Skrevet av Emne: Jack3d FAQ  (Lest 23848 ganger)

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Jack3d FAQ
« #15 : 24. juni 2012, 16:18 »
Informativ tråd, RageOlimp. Kan kanskje legge til at produktet inneholder ca. 100 mg koffein pr. scoop.

Synd hvis FDA faktisk forbyr kosttilskudd med DMAA, har brukt Jack3d i to dager nå, og hatt en merkbar fremgang.

Stemmer det, blir utrolig surt om de forbyr det. Men om du leser punkt #8, kan de i værste fall bruke ekstrakt for å gå forbi loven.

Utlogget steinj7

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Jack3d FAQ
« #16 : 24. juni 2012, 16:37 »
Honnør for bra tråd. Bruker selv jack3d og synes det er et veldig bra produkt. Synd om det skal bli forbudt i Sverige.

Utlogget 100%ren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Jack3d FAQ
« #17 : 24. juni 2012, 22:51 »
Stemmer det, blir utrolig surt om de forbyr det. Men om du leser punkt #8, kan de i værste fall bruke ekstrakt for å gå forbi loven.

på pressemeldingen fra FDA jeg postet på forrige side står det at forbudet gjelder ekstrakt også :S Vet at Star Nutritions: "Anabolic Beast" som selges hos gymgrossisten inneholder Geranium, men da vannbasert ekstrakt. Produktet har i flere uker nå hatt status "midlertidig utsolgt".
Noen som kan bekrefte om Anabolic beast også vil bli trukket fra markedet?
"If you always do what you've always done..you'll always get what you always got"
-Ronnie Coleman

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: Jack3d FAQ
« #18 : 02. juli 2012, 19:49 »
på pressemeldingen fra FDA jeg postet på forrige side står det at forbudet gjelder ekstrakt også :S Vet at Star Nutritions: "Anabolic Beast" som selges hos gymgrossisten inneholder Geranium, men da vannbasert ekstrakt. Produktet har i flere uker nå hatt status "midlertidig utsolgt".
Noen som kan bekrefte om Anabolic beast også vil bli trukket fra markedet?
Har du spurt Gymgrossisten?

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Jack3d FAQ
« #19 : 02. juli 2012, 19:52 »
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Jack3d FAQ
« #20 : 02. juli 2012, 20:59 »
Dette blir for dumt, paraset er fullt lovlig tar man 30 av dem så er det siste man gjør.
Når drittunger tar over 3 scoops eller tar det før de skal feste så drikker alkohol fortjener dem ikke stort bedre. Skal ikke anbefale noen noe, men mattilsynet er like troverdig som mine ord.

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Jack3d FAQ
« #21 : 02. juli 2012, 22:12 »
Dette blir for dumt, paraset er fullt lovlig tar man 30 av dem så er det siste man gjør.
Når drittunger tar over 3 scoops eller tar det før de skal feste så drikker alkohol fortjener dem ikke stort bedre. Skal ikke anbefale noen noe, men mattilsynet er like troverdig som mine ord.

Nå stod det ikke noe om at de "overdoserte" heller da. Var snakk om vanlige doseringer. For å si det sånn, når folk sier "Det prikker i hele kroppen", så tror jeg ikke det er direkte sunt eller naturlig.
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Jack3d FAQ
« #22 : 02. juli 2012, 22:40 »
Nå stod det ikke noe om at de "overdoserte" heller da. Var snakk om vanlige doseringer. For å si det sånn, når folk sier "Det prikker i hele kroppen", så tror jeg ikke det er direkte sunt eller naturlig.

Da tror jeg rett og slett at folk tar mer enn kroppen deres tåler. Personlig merker jeg litt prikking på 3 scoops, men kun i ansiktet. Er en grunn til at man skal øke 1/2 scoop om gangen, for å se "Jo nå starter det å gå på overdose" Overdose er individuelt, se på alkohol for eksempel, noen tåler kun en shot andre merker det ikke før de er på 10. Da kan ikke personen som tåler 1 shot ta 10 stk, sier seg selv at det ikke går bra. Kjenner du en god varme og konsentrasjonen øker, da er du i mål, da tar du ikke fler scoops.

Utlogget mirin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: Jack3d FAQ
« #23 : 02. juli 2012, 22:45 »
shitstorm inc.


Utlogget 100%ren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Jack3d FAQ
« #24 : 03. juli 2012, 10:59 »
Er ikke DMAA/geranium som gir prikkingen, og dette er ingen av bivirkningene som gjorde at jack3d ble tatt av markedet..prikkingen er en vanlig reaksjon man får av beta-alanin, som er et av stoffene.

Femdobler du dosen med ren beta-alanin skal du få kjenne prikking...
"If you always do what you've always done..you'll always get what you always got"
-Ronnie Coleman

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Jack3d FAQ
« #25 : 05. juli 2012, 13:10 »
Nå stod det ikke noe om at de "overdoserte" heller da. Var snakk om vanlige doseringer. For å si det sånn, når folk sier "Det prikker i hele kroppen", så tror jeg ikke det er direkte sunt eller naturlig.

Hvor i artikkelen står dette? Dette lukter hysteri og bullshit lang vei... har de dokumentert at noen har fått hjerneblødning og slag som følge av bruk av DMAA? Nei!

Over 30.000 mennesker får slag årlig i Svergie, at noen av disse tilfeldigvis brukte Jack3d eller tilsvarende, betyr ikke nødvendigvis at det skyldes DMAA, men som vanlig fører uvitenhet blandt de idiotene som styrer landet vårt, til en masse tullete forbud. Det er ikke lenge siden L-glutamin var forbudt i Norge, hva sier det om Mattilsynet?

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Jack3d FAQ
« #26 : 05. juli 2012, 14:11 »
Havner litt i samme felle som Superdrol som fikk mye tyn i media fordi folk ødela leveren. Intervjuobjektene viste seg derimot å være Billy Bob og broren Tanner som likte å fiske og drikke øl og hadde aldri rørt en manual i sitt liv. Folks dumhet og uopplysthet setter desverre stopper for en del kost tilskudd. Og det er i grunnen bra, når forbrukerne er ukritiske til hva de trøkker i kroppen.

Hvor mange tråder finner man ike her inne fra 16åringer som har kjøpt seg kosttilskudd i Sverige og spør her ppå forumet hva de faktisk har kjøpt og om det er farlig. Helt latterlig, men desverre ødelegger det moroa for alle andre

Utlogget 100%ren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Jack3d FAQ
« #27 : 05. juli 2012, 23:26 »
helt enig der. Folk må kunne gjøre litt research på hva tilskudd inneholder før de propper det i seg. Har selv flere kamerater som har pælmet på med jack3d, fordi de har hørt så mye bra om det, for så å komme i ettertid å spørre meg:
- "hva er det oppi dette a? prikker i hele trynet jo!"
- "ehh..har du lest innholdslista??"
- "nææ, jeg bare tok 3-4 scoops jeg..fikk ikke sove til natta heller"
- "dust"

Wink
"If you always do what you've always done..you'll always get what you always got"
-Ronnie Coleman

Redstrek

  • Gjest
Sv: Jack3d FAQ
« #28 : 12. juli 2012, 00:07 »
Er det lov å ta den me hjem via fly? Altså ha den i bagasjen? Kilder?

Edit; Kjøpte C4 Extreme, satser på at det er noe ok :- )

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Jack3d FAQ
« #29 : 20. juli 2012, 15:43 »
http://www.iherb.com/USPlabs-Jack3d-Pre-Exercise-CNS-Carnosine-ATP-Augmentor-Grape-Bubblegum-8-8-oz-250-g/29845

Siste smaken som er igjen, anbefaler folk å være raske om de ønsker noen bokser med Jack3d.
Bruker dere denne koden får dere også 5$ rabbat: GUJ089

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!