Skrevet av Emne: Barn av regnbuen;;;  (Lest 12935 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Barn av regnbuen;;;
« #30 : 29. april 2012, 14:16 »
Fordi man aldrig skal la debatten dikteres av meninger til de ytterst få - det ville være udemokratisk.
Om du er en fanatiker som er villig til å ty til vold for å få igjennom dine synspunker, så ja da er du human waste av verste sort.

Hvorfor skal en debatt være demokratisk? Er alt som ikke flertallet mener uinteressant?

Jeg tror du hadde hatt godt av å slå opp ordet ekstremisme i ordboka. Du har tydelig blitt farge av medias bruk av ordet. Ironisk nok.

Poenget var at populisme muligens sanker stemmer og vinner debatter - da i øynene til
målgruppen for en slik retorikk - der og da - det betyr ikke at det nødvendigvis er en klok strategi, spesiellt ikke om intensjonen er å bygge en seriøs image.
Folk gjennomskuer svada i lengden.

I lengden ja, men det kan være snakk om mange tiår. Ap lever enda på "jobb til alle"-slagordet sitt. Og det begynte dem med i 30-årene.

Det er veldig få som sier de er enige med Breivik, fordi det er sannheten.
Nok en gang: Hvor klokt er det å henvise til ABB når man enkelt kunne benyttet alternativer som ikke er befengt med stemplet massemorder.
Det er en meningsløs problemstilling.

Det er meningsløst for deg fordi du ikke forstår problemstillingen.

Min erfaring er likevel at folk i stor grad sier absolutt hva dem mener,
det være seg her, i studiesammenheng, andre debattfora, blant venner, eller arbeidsplassen.
Noen utstragt moderasjon har jeg til gode å registrere - spesiellt ikke på individnivå,
hvis man snakker med folk.
Det er en utbredt overdrivelse at folk må moderere seg så fryktelig - det stemmer rett og slett ikke, om du snakker med folk uansett hvor.

Det er din erfaring, og andre har andre erfaringer. Jeg kan forstå hvorfor du besitter disse meningene hvis du selv ikke har opplevd modereringen. Da blir det vanskelig for deg å forstå.

Hva den enkelte journalist,skribent skriver vil alltid være farget av politisk overbevisning
på en eller annen måte - noe annet ville være unaturlig.

Så du innrømmer kanskje at det er svartmaling av enkelte allikevel?

Slik er mediaverden blitt - på tilsvarende måte har du høyredreid media som vinkler ting anderledes, selvfølgelig da med tilsvarende kritikk fra venstresiden.

Høyredreid media i Norge? Er det en avis som skal ha ros for bedre vinkling er det Klassekampen. Den mest venstredreide avisen vi har. Høyre-venstre er ikke aktuelt, det som er viktig er saklighet.


Jeg ser ikke hvordan det da skal være klokt å vise til meninger fra massemorderen, om man vil få fram et poeng. Du kan vende og vri på dette i det uendelige, men det er stadig meghet uklokt.

Hvem snakker om å koble sine egne meninger opp mot en massemorders? Det jeg snakker om er situasjoner hvor.... Jeg har allerede sagt hva jeg mener tidligere men det ser ikke ut til at du tar det til deg.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!