Skrevet av Emne: Uren og blek hud, hvordan få litt glød i huden?  (Lest 11354 ganger)

Utlogget dnr@

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Hei. Har veldig uren og blek hud, ikke så mye kviser i ansiktet men litt hudormer iform av sorte prikker og røde merker etter gamle kviser! Lurer på hva jeg skal gjøre for å få litt mer glød i huden? Har selv tenkt selvbruningsprodukter for ansikt og kropp, hudspesialist som kan rense huden og div kremer osv! Ble anbefalt av min søster å gå til innkjøp av en farget dagkrem som passet min hudtone, men er ikke det sminke? hvor skal grensa gå lissom, hehe:)

Takker for all hjelp og tips!

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Har du gjort noe selv for å prøve å bli kvitt uren hud?  Greit å vite hva du har prøvd før en kommer med forslag...  Smiley  I mitt hode tenker jeg at det er greit å finne årsaken til den urene huden og kvisene i stedet for å kamuflere det med krem/sminke...
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget dnr@

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Nei altså, det skal sies at jeg har ikke gjort eller prøvd noenting ettersom jeg har null nada nix peiling på hva som kan hjelpe for huden eller hva jeg burde gjøre for å få en finere hud med mer glød!

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Nei altså, det skal sies at jeg har ikke gjort eller prøvd noenting ettersom jeg har null nada nix peiling på hva som kan hjelpe for huden eller hva jeg burde gjøre for å få en finere hud med mer glød!

Har ikke så peiling jeg heller... Men vet at mange får litt extra kviser av melkeprodukter/ feit mat... Det som funket for meg var å kutte ned litt på fett i maten+ ta litt sol... kombinert med å skrubbe trynet med skrubb av og til...  Smiley

Redigert...
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Hei. Har veldig uren og blek hud, ikke så mye kviser i ansiktet men litt hudormer iform av sorte prikker og røde merker etter gamle kviser! Lurer på hva jeg skal gjøre for å få litt mer glød i huden? Har selv tenkt selvbruningsprodukter for ansikt og kropp, hudspesialist som kan rense huden og div kremer osv! Ble anbefalt av min søster å gå til innkjøp av en farget dagkrem som passet min hudtone, men er ikke det sminke? hvor skal grensa gå lissom, hehe:)

Takker for all hjelp og tips!

IKKE begynn med sminke! Du er en mann (?).
Gå på et apotek, spør hva de anbefaler. Flere der har lang utdannelse.
Etter et par måneder med reelle forsøk på å bli kvitt problemet -- gå til lege om nødvendig.

IKKE BRUK SMINKE.

Utlogget runforit

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Det viktigste er at du er flink å pleie huden. Ansiktet bør skrubbes en gang i uka(med lett bevegelse) for å fjerne død hud. For min del så funker jojoba olje for fukt og en glødende hud biggrin


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!