Skrevet av Emne: Søker kvinnelig fit "modell".  (Lest 12515 ganger)

Utlogget darkroom

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Søker kvinnelig fit "modell".
« : 04. mai 2012, 12:24 »
Viderekommen fotograf søker etter kvinnelig fit modell for tfp shoot.
Jeg bygger meg opp i disse dager en portefølje med bilder. Jeg trenger i den forbindelse en kvinnelig modell til en shoot. Du bør være markert i kroppen så nybegynnere innen trening og fitness er ikke av int til akk dette, med mindre du er veldig markert i kropp allerede.
En TFP shoot er en shoot hvor fotograf og modell gjør jobben gratis, men under visse regler på kontrakt. Modell vil motta redigerte bilder etter shoot til eget bruk som en del av gratisoppdraget.
Det er ikke snakk om noen form for nakenfoto, men kun med treningsklær. Lyset vil være en vesentlig del i bildene her da jeg vil at lys og skygge skal leke på den markerte kroppen.
Har eget fotostudio litt sør for Oslo (i Drøbak) så du bør ikke bo altfor langt unna Oslo og omegn.
Høres dette int ut så ta kontakt på    darkroomf@gmail.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Søker kvinnelig fit "modell".
« #1 : 31. mai 2012, 14:51 »
LOL
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!