Skrevet av Emne: håndleddsbind?  (Lest 2069 ganger)

Utlogget kristoffersandnes

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

håndleddsbind?
« : 02. mai 2012, 23:12 »
Hei!

lurer på om Gasp sine håndleddsbind er noe tess? Jeg tenkte å handle noe greier fra gymgrossisten og har lyst å prøve ut håndleddsbind. De fører også fra Titan, men alle disse er desverre utsolgt.

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/hardcore-wrist-wraps


Skulle ønske det fantes en tråd om utstyr, der du kunne funnet utstyr som er bra for nybegynner osv Smiley

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: håndleddsbind?
« #1 : 02. mai 2012, 23:43 »
Jeg har de bindende der. Jeg kjøpte dem hovedsakelig for jeg fikk ubehagelig knekk i håndleddene under enkelte øvelser. Etter jeg kjøpte dem har jeg aldri merket knekket selv når jeg trener uten støttene. Det er ett godt kjøp Wink

Utlogget kristoffersandnes

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: håndleddsbind?
« #2 : 02. mai 2012, 23:53 »
Takk for svaret, Sviske62 Smiley

Jeg fant disse også på gymgrossisten, https://gymgrossisten.no/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=6&funk=visa_artikel&artnr=230123-999

De er vel hakket vassere enn de jeg linket først. siden de har den tommelstroppen.
Jeg får også denne ubehagelige knekken på håndledet, er derfor jeg tenkte å teste håndleddsbind. Smiley

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: håndleddsbind?
« #3 : 02. mai 2012, 23:59 »
begge to har tommelstropp, eneste forskjellen er at de andre du linka er lengre. Selv føler jeg det er mer enn nokk med de standard som du linket Smiley

Utlogget kristoffersandnes

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: håndleddsbind?
« #4 : 03. mai 2012, 00:44 »
Ahh, ja stemmer vel det!

Men må jo ta extra kg med de siste når det står: Branch Warren Train insane! hahaha....  woot

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: håndleddsbind?
« #5 : 04. mai 2012, 21:36 »
Hvorfor får han fyren der spesielle wraps, men store olympia vinnere som Heath, Cutler, Dexter osv ikke får?

Utlogget daho

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: håndleddsbind?
« #6 : 05. mai 2012, 13:52 »
Jeg har de fra gasp med tommelstropp. Bruker de når jeg tar benk og wristcurls, siden jeg får veldig vondt uten. Men hvis du har veldig mye vondt i håndleddet så anbefaler jeg deg å prøve en Gyroball. Har brukt den endel, og har fått sterkere underarmer og mindre vondt i håndleddet.

Gyroball


Utlogget kristoffersandnes

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: håndleddsbind?
« #7 : 08. mai 2012, 22:35 »
Hvorfor får han fyren der spesielle wraps, men store olympia vinnere som Heath, Cutler, Dexter osv ikke får?
Han ble vel nr.3 i Mr.olympia i 2010? Så jobber selv sikkert karen for gasp eller blir heftig sponsa av de..så er ikke unormalt at de får produkter med navnet sitt på?

Jeg har de fra gasp med tommelstropp. Bruker de når jeg tar benk og wristcurls, siden jeg får veldig vondt uten. Men hvis du har veldig mye vondt i håndleddet så anbefaler jeg deg å prøve en Gyroball. Har brukt den endel, og har fått sterkere underarmer og mindre vondt i håndleddet.

Gyroball

Jeg får også vondt i hånledd ved benkpress. Fikk testet håndleddsbinda i dag og de funket bra! ble mye bedre for hånda.
Skal sjekke ut en slik gyroball Smiley

Mvh


Redstrek

  • Gjest
Sv: håndleddsbind?
« #8 : 08. mai 2012, 22:41 »
Hvorfor får han fyren der spesielle wraps, men store olympia vinnere som Heath, Cutler, Dexter osv ikke får?
http://www.youtube.com/watch?v=VJr4cjVjjHs

Han ble vel nr.3 i Mr.olympia i 2010? Så jobber selv sikkert karen for gasp eller blir heftig sponsa av de..så er ikke unormalt at de får produkter med navnet sitt på?
Branch har vel aldri vunnet Mr. O. Han har vunnet Arnold Classic

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!