Skrevet av Emne: Fettforbrenning's produkt!  (Lest 1525 ganger)

Utlogget Tbkroll

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Fettforbrenning's produkt!
« : 05. mai 2012, 14:01 »
Hei, har sett litt rundt og funnet produkter som Stacker 4 ( http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/stacker-4-100-kapsler ) og Ripped Hardcore ( http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/ripped-hardcore-60-caps )
Noen som vet at desse funker bra på såkalla "bellyfat" over tid? noen måner kanskje? på rippedhardcore står det vertfall at det funker bar på magefett, men om desse ikke funker så bra, har dere noen produkt som funker mye bedre? veit dei ikke selger de beste produkta i norge, så kanskje dere kan anbefale noen andre produkt også ? :-) Dei produkta jeg oppga ovenfor er jeg fult klar over at inneholder mye koffein også, noe som er bra for energien! :-)

Utlogget daho

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Fettforbrenning's produkt!
« #1 : 05. mai 2012, 14:47 »
Ripped Hardcore inneholder 290mg koffein og 33mg grønn te ekstrakt.
Stacker 4 har 300mg koffein og 100mg grønn te.

Det er per kapsel.

X-Life sin Fat Frenzy Loss har 1000mg grønn te hvorav 300mg er naturlig koffein. Den inneholder også 400mg geranium. Noe de andre ikke gjør. Det innholdet er per dags dose som er 4 kapsler.Link

Koffein og grønn te er bra for forbrenninga. Jeg tar egne koffein tabletter på 250mg hver og grønn te tabletter på 500mg. Ikke bare er det billigere, jeg føler den komboen har bedre på meg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!