Skrevet av Emne: 17-År, Simen. Bildelogg! *** Fra feit til trent *** *Twitter*  (Lest 2058 ganger)

Utlogget Playger

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 46
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 46

Hallo TF.

Har tideligere skrevet en deffe tråd i en annen seksjon på forumet, men føler egentlig at denne seksjonen er den rette plassen å logge på, derfor skriver jeg en ny tråd som fokuserer mer på mitt opplegg og mine mål!

Når jeg begynte å trene 1januar 2011 veide jeg 105kg på vekta, og var ganske så lei av livsstilen, utsende og selvfølgelig kroppen. Derfor bestemte jeg meg for å gjøre noe, og det fikk jeg til!

1, Jan. 2011:


105kg


31, Mai. 2011: 

77kg



Etter 4måndter, når jeg innså at hele 27kg hadde glidd av, kom motivasjonen. Jeg hadde selv ingen anelse om at det alle tror er umulig, er fult mulig. Det var da motivasjonen var på topp og at jeg fikk en helt annen livsstil. I etterkant, har jeg delvis sklidd litt ut av trening pga en senere ryggskade som jeg pådro meg (ikke ved trening).

Jeg har nå bestemt meg for å starte for fult igjen, og vil derfor fortsette å dele fremgang med dere på forumet!

1.jan 2012



Har opprettet en twitter konto for de som vil følge litt ekstra med! Her lover jeg flere oppdateringer og eventuelt flere bilder! Følger selvfølgelig personer som følger meg tilbake! Utrolig kjekt med twitter for utveksling av quotes og andre ting!  https://twitter.com/#!/simenmolstad

Utlogget BWest

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 97

bra jobba!
Voice chat OFF
Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!