Skrevet av Emne: Tatovering som fremhever armmusklene  (Lest 12203 ganger)

elmundox

  • Gjest
Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #30 : 15. mai 2012, 01:55 »
Mat, dips, curls, negative curls, stangroing, chins, smalbenk, søvn

repeat cycle

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #31 : 15. mai 2012, 02:30 »
La nå mannen få ta en tribal om han vil det. Han selv som skal ha blekket på kroppen.

Skal du først ha en tattis som drar damer, ja Lokomotivet... da må du nesten ha en slik.





Du finner en annen versjon der du ser nasa til Pincchio, men den får dere søke opp selv.
Smil med det smilet du har.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #32 : 20. mai 2012, 10:31 »
Haha, ler meg skakk av denne tråden Smiley

Lokomotivet, holdningen din er kul, men det er ikke mange som ser selvironien i det du skriver...

Jeg støtter deg 100% i å skaffe deg en tattis for å få mere mus! Tenk hvor stolt du kan være over tattisen om 30 år og tenke over hvor mye dås den har skaffet deg opp gjennom årene Smiley Da kan du være storfornøyd med resultatet!

Jeg synes de som har tribal-tattis bør komme med innspill her! Økte draget på damene etter at armen ble fargelagt? Ja - nei - samme som før.

Det verste må jo være om tattissen ødelegger det draget du allerede har...

Jeg ville garantert ha fått meg en tribal, lotus, eller en eller annen harry-tegning på kroppen hvis det ga resultater i form av mer mus! Men på den annen side så er jeg redd for at jeg ikke har personligheten til å gå med en stor tattiss, og at jentene vil gjennomskue at jeg har fått meg tribal tattis kun for å få meg mere mus, hvis du skjønner hva jeg mener...

Skal man ha en tattis så må det ikke være noen som helst tvil om at du virkelig har lyst på den og at du helt oppriktig synes at du er enda tøffere med blekk på armen! Ikke noe kult hvis damene spør "hvorfor har DU fått deg den der egentlig"?

Dessverre har tattoveringseffekten blitt ødelagt av at det har blitt alt for vanlig! Alle skal på død og liv ha seg en tattovering. Jeg husker på 90-tallet, da VAR man badass hvis man hadde tattovering! Brukte man steroider, barberte skalpen og hadde en stor tattis på armen så fikk man "farlig torpedo"-stempelet og damene stod linet opp på uteplassene Smiley Det må ha vært tider det!!!
I dag har jo selv Bendik, Didrik og Wilhelm fra Holmenkollen full sleves og badasseffekten er blitt betydelig vannet ut, dessverre...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #33 : 20. mai 2012, 10:49 »


Gratulerer, 095378, du har herved bekreftet alle fordommene jeg har om at dere boleaper er en gjeng neandertalere med IQ som en paranøtt.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #34 : 20. mai 2012, 10:57 »


Gratulerer, 095378, du har herved bekreftet alle fordommene jeg har om at dere boleaper er en gjeng neandertalere med IQ som en paranøtt.
Huh Hvorfor det? Man tar da vitterlig en tribal-tattoo for å se tøff ut! Hvis man er tøff fra før og kliner til med en skikkelig tribal ser man enda kulere ut, ikke noe i veien med det...

Men tribal kan være feil av to grunner også. 1: man har ikke personligheten til å bære tatoveringen med stil, sånn som meg som er redd for at folk skal tro at har fått meg tatovering for å BLI tøff (wannabe-problemet)

2: Man har ikke rett kropp til tatoveringen, et bilde sier mer enn tusen ord:
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #35 : 20. mai 2012, 11:33 »
Eller så kan man bare trene litt og FÅ større armer istedet...
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #36 : 20. mai 2012, 11:54 »
095378, så din definisjon av "tøffhet" er om man har store armer og "kule" tatoveringer?

Ser jeg en slik person som du nevner ovenfor, så tenker jeg ikke at han er tøff, men at han sannsynligvis sliter med et eller annet og ovenkompenserer for dette med tatoveringer, gullkjeder og en rottweiler. En klovn, med andre ord.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Tatovering som fremhever armmusklene
« #37 : 20. mai 2012, 12:15 »
095378, så din definisjon av "tøffhet" er om man har store armer og "kule" tatoveringer?

Ser jeg en slik person som du nevner ovenfor, så tenker jeg ikke at han er tøff, men at han sannsynligvis sliter med et eller annet og ovenkompenserer for dette med tatoveringer, gullkjeder og en rottweiler. En klovn, med andre ord.
Det er ironi inne i bildet her altså Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!