Skrevet av Emne: Farlig kombinasjon av kosttilskudd?  (Lest 2157 ganger)

Utlogget Haavardam

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Farlig kombinasjon av kosttilskudd?
« : 07. april 2014, 19:21 »
Hei
For en uke siden storhandlet jeg hos gymgrossisten. Det endte med at jeg investerte i Redweiler (PWO) og Ripped hardcore. Har aldri brukt pwo tidligere og har ikke så mye erfaring med det. Fra før bruker jeg celltech etter trening.
Har begynt og bekymre meg litt for inntaket mitt av koffein da jeg synes det ser veldig mye ut. Derfor tenkte jeg at det var lurt om spørre her før jeg eventuelt ødelegger noe.

Jeg tar 1 kapsel ripped hardcore hver morgen  og Redweiler tar jeg 18g av en halvtime før trening. Som regel så trener jeg på ettermiddagene så er som regel noen timer mellom kosttilskuddene. I tillegg til disse 2 kosttilskuddene så tar jeg BCAA mens jeg trener og avslutter med Celltech fra Muscletech + proteinshake. I det siste har jeg trent 5-6 ganger i uka. Jeg starter og ta redweiler og ripped hardcore lørdag 5. April så det har ikke pågått særlig lenge. Har heller ikke merket noe ubehag eller noe foreløpig.

Jeg er klar over at høyt inntak av koffein ikke er veldig bra for hjertet. Derfor lurer jeg på om det er noen her med mer erfaring og kunnskap som kan gi meg en kjennepreken eller bekreftelse på at det går bra med det inntaket jeg har nå. Dersom det er andre farlige ting eller ting jeg burde tenke på så si gjerne ifra om det også.

Legger ved koffein-innhold pr. porsjon for hvert produkt. Vet ikke om det er lov å linke til nettbutikker på det forumet her så lar vær.

Sitat
Ripped hardcore: 293,5mg/kapsel

Redweiler: 300mg pr. 18g

Celltech: Så vidt jeg vet er det ikke noe koffein i celltech, men er mye annet rart oppi der som feks glutamin og kreatin.

Dersom det har noen betydning så er jeg 21 år gammel, gutt, 1,94m og veier 102kg+-.
Jeg har trent i ca. 5 år. Har ingen problemer fra før med hverken hjerte eller andre organer.

Spør gjerne dersom dere trenger mer informasjon.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!