Skrevet av Emne: Joaboa Treningslogg!  (Lest 1183 ganger)

Utlogget Joaboa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Joaboa Treningslogg!
« : 07. mai 2012, 21:03 »
Hei. Da var planen min å starte å logge min trening. For å kunne få litt tilbakemeldinger og motivasjon.

Personalia:

Alder: 21, Gutt.
Høyde: 179 cm
Vekt: 84 (90 når jeg startet å fokusere på kosthold/trening)


Treningsoppleget mitt består for øyeblikket av følgende øvelser;

Benkpress med manualer
Arnoldpress
Pushdown med tau
Nedtrekk
Bicepscurl
Legcurl
Mage


Kjører 3 sett per øvelse. Utfører så mange reps jeg klarer per sett. Maks 10-12 reps. Klarer jeg 10-12 reps på alle setta så øker jeg vektene til det neste tilgjengelige. Målet er å øke vektene så ofte som mulig Trener styrke 3 ganger i uken. Kjører cardio de andre dagene om jeg har tid og mulighet.

Har forholdsvis god kontroll på kostholdet mitt. Spiser mye egg, makrell i tomat/laks, tunfisk. Akkurat kjøpt inn litt cottage cheese, tips til matretter med dette? Syltetøy?

Av kostillskudd bruker jeg proteinshake etter trening. Har kreatin monohydrat til senere bruk.
Akkurat kjøpt meg løfte-hansker fordi jeg fort blir veldig klam og svett i henda og føler det blir ubehagelig å holde i vektene.

Hovedmålet mitt er å bli slank og markert, derfor ligger jeg i et bra kaloriunderskudd. Etterhvert er planen å bygge litt når jeg føler jeg har oppnåd målet mitt.


Har du tips eller triks til enten øvelser, kosthold eller andre ting. Så gjerne kommenter!










Utlogget Joaboa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Joaboa Treningslogg!
« #1 : 14. mai 2012, 10:09 »
Hadde en fin økt idag. Neste trening blir det økning i både benkpress og nedtrekk.

Har byttet arnoldpress til Shoulder press-maskin. Grunnet smerter i skuldre. Føler det er lettere og mer kontrolert å gjøre dette i maskin per dags dato.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!