Skrevet av Emne: Hjelp Brumunddal Atletklubb med en 10kroning på facebook :)  (Lest 3141 ganger)

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300


I disse dager kjører Sparebank1 Hedemark en kampanje hvor de har lagt en 500.000kr i potten. Kampanjen går ut på at man må trykke liker på deres side på facebook, deretter kan man velge ett lag eller en forening som banken gir 10kr.

Brumunddal Atletklubb (som fyller 40år i år og skal arrangere A-NM i den forbindelse) er naturlig nok en kandidat i denne sammenheng og jeg vil oppfordre alle her inne til å bruke 1 minutt av livet sitt på å la banken gi oss 10kr. Alt du trenger å gjøre er å trykke på linken jeg legger i bunn av posten, trykke liker som kommer i høyre hjørnet og deretter gi oss 10kr.

Tar liten tid, koster deg ingen ting, men du hjelper styrkenorge med meget kjærkomne midler i kamp mot fotball/håndball og små samfunnshus.

Hjelp oss så vi kan fortsette å gi folk i Hedemark og Oppland et fantastisk tilbud på styrketrening samt kanskje finne flere talenter i kategorien CYC og Kjell Bakkelund.

På forhånd, tusen takk for alle som tar seg bryet med å biddra Smiley

https://www.facebook.com/sparebankenhedmark/app_223479517752654?app_data=65C4622A-0F6C-61C2-3A6B5579E3AA8AFD


Mvh. Simen Imingen


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Eg ga ein tiar.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Jeg er ganske sikker på at det ikke kommer i konflikt at jeg reklamerer for at man bør gi en tier til den ferske klubben Nidarø Styrkeløftklubb. Vi får vel våre penger fra SMN 1 Midt-Norge, en annen avdeling enn Brumunddal, slik at alle som gir en tier til Brumunddal også kan gi en tier til oss Smiley  Setter stor pris på eventuelle bidrag!

https://facebook.sparebank1.no/nidaro-styrkeloftklubb

Mvh,
Einar B. Gilberg
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Eg ga ein tiar.

Takk Smiley Håper enda fler vil fortsette å gjøre det samme, dette er kjærkomne midler for enhver styrkeløftklubb Smiley

Jeg er ganske sikker på at det ikke kommer i konflikt at jeg reklamerer for at man bør gi en tier til den ferske klubben Nidarø Styrkeløftklubb. Vi får vel våre penger fra SMN 1 Midt-Norge, en annen avdeling enn Brumunddal, slik at alle som gir en tier til Brumunddal også kan gi en tier til oss Smiley  Setter stor pris på eventuelle bidrag!

https://facebook.sparebank1.no/nidaro-styrkeloftklubb

Mvh,
Einar B. Gilberg

Hvis du liker min så liker jeg din..? Hehe! Såklart ingen konflikt det her, jeg ser at dere har dobbelt så mye å konkurrere om også, jeg har selvfølgelig stemt på dere Einar Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Takk Smiley Håper enda fler vil fortsette å gjøre det samme, dette er kjærkomne midler for enhver styrkeløftklubb Smiley

Hvis du liker min så liker jeg din..? Hehe! Såklart ingen konflikt det her, jeg ser at dere har dobbelt så mye å konkurrere om også, jeg har selvfølgelig stemt på dere Einar Smiley
Hehe fin den Smiley Jeg har stemt på dere også, det var ikke noen andre i området jeg ville hjelpe Wink hehe Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!