Skrevet av Emne: Tatovering som fremhever armmusklene  (Lest 12204 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Tatovering som fremhever armmusklene
« : 08. mai 2012, 22:33 »
Jeg har innsett at jeg kan glemme å dra damer på sjarm og utstråling, for det har jeg nemlig ikke. Smiley
Jeg har derimot relativt store armer, så da må jeg bruke det for alt det er verdt. Cheesy

Jeg har derfor tenkt å tatovere begge armene for å rette fokuset mot disse og vekk fra min forferdelige personlighet. Jeg har hørt at det finnes tatoveringer som fremhever musklene og får de til å se større ut, pga. skyggelegging og fasong. Andre tatoveringer kan ha motsatt effekt.

Er det noen som har tips til gode mønstre, og (ikke minst) gode og seriøse tatovører som kan anbefales av gutta i "muskelmiljøet"? Smiley

Jeg har tenkt meg noe i retning av dette (men jeg er veldig åpen for innspill):





Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Redstrek

  • Gjest
Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #1 : 08. mai 2012, 22:37 »
Hehe, såpass desperat at du må blekke deg for å skaffe mus?

Tuller selvfølgelig  Grin  Grin

Utlogget Henrik Aukland

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 205

  • #Winning
Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #2 : 08. mai 2012, 22:40 »
sikkert mange som hater meg for den her, men vær så snill å ikke ta en tribal tattovering, du har så mye mer å velge mellom, og den er mildt sagt oppbrukt. Ikke for å si at noe personlig som du selv kan pønske ut vil se mye bedre ut!

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #3 : 08. mai 2012, 22:45 »
Hehe, såpass desperat at du må blekke deg for å skaffe mus?

Tuller selvfølgelig  Grin  Grin

Njaa....i følge enkelte av mine familiemedlemmer og bekjente har jeg hatt et skremmende høyt antall sexpartnere. På den annen side har jeg en lang vei å gåfør jeg når kameratene mine med tre-sifret antall erobringer. Men de har nå altså denne fordømte sjarmen jeg altså mangler. It's hard to be an asshole! Cheesy

....da er det i hvert fall godt å se at jeg fikk en booty call fra en ny venninne mens denne tråden ble skrevet. Tenk hva man kunne nedlagt av trashy damer med en tribaltatovering da, dere! Cheesy




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #4 : 08. mai 2012, 22:46 »
Jeg vil anbefale å tatovere "PULE?" i håndflaten, og bare vise den fram så ofte du kan. Det er mindre stigmatiserende, og sannsynligvis minst like effektivt som å prøve å sminke på seg overarmer.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #5 : 08. mai 2012, 22:58 »
Tatover "jeg ga opp å jobbe med meg selv som menneske, og alt jeg fikk var denne jævla tatoveringen" 100 ganger nedover hver arm.

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #6 : 09. mai 2012, 07:47 »
sikkert mange som hater meg for den her, men vær så snill å ikke ta en tribal tattovering, du har så mye mer å velge mellom, og den er mildt sagt oppbrukt. Ikke for å si at noe personlig som du selv kan pønske ut vil se mye bedre ut!

WORD! +1
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #7 : 09. mai 2012, 08:29 »
Jeg har innsett at jeg kan glemme å dra damer på sjarm og utstråling, for det har jeg nemlig ikke. Smiley
Jeg har derimot relativt store armer, så da må jeg bruke det for alt det er verdt. Cheesy

Jeg har derfor tenkt å tatovere begge armene for å rette fokuset mot disse og vekk fra min forferdelige personlighet. Jeg har hørt at det finnes tatoveringer som fremhever musklene og får de til å se større ut, pga. skyggelegging og fasong. Andre tatoveringer kan ha motsatt effekt.

Er det noen som har tips til gode mønstre, og (ikke minst) gode og seriøse tatovører som kan anbefales av gutta i "muskelmiljøet"? Smiley

Jeg har tenkt meg noe i retning av dette (men jeg er veldig åpen for innspill):



Selv om tribal er mye brukt, så er den tattoveringen på bildet jævlig rå og mange andre også. Jeg har en tribal på armen min, men selv om jeg har den kanskje mest brukte tattoveringen innen folk som trener og er en stil hos mange kroppsbyggere. Så angrer jeg ikke, det er noe som står for meg og min stil men jeg har blitt godt vandt til den nå.

Jeg har en god tattovering shappe i Oslo, som har god erfaring og er veldig presise med utstyret sitt. Det er House of Pain som ligger i storgt like ved youngstorget.

Du kan sikkert finne siden selv, men her er siden deres:
http://www.houseofpain-tattoo.com/norway/

Er nok flere som har god erfaring og gode nok evner, men det er et sted jeg kommer tilbake til. De har mange kunder, så de er etterspurt for å tegne gode tattoveringer på folk. Smiley

Jeg synes en tribal er en kuul tattis selv om det er ut i trenden, men det blir alle tattoveringer etterhvert som flere og flere får noe av den samme stilen. Om 5år så er kanskje ikke tribal så vanlig å se av tattiser. Da kanskje det er noe annet man bryr seg om. Men tenk om 10år, da er det noe nytt og da bryr noen seg kanskje ikke om hva du tattoverte for 10år siden. Smiley

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #8 : 09. mai 2012, 09:45 »
Tribal kan se kult ut. Men jeg mener virkelig at en tattoo bør ha en personlig menning med hvem du er.

Kanskje greit å ha litt mening med en tatoo etterosm du har den livet ut? Smiley
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

elmundox

  • Gjest
Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #9 : 09. mai 2012, 10:18 »
Hæ? Nei. Dette må være kødd

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #10 : 09. mai 2012, 10:27 »
Jeg vil anbefale å tatovere "PULE?" i håndflaten, og bare vise den fram så ofte du kan. Det er mindre stigmatiserende, og sannsynligvis minst like effektivt som å prøve å sminke på seg overarmer.

Jeg tenkte å gå rundt med et skilt rundt halsen der det står "pule?", men først etter å ha fått meg en fet tribal. Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #11 : 09. mai 2012, 10:29 »
Tribal kan se kult ut. Men jeg mener virkelig at en tattoo bør ha en personlig menning med hvem du er.

Kanskje greit å ha litt mening med en tatoo etterosm du har den livet ut? Smiley

Men nå har det seg slik at jeg faktisk synes (enkelte) tribal tatoveringer faktisk er jævlig kule, da. Smiley

Jeg ble anbefalet en mechanical tattoo, ettersom dette er mer originalt, men jeg synes ikke de er like kule.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #12 : 09. mai 2012, 10:34 »
Mechanical tatts er AWESOME!
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #13 : 09. mai 2012, 10:45 »
Mechanical tatts er AWESOME!

Njaa...jeg har ikke sett så mange av dem. Noen er kule, men jeg synes det blir litt vel "mye". Jeg vil helst ikke fargelegge så store deler av overkroppen.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #14 : 09. mai 2012, 10:45 »
Selv om tribal er mye brukt, så er den tattoveringen på bildet jævlig rå og mange andre også. Jeg har en tribal på armen min, men selv om jeg har den kanskje mest brukte tattoveringen innen folk som trener og er en stil hos mange kroppsbyggere. Så angrer jeg ikke, det er noe som står for meg og min stil men jeg har blitt godt vandt til den nå.

Jeg har en god tattovering shappe i Oslo, som har god erfaring og er veldig presise med utstyret sitt. Det er House of Pain som ligger i storgt like ved youngstorget.

Du kan sikkert finne siden selv, men her er siden deres:
http://www.houseofpain-tattoo.com/norway/

Er nok flere som har god erfaring og gode nok evner, men det er et sted jeg kommer tilbake til. De har mange kunder, så de er etterspurt for å tegne gode tattoveringer på folk. Smiley

Jeg synes en tribal er en kuul tattis selv om det er ut i trenden, men det blir alle tattoveringer etterhvert som flere og flere får noe av den samme stilen. Om 5år så er kanskje ikke tribal så vanlig å se av tattiser. Da kanskje det er noe annet man bryr seg om. Men tenk om 10år, da er det noe nytt og da bryr noen seg kanskje ikke om hva du tattoverte for 10år siden. Smiley


Jeg har hørt andre som også skryter av House of Pain. Tenker jeg tar meg en tur dit i løpet av uka for å forhøre meg litt. Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!