofe.  De fleste hagenisseklubbene på østlandet er helt utradert.  Nissen min har også blitt litt engstelig av seg.  Så jeg må ta saker og ting litt gradvis.  Men jeg ble invitert til et oppvisningsstevne i Setesdalen i slutten av juli, og dette var virkelig vellykket.  Seks lokale nisser ble stilt ut, og de hadde trent inn både et grunnprogram og et friprogram.  Det er godt å se at det spirer og gror i bygde-Norge!  Høydepunktet kom på festen etterpå, da jeg ga kommandoen "Opp stolpen", og sju buddeier ble intenst lykkelige i de neste tjue minuttene.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #63 : 17. august 2012, 13:54 »
Faktisk hadde de ikke tenkt å dele ut Most Fearsome prisen iår, dette skjedde faktisk etter at utstillingen var over; en japansk turist kom bort til diabloen og satte igang å ta bilder, hvorpå diabloen røska begge øra rett av ham og spiste dem, til stor jubel fra resten av forsamlingen. (liker jo ikke sånne paparazzi tilstander i sporten vår uansett ) Så da ble det gull nummer åtte gitt=)
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #64 : 18. august 2012, 17:52 »
Gratulerer så mye!  Du er virkelig en norsk pioner og et forbilde i denne sporten.  I kveld skal jeg spise middag hos min venn som jobber i Kulturdepartementet.  Jeg skal se om han kan hjelpe meg med en skriftlig henvendelse til IOC.  Vi bør starte forhandlinger om å få opptatt Hagenisseutstilling som en olympisk idrettsgren.  Dersom min kjære venn er motvillig, vil det nok gå hardt ut over inventaret i heimen hans.  Jeg håper defor at han er fornuftig og samarbeidsvillig.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hagenisse World Cup til vinteren
« #65 : 20. august 2012, 15:57 »
Var jo med i OL på 1850 tallet, men ble borte pga dødsfallene var så høye - på tide å få det tilbake!!!!!!!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!