Skrevet av Emne: Å bestille fra bodybuilding.com  (Lest 10938 ganger)

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Å bestille fra bodybuilding.com
« #15 : 13. juli 2012, 22:05 »
Prøvde å bestille en boks Craze bare for å se om konseptet funket. Det gjør det ikke. Fikk brev fra Posten om at det ikke er lov å innføre legemidler fra Usa og at pakken vil bli returnert.
Ikke overrasket :Smiley

Fikk pakken min etter 14 dager uten problemer Smiley Bodybuilding.com

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Å bestille fra bodybuilding.com
« #16 : 19. juli 2012, 12:36 »
Flaks heter det :-)

Utlogget Chukken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Å bestille fra bodybuilding.com
« #17 : 19. juli 2012, 18:53 »
Ta heller å bestill fra www.iherb.com, de har det meste. Du får blant annet Jack3d til under 200kr. Tast inn YOV216 ved utsjekking, så får du også 5$ ekstra rabatt!
Jeg bestiller alltid derfra, og ingen av pakkene mine har blitt stoppet. Så det er trygt =)

sikker på at det er safe? har tenkt å kjøpe noen multivitaminer derifra, men har noian for å kjøpe noe som helst utenfor EU.
har forresten tenkt å kjøpe "source naturals - life force multivitamin" , men finner det ikke på noen europeiske sider som powerbody.co.uk, gymgrossisten.com etc. Noen som vet av andre sider jeg kan lete på, som er innenfor EU?

Utlogget Mcgrath

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • Time to be bigger, stronger, harder!
Sv: Å bestille fra bodybuilding.com
« #18 : 19. juli 2012, 22:45 »
sikker på at det er safe? har tenkt å kjøpe noen multivitaminer derifra, men har noian for å kjøpe noe som helst utenfor EU.
har forresten tenkt å kjøpe "source naturals - life force multivitamin" , men finner det ikke på noen europeiske sider som powerbody.co.uk, gymgrossisten.com etc. Noen som vet av andre sider jeg kan lete på, som er innenfor EU?
Er sikker på at det er safe ja, har fått alle mine pakker derfra. Alt fra jack3d til vitaminer Smiley

Utlogget PeGo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Å bestille fra bodybuilding.com
« #19 : 20. juli 2012, 14:05 »
Er sikker på at det er safe ja, har fått alle mine pakker derfra. Alt fra jack3d til vitaminer Smiley

Må nok motsi deg på dette, tollen har stoppet både c-vitamin(over 1000mg) og Glucosamin som jeg har bestilt fra Iherb.com den siste måneden. Du må ikke villede folk for at du skal få bonus. Du må varsle om de riktige farene som kan oppstå når du bestiller fra nettsteder fra utenfor EU-EØS området.

Dette er direkte sitert fra det dokumentet jeg fikk når dem stoppet min siste bestilling fra IHERB:

"Innførselsrestriksjoner legemidler

Det har ankommet en sending til deg som inneholder varer som klassifiseres som legemiddel.

Vi gjør oppmerksom på at det ikke er tillatt å innføre legemiddel til privat bruk fra land utenfor EØS/EU området. Viser til: http://www.legemiddelverket.no Se meny: Forbruker pkt 3.2

Vi har derfor ikke anledning til å gjøre annet enn å returnere sendingen".
"I am the Flail of God. If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me upon You."

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Å bestille fra bodybuilding.com
« #20 : 20. juli 2012, 14:25 »
Bestill fra MassNutrition.nu. Kjemperask levering og bra kundebehandling! Jeg bestilte Craze kl 2300 på mandag, og fikk den på mitt lokale postkontor på vestlandet allerede onsdag ettermiddag..
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Mcgrath

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • Time to be bigger, stronger, harder!
Sv: Å bestille fra bodybuilding.com
« #21 : 20. juli 2012, 14:33 »
Må nok motsi deg på dette, tollen har stoppet både c-vitamin(over 1000mg) og Glucosamin som jeg har bestilt fra Iherb.com den siste måneden. Du må ikke villede folk for at du skal få bonus. Du må varsle om de riktige farene som kan oppstå når du bestiller fra nettsteder fra utenfor EU-EØS området.

Dette er direkte sitert fra det dokumentet jeg fikk når dem stoppet min siste bestilling fra IHERB:

"Innførselsrestriksjoner legemidler

Det har ankommet en sending til deg som inneholder varer som klassifiseres som legemiddel.

Vi gjør oppmerksom på at det ikke er tillatt å innføre legemiddel til privat bruk fra land utenfor EØS/EU området. Viser til: http://www.legemiddelverket.no Se meny: Forbruker pkt 3.2

Vi har derfor ikke anledning til å gjøre annet enn å returnere sendingen".
Er riktig at visse ting kan bli stoppet av tollen ja.. Men nå er mine kommentarer basert på mine erfaringer, og da føler jeg det er riktig å si at det er safe - da som nevnt tidligere; jeg har fått alle mine pakker derfra, som har inneholdt alt dra preworkout-supplement til vitaminer.

Utlogget Mcgrath

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • Time to be bigger, stronger, harder!
Sv: Å bestille fra bodybuilding.com
« #22 : 20. juli 2012, 19:38 »
Bestill fra MassNutrition.nu. Kjemperask levering og bra kundebehandling! Jeg bestilte Craze kl 2300 på mandag, og fikk den på mitt lokale postkontor på vestlandet allerede onsdag ettermiddag..
Det var dyrt der - Ikke noe særlig utvalg der, med tanke på tollgrensa.. eller har det ikke noe å si om man bestiller for over 200kr der?

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Å bestille fra bodybuilding.com
« #23 : 20. juli 2012, 20:51 »
Det var dyrt der - Ikke noe særlig utvalg der, med tanke på tollgrensa.. eller har det ikke noe å si om man bestiller for over 200kr der?

Blir sendt fra Sverige så du kan få toll på varene,jeg har handlet der 3 ganger og sist gang måtte jeg betale rundt 200kr.

Utlogget runea

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Å bestille fra bodybuilding.com
« #24 : 22. juni 2014, 19:40 »
Søk "Lovdata", info på lovlige verdier vita/miner i Norge. IKKE stol på bodyb..com. En del produkter er ikke er lovlige,men vet om et produkt som kommer gjennom toll til tross verdier over(formynderiet) i
Norge(for høyt innhold av tilsatte b-vit). Men dette kan være prøving og feiling så anbefaler ikke. Evt refundert, ekskludert porto. Se etter tilbud så sparer du en del. spesielt på vekt under 400gr(pga porto). Stort utvalg i merker men selv foretrekker jeg Met Rx, bedre tilbud/pris forhold til ON, dessuten scorer Met Rx på topp i uavhengige tester og bedre en ON(feks Labdor`s). Bestiller du Met Rx andre steder kan det bli en del dyrere.Tollfri grense 200 kr. gaver 1000. Har hendt å ikke betalt toll på varer over 200(15% på vare, 24% på frakt ?!!!)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!