Skrevet av Emne: Lange trenings t.skjorter  (Lest 8073 ganger)

Utlogget LoJo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

Lange trenings t.skjorter
« : 18. april 2012, 14:48 »
Er det noen der ute som har erfaring med hvor man får kjøpt lange trenings t-skjorter?

Er 190 cm høy (mann) og har lenge slitt med å få trenings overdeler som er lange nok.
Sist jeg bestilte t-skjorter på nett bestilte jeg str. XL for å  være sikker på at de skulle være lange nok. Men når jeg fikk de i posten, viste det seg at de nådde meg til navlen men sto ut som en puncho.

Virker som de lengste t-skjortene er i Large lengde og når man plusser på X'er så er de bare videre/bredere.
(Har vært rundt om kring på de store sportkjedene, men alle virker som har de samme merkene. Både Adidas og Nike blir for korte, og andre merker er vanskelig å få tak i på vanlige sportsbutikker.)
Har hørt at Reebok sine t-skjorter skal være bra lengde på, men virker som ingen selger noe annet enn Reebok sko i Norge.


Trenger både kjøpe skjorter til styrketrening og kondisjonstrening, så alle tips taes i mot med takk.
You just need to take one more steep/rep/kilo then the others to win.
It ain`t about how hard you hit, It`s about how hard you can get hit and keep moving forward.



Helse logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121091.msg1801910;topicseen#new

Utlogget LoJo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

Sv: Lange trenings t.skjorter
« #1 : 25. april 2012, 16:50 »
Er det bare jeg som har dette problemet, elle er det ingen som veit av noe sted?

Jeg er jo bare 190 cm. så det er jo mange der ute som er høyre enn meg...
You just need to take one more steep/rep/kilo then the others to win.
It ain`t about how hard you hit, It`s about how hard you can get hit and keep moving forward.



Helse logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121091.msg1801910;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!