Skrevet av Emne: Mager vaniljekesam.  (Lest 16711 ganger)

Utlogget Andersen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 112

Mager vaniljekesam.
« : 13. mai 2012, 21:06 »
Heisann!

Jeg har blitt helt hekta på å spise mager vaniljekesam. Ligger i kaloriunderskudd så vet at jeg fortsatt vil gå ned i vekt..


Vaniljekesam mager, PER 100g: 75 kcal, 8,9 gram protein, 8,6 gram karbohydrat og 0,6 gram fett.

Er dette noe jeg kan spise med god samvittighet 3-4 dager i uken uten at det skader på deffen?

Spiser det med friske jordbær, bringebær og blåbær!


Hvis noen har noen spennende oppskrifter med vaniljekesam sier jeg ikke nei takk til at den legges ut her Smiley

Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Mager vaniljekesam.
« #1 : 13. mai 2012, 23:17 »
Er karbohydratene sukker?

Uansett, så lenge du ligger i Kcal underskudd er det ikke noe farlig, du vil fremdeles gå ned i vekt:)
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Utlogget Andersen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 112

Sv: Mager vaniljekesam.
« #2 : 14. mai 2012, 01:41 »
Er karbohydratene sukker?

Uansett, så lenge du ligger i Kcal underskudd er det ikke noe farlig, du vil fremdeles gå ned i vekt:)

Ja så nå at det er 5% sukker i mager vaniljekesam.. Da gikk den drømmen i vasken!

Har fått tips om at det er like godt å bruke mager kesam med noen dråper med vaniljesplenda.  Hvis det blir like godt skal jeg hive innpå med ihvertfall èn boks om dagen Smiley

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Mager vaniljekesam.
« #3 : 14. mai 2012, 03:40 »
hvafaen Tongue ? selvfølgelig kan du spise det, hver eneste dag også om du vil, det skader ikke deffen din, hvorfor skulle det det? Spiller ingen rolle om det er 5% sukker eller mer......... Kesam er vanlig å spise på diett...

Personlig synes jeg det smaker dritt men Smiley Ren cottage cheese er mye bedre og har dobbelt så mye protein. Men eat whatever the fuck you wanna eat, kesam er det selvfølgelig ingenting galt med på diett.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Mager vaniljekesam.
« #4 : 14. mai 2012, 10:13 »
Viss det er for å legge om kostholdet til en sunnere stil, så er det jo en meget god start- absolutt! Men selvfølgelig- vanlig mager kesam, cc eller "rene" måltider med kylling og grønnsaker vil være best. Kesam er ett meireprodukt- men jeg digger det som ett mellommåltid i dagens omløp!

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Mager vaniljekesam.
« #5 : 14. mai 2012, 18:26 »
Ja så nå at det er 5% sukker i mager vaniljekesam.. Da gikk den drømmen i vasken!


Hva f..? Jeg spurte om det var sukker så svarer du slik? bra.
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Utlogget Tina86

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 611
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 611

Sv: Mager vaniljekesam.
« #6 : 14. mai 2012, 18:44 »
Gå heller for mager kesam med vaniljeessens, det er hakket sunnere. Mindre fett og karbs. Dauer jo ikke av den andre heller, men smaker like godt å "lage selv" Like greit å spare kcal der man kan!!
MÅL:
150 Kg Markløft
100 kg Knebøy
60 kg Benkpress

Film: s 1, 8, 9, 38, 39
Bilder: s. 3, 5, 6, 13, 19, 24, 27, 38, 39

TRENINGSLOGG:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119489.msg1782672;topicseen#new

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Mager vaniljekesam.
« #7 : 15. mai 2012, 10:41 »
Gå heller for mager kesam med vaniljeessens, det er hakket sunnere. Mindre fett og karbs. Dauer jo ikke av den andre heller, men smaker like godt å "lage selv" Like greit å spare kcal der man kan!!
Har ikke telling på hvor mange ganger Stevia har redda meg fra ett skikkelig godtesug Grin

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Tina86

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 611
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 611

Sv: Mager vaniljekesam.
« #8 : 15. mai 2012, 11:02 »
Har akkurat bestillt masse stevia varianter på iherb Smiley Smiley gleder meg til å lage protein mocca kaffe!
MÅL:
150 Kg Markløft
100 kg Knebøy
60 kg Benkpress

Film: s 1, 8, 9, 38, 39
Bilder: s. 3, 5, 6, 13, 19, 24, 27, 38, 39

TRENINGSLOGG:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119489.msg1782672;topicseen#new

Utlogget Andersen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 112

Sv: Mager vaniljekesam.
« #9 : 15. mai 2012, 18:32 »
Har akkurat bestillt masse stevia varianter på iherb Smiley Smiley gleder meg til å lage protein mocca kaffe!

Jeg bestilte også masse greier fra iherb i går.. Med UPS så står det at varene allerede skal komme på døren min i morgen ettermiddag! Bestilte en del bakverk i tillegg til stevia o.l som jeg skal bruke til å lage cupcakes med 93 kcal, 10 g protein, 4,5 g fett og 2 g karbohydrater. Per cupcake!

I idag spiste jeg mager kesam med friske jordbær, kanel og Natreen.. Var kanskje bedre enn vaniljekesamen og i tillegg slipper jeg 15g med sukker!


Utlogget Andersen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 112

Sv: Mager vaniljekesam.
« #10 : 15. mai 2012, 18:40 »
Hva f..? Jeg spurte om det var sukker så svarer du slik? bra.

Sukker er jo fy fy! Spiser heller masse kunstige E-stoffer da i håp om at det er bedre :p

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Mager vaniljekesam.
« #11 : 15. mai 2012, 20:00 »
Sukker er jo fy fy! Spiser heller masse kunstige E-stoffer da i håp om at det er bedre :p

Fyfy i forhold til? Sukker er usunt for helsen ja, men iforhold til dietten din vil det selvsagt ikke ha noe å si.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Mager vaniljekesam.
« #12 : 15. mai 2012, 20:15 »
Ett annet valg man har er jo også vanlig mager kesam med dessertglass aka barnemat! Nydelig! Grin

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!