Skrevet av Emne: Prestasjonsøkere  (Lest 12758 ganger)

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Prestasjonsøkere
« #15 : 31. mai 2012, 21:57 »
Du tar så feil i det du skriver at det er helt sykt. Fin den der hvor du forteller meg at jeg tar det for personlig, forresten! Viktig å ikke vise at man tar noe personlig på internett, så alle ser at man har et liv! Wink

Utlogget TreningsN00B

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Prestasjonsøkere
« #16 : 15. september 2013, 22:54 »
Morsomt at dette gikk såpass mye innpå deg. Selv henger jeg på TF for underholdningens skyld, og du er en av få som tar det så høytidelig at du bruker hundrevis av ord på å forsvare deg selv. Føler du tar det for personlig.

Til saken: Jeg skjønner hva du mener, det har du forklart godt. Likevel har du tydeligvis ikke sett hva jeg skriver. Du sier at man som hobbymosjonist burde ta det, siden det ikke er noen haker. Da kontrer jeg og sier at det faktisk er en hake - det er doping. Og mange vil ikke bruke noe som er definert som doping uansett hvor latterlig harmløst det er fordi det er, jeg gjentar, -doping-.

Men koslig at du gir faen i meg da, men ytringsfrihet har vi faktisk i landet her, så jeg tok valget og svarte deg ettersom dette er et forum for alle og enhver. Tåler du ikke at folk du misliker eller er uenig med deg snakker til deg er kanskje ikke dette rett plass?

God kveld Smiley

Jeg ser at det blir diskutert PWOs her, og har et spm. ang den saken. Er pre workouts definert som doping i Norge?

Vurderer selv å gå til innkjøp av lignende, men har et prinsipielt stanpunkt som tilsier at et normalt kosthold er tilstrekkelig. (Har innsett at jeg trenger litt ekstra tilskudd av proteiner.) Om pre workouts er ulovilig ønsker jeg å ta avstand som dere sikkert forstår. Videre ... er det enkelte som er på "svartelista" grunnet ulovlige stoffer, og hva er i såfall navnet på disse?

Takk for svar,
Trenings-Noob

Utlogget christerl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Prestasjonsøkere
« #17 : 16. september 2013, 22:09 »
Jeg ser at det blir diskutert PWOs her, og har et spm. ang den saken. Er pre workouts definert som do

Vurderer selv å gå til innkjøp av lignende, men har et prinsipielt stanpunkt som tilsier at et normalt kosthold er tilstrekkelig. (Har innsett at jeg trenger litt ekstra tilskudd av proteiner.) Om pre workouts er ulovilig ønsker jeg å ta avstand som dere sikkert forstår. Videre ... er det enkelte som er på "svartelista" grunnet ulovlige stoffer, og hva er i såfall navnet på disse?

Takk for svar,
Trenings-Noob

Hei. Skal prøve gi deg ett greit kjapt svar på dette. Blir jo ikke helt klok på diskusjonen over her. De pwo som blir solgt her til lands er fullt lovlige både og kjøpe og bruke. Jeg syntes det er greit å bruke på tunge treningsdager. Men man burde være litt varsom, kan lett bli frista til å scoope før hver eneste trening;p
Pwos er forøvrig ikke ett proteintilskudd

Utlogget TreningsN00B

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Prestasjonsøkere
« #18 : 16. september 2013, 22:15 »
Hei. Skal prøve gi deg ett greit kjapt svar på dette. Blir jo ikke helt klok på diskusjonen over her. De pwo som blir solgt her til lands er fullt lovlige både og kjøpe og bruke. Jeg syntes det er greit å bruke på tunge treningsdager. Men man burde være litt varsom, kan lett bli frista til å scoope før hver eneste trening;p
Pwos er forøvrig ikke ett proteintilskudd

Okey! Takk for svar :-)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Prestasjonsøkere
« #19 : 25. september 2013, 22:08 »
de fleste er ikke lenger doping... og de var ikke doping før wada fant ut dmaa kan gi en fordel og slår ut på doptester noen ganger...
de du kan kjøpe her til lands, og i butikker i sverige(ikke under disk, eller i et skap på bakrommet) er også ok.

Jeg doper meg når jeg drar på fest...dvs.  drikker alkohol for å bli morsommere... dvs. prestere bedre på fest, men derimot ikke i noe annet.

Jeg doper meg ned med snus, det roer meg...   mye av dette er en definisjons faktor.

og husk, i noen land er faktisk snus likestilt med hasj ol.  ikke pga. effekten, men pga. ignoranse..

hvorfor i faen kasta jeg meg inn en skau full av troll... får hente otto;-)


Utlogget Savage

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Prestasjonsøkere
« #20 : 03. april 2014, 17:32 »
Skal prøve å ikke blande meg i "krangelen" som har gått tidligere her. Spørsmålet gikk jo i grunnen ut på prestasjonsøkere, om hva som virker og om det ble å anse som juks. Om det er juks eller ikke vil jeg la hver enkelt ta standpunkt til selv. Selv konkurrerer jeg ikke og har ikke planer om dette. Har også holdt meg "for god" til å prøve steroider, etc.

Jeg har forsøkt Jack3D (både før og etter at de har endret innholdet). Jeg har også forsøkt Craze (til det ble fjernet fra markedet) og har nå bestilt et nytt produkt som heter Frenzy (arvtager etter Craze).

Det jeg kan si er at disse produktene hjelper meg til å komme gjennom en tung/lang treningsøkt med vekttrening. En gir ikke opp så lett når det er tungt og holder rett og slett ut lenger. Craze var absolutt best, men jeg merker en viss effekt også av Jack3D. I tillegg tar jeg kreatin (Creatine RT) og ordinært proteinpulver, ZMA og BCAA.

Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Sv: Prestasjonsøkere
« #21 : 04. april 2014, 13:01 »
Skal prøve å ikke blande meg i "krangelen" som har gått tidligere her. Spørsmålet gikk jo i grunnen ut på prestasjonsøkere, om hva som virker og om det ble å anse som juks. Om det er juks eller ikke vil jeg la hver enkelt ta standpunkt til selv. Selv konkurrerer jeg ikke og har ikke planer om dette. Har også holdt meg "for god" til å prøve steroider, etc.

Jeg har forsøkt Jack3D (både før og etter at de har endret innholdet). Jeg har også forsøkt Craze (til det ble fjernet fra markedet) og har nå bestilt et nytt produkt som heter Frenzy (arvtager etter Craze).

Det jeg kan si er at disse produktene hjelper meg til å komme gjennom en tung/lang treningsøkt med vekttrening. En gir ikke opp så lett når det er tungt og holder rett og slett ut lenger. Craze var absolutt best, men jeg merker en viss effekt også av Jack3D. I tillegg tar jeg kreatin (Creatine RT) og ordinært proteinpulver, ZMA og BCAA.

Du har holdt deg for god til å misbruke enkelte, med fortsatt flere, ulovlige midler? Wow, så viljesterk du er!
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


Utlogget andreasb

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

  • Beastmode!
Sv: Prestasjonsøkere
« #22 : 04. april 2014, 22:33 »
Det skal jo også nevnes at prestasjonsøkere i og for seg ikke står på dopingslisten, det er jo bare snakk om geraniumen. Alt det andre er jo lovlig. Ta f.eks Creatine Complete Extreme:

Creatine Complete Extreme Blend   12,45 g
-BCAA (L-Leucin, L-Isoleucin, L-Valin)   3000 mg
-Di-Kreatinmalat   2000 mg
-Arginin Alfa Ketoglutarat    2000 mg
-L-citrullin L-malat   2000 mg
-L-Taurin   2000 mg
-Beta Alanin   1000 mg
-Tyrosin   250 mg
-Koffein   200 mg

Ikke noe ulovligheter i denne såvidt jeg kan se, så å sammenligne dette steroider er jo å lage storm i et vannglass...Det er vel ikke altfor mange år siden til og med koffein stod på denne berømte dopinglisten...Hva mente motstanderne av pwo da mon tro...At alle som drakk for mye kaffe var dopere???

"Kan jeg by deg på en kopp"
"Åååneidu, jeg driver ikke med doping...kaffe i dag, steroider i morgen vet du"...........

http://www.vg.no/sport/doping/dropper-koffein-fra-dopingliste/a/77559/
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things.

Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Sv: Prestasjonsøkere
« #23 : 07. april 2014, 23:31 »
Det skal jo også nevnes at prestasjonsøkere i og for seg ikke står på dopingslisten, det er jo bare snakk om geraniumen. Alt det andre er jo lovlig. Ta f.eks Creatine Complete Extreme:

Creatine Complete Extreme Blend   12,45 g
-BCAA (L-Leucin, L-Isoleucin, L-Valin)   3000 mg
-Di-Kreatinmalat   2000 mg
-Arginin Alfa Ketoglutarat    2000 mg
-L-citrullin L-malat   2000 mg
-L-Taurin   2000 mg
-Beta Alanin   1000 mg
-Tyrosin   250 mg
-Koffein   200 mg

Ikke noe ulovligheter i denne såvidt jeg kan se, så å sammenligne dette steroider er jo å lage storm i et vannglass...Det er vel ikke altfor mange år siden til og med koffein stod på denne berømte dopinglisten...Hva mente motstanderne av pwo da mon tro...At alle som drakk for mye kaffe var dopere???

"Kan jeg by deg på en kopp"
"Åååneidu, jeg driver ikke med doping...kaffe i dag, steroider i morgen vet du"...........

http://www.vg.no/sport/doping/dropper-koffein-fra-dopingliste/a/77559/

Idiot Wink
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!