Skrevet av Emne: Methdrol 10ml - lean mass monster  (Lest 11604 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #15 : 20. mai 2012, 11:38 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Prohormone#Prohormones_.E2.80.93_legal_regulations_in_the_United_States_and_Europe

Det ser ut som det er ganske vanlig å selge anabole steroider som "prohormoner".
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #16 : 20. mai 2012, 11:52 »
"What is Superdrol?
Superdrol (SD) is marketed as a 'pro-hormone' (PH) in the post-ban era of pro-hormones. Following the ban of most pro-hormonal substances in the States, including the likes of 1-test, 1-AD, 4-AD, M1T, etc, Designer Supplements designed this 'pro-hormone' based on the steroid Masteron, with an additional methyl group attached to the 17th carbon position.'"

Det ser ut som at lovgivningen i enkelte land er så hullete at det greiene der blir klassifisert som et prohormon, og siden prohormoner er lovlig i England så kan de tydeligvis selge det der.

Det det betyr er at etter at prohormoner ble forbudt i USA i 2004 så selges det fortsatt i en del andre land, men da kan det også inneholde hva som helst.

"spirrevipp" skrev at prohormoner er samme ulla som steroider fordi de er ment å konvertere til steroider i kroppen (eller testosteron), men det er det jo ikke alle som vet som er på utkikk etter kosttilskudd på nett som ikke er steroider.


Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget kassy90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #17 : 20. mai 2012, 12:46 »
Vil i aller høyeste grad fraråde deg å bruke dette.

Var selv smart nok til å bruke Havoc som 19 åring i ca en måned. tok dosen som var anbefalt bak. Tror det tok ca 3 måneder etter jeg var ferdig med Havoc før testosteron produksjonen min var noenlunde der den var tidligere, nøttene mine forsvant alerede etter ei uke på Havoc, og jeg ble mere agressiv enn tidligere.

Kjøpte det forøvrig på bodypowder ved svenske grensa og hadde nærmest null anelse om att det innholdt så potente-farlig ingredienser som det faktisk gjorde, brukte heller ingen PCT så det kunne sikkert ha gått værre:P

Ettersom att dette prohormonet er enda sterkere vil du med stor sannsynlighet få stygge bivirkninger!

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #18 : 20. mai 2012, 15:25 »
Bra tråd for informere. Det trengs. Har informert mange kompis som hr vært på harrytur og sløst penger på sånt.. Og etter å ha hørt på info jeg har gitt, og googlet en del selv...har de fleste latt dette stå å støve bakerst i skapet. En bekjent prøvde methdrol i 7-8 dager før han ikke fikset bivirkingene... Ryggsmerter/pump..vondt under ribbeina ved levern... Og selv med mye vann inntak relativ mørk urin.. Så kjentes det ut som han fikk influensa.. Tok blodtrykk, 170/100.. Ta stoppet han brått... Han merket bare etter så kort tid at det tok uker å komme tilbake og føle seg bra igjen. Men gikk opp i vekt og styrke rimelig drastisk på så kort tid. Desverre varte det ikke

 Det er en grunn til at skikelig byggere bruker injeksjoner , mens de evnt kickstarter en kur med piller. En mnd bygger ikke mye varige muskler. Så selv med skikkelig pct, så forsvinner veldig mye iløpet av en seks mndrs periode. De fleste loggene på nettet omtaler gains under brukt, etterfulgt av hvor mye de satt igjen etter en mnd med pct... Men veldig få nevner hva de satt igjen med året etter, fordi de fleste kurer på nytt innen den tid.

De som selges i div kloner fortsatt , her ranket fra mild til kraftig Som jeg som nysgjerrig hobby guru har fått med meg de siste åra
H drol  basert på den gamle gaspari halodrol( ikke de nye testboosterne ved smme navn for å lure kunder) . Derivat av oral turinabol/tbol

Epistane og havoc..basert på brystkreft medisin utviklet i japan, men forkastet pga. At det  funka også som bol ..ikke bra for damer hehe

Trenazone, sprayes på kroppen. Ikke skadelig for lever osv.. Men tar livet av de flestes potens under kur hvis man ikke tar det med testo ol. Basert på trenbolone .  Men iallefall ikke så ille under bruk, men hard på sexlysta lenge etter selv med skikkelig pct. Iallefall det jeg har lest.

Superdrol kloner, m drol, methadrol, osv. Bygger bedre enn anadrol, verre og. Heftig for lever og blodtrykk. Patrick arnold kaller superdrol for gift, og håper det tilslutt blir borte fra markedet.

Mange andre blandinger og varianter.

Dette skriver jeg fordi jeg har vært smart nok til å sjekke ut alt jeg har fått lyst på når jeg handler i grenseland... Og holdt meg unna. For gammel til å riskiere potensen for litt ekstra muskler. Grin

For all del, jeg er ikke imot at folk informerer seg, og bruker.. Men for all del, i ung alder kan de gjøre langt mere skade enn det er verd. Har bekjente som brukte russere/dianabol helt ned på ungdoms skolen på åttitallet... De så jo rå ut i den alderen, men jeg tok dem igjen med åra...  Wink De jeg har prata med i ettertid og som innrømmet bruk, sier de angret bittert på det i årevis. De fleste har knapt trent siden, fordi det tar for mye tid og jobb at det ikke er verd å trene i dems øyne lenger...tar seg heller en joggetur.  Fordi de ble store og deffa på få mnder i ungdomstiden, har de aldri lært p trene skikkelig. 

Bygg muskler naturlig til man er over 20, ser man at man kan gjøre en liten karriere innen bygging, da får man vurdere om man vil bruke det somtrengs. Men rimelig sikker på at man glatt kan stille i fitness og classic hvis man har bra gener, trent lenge og vet hva mn driver med. Uten å bruke noe ulovlig.

Det som vi skriver som advarsler her, blir sikkert bare ristet av noen..."kompis brukte, ble stor, og fikk ikke noen problemer" ... Naturligvis finnes det folk som har hatt flaks... Men man vet ikke om man har gjort skade uten at man har tatt blodprøver både før og etter. Man kan føle seg bra, tiltross for lavere egenproduksjon enn man hadde før...


Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #19 : 20. mai 2012, 15:55 »
Bra tråd for informere. Det trengs. Har informert mange kompis som hr vært på harrytur og sløst penger på sånt.. Og etter å ha hørt på info jeg har gitt, og googlet en del selv...har de fleste latt dette stå å støve bakerst i skapet. En bekjent prøvde methdrol i 7-8 dager før han ikke fikset bivirkingene... Ryggsmerter/pump..vondt under ribbeina ved levern... Og selv med mye vann inntak relativ mørk urin.. Så kjentes det ut som han fikk influensa.. Tok blodtrykk, 170/100.. Ta stoppet han brått... Han merket bare etter så kort tid at det tok uker å komme tilbake og føle seg bra igjen. Men gikk opp i vekt og styrke rimelig drastisk på så kort tid. Desverre varte det ikke

 Det er en grunn til at skikelig byggere bruker injeksjoner , mens de evnt kickstarter en kur med piller. En mnd bygger ikke mye varige muskler. Så selv med skikkelig pct, så forsvinner veldig mye iløpet av en seks mndrs periode. De fleste loggene på nettet omtaler gains under brukt, etterfulgt av hvor mye de satt igjen etter en mnd med pct... Men veldig få nevner hva de satt igjen med året etter, fordi de fleste kurer på nytt innen den tid.

De som selges i div kloner fortsatt , her ranket fra mild til kraftig Som jeg som nysgjerrig hobby guru har fått med meg de siste åra
H drol  basert på den gamle gaspari halodrol( ikke de nye testboosterne ved smme navn for å lure kunder) . Derivat av oral turinabol/tbol

Epistane og havoc..basert på brystkreft medisin utviklet i japan, men forkastet pga. At det  funka også som bol ..ikke bra for damer hehe

Trenazone, sprayes på kroppen. Ikke skadelig for lever osv.. Men tar livet av de flestes potens under kur hvis man ikke tar det med testo ol. Basert på trenbolone .  Men iallefall ikke så ille under bruk, men hard på sexlysta lenge etter selv med skikkelig pct. Iallefall det jeg har lest.

Superdrol kloner, m drol, methadrol, osv. Bygger bedre enn anadrol, verre og. Heftig for lever og blodtrykk. Patrick arnold kaller superdrol for gift, og håper det tilslutt blir borte fra markedet.

Mange andre blandinger og varianter.

Dette skriver jeg fordi jeg har vært smart nok til å sjekke ut alt jeg har fått lyst på når jeg handler i grenseland... Og holdt meg unna. For gammel til å riskiere potensen for litt ekstra muskler. Grin

For all del, jeg er ikke imot at folk informerer seg, og bruker.. Men for all del, i ung alder kan de gjøre langt mere skade enn det er verd. Har bekjente som brukte russere/dianabol helt ned på ungdoms skolen på åttitallet... De så jo rå ut i den alderen, men jeg tok dem igjen med åra...  Wink De jeg har prata med i ettertid og som innrømmet bruk, sier de angret bittert på det i årevis. De fleste har knapt trent siden, fordi det tar for mye tid og jobb at det ikke er verd å trene i dems øyne lenger...tar seg heller en joggetur.  Fordi de ble store og deffa på få mnder i ungdomstiden, har de aldri lært p trene skikkelig. 

Bygg muskler naturlig til man er over 20, ser man at man kan gjøre en liten karriere innen bygging, da får man vurdere om man vil bruke det somtrengs. Men rimelig sikker på at man glatt kan stille i fitness og classic hvis man har bra gener, trent lenge og vet hva mn driver med. Uten å bruke noe ulovlig.

Det som vi skriver som advarsler her, blir sikkert bare ristet av noen..."kompis brukte, ble stor, og fikk ikke noen problemer" ... Naturligvis finnes det folk som har hatt flaks... Men man vet ikke om man har gjort skade uten at man har tatt blodprøver både før og etter. Man kan føle seg bra, tiltross for lavere egenproduksjon enn man hadde før...
Honnør!

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #20 : 20. mai 2012, 16:22 »
Da Tsjernobyl-ulykken inntraff i 1986 så var hele skiftet uvitende om at det var snakk om en nedsmelting og de sprang rundt i anlegget og prøvde å få kontroll på situasjonen samtidig som radioaktiviteten var dødelig. Resultatet var at stort sett alle sammen døde av radiation sickness i løpet av noen dager.

Nå er det litt forskjellig hva hvert enkelt individ tåler av radioaktivitet, så en fyr som het Anatoly Dyatlov klarte å overleve helt til 1995 da han døde av hjerteinfarkt i en alder av 64.

Etter den første dagen så begynte de å skjønne hva som hadde skjedd men ikke alvorsgraden, så de sendte inn vanlige arbeidere (liquidators) med minimal grad av beskyttelse, til å rydde vekk radioaktivt skrot. De merket effekten i kroppen men det var ikke noe de kunne gjøre siden det gikk greit ifølge myndighetene. De fleste av de som var med på de første ryddeaksjonene ble etterhvert syke og fikk varige mên.

Så er det de som var med på ryddeaksjoner i periferien eller senere aksjoner. Pluss generell befolkning i området rundt. Der blir det mer snakk om statistikk. Dvs at flesteparten klarer seg men en større prosentandel lider av forskjellige sykdommer enn man kan forvente.

Det blir litt det samme med steroider. Når det gjelder det jeg kaller "Tsjernobyl-bol" - og det passer bra på en del preparater nevnt i denne tråden - så er det en del som klarer seg ganske bra mens resten får alvorlige bivirkninger. Det er uansett russisk rulett, selv om du bare prøver for å se hvordan det går med akkurat deg. Langtidsvirkningene kan godt komme senere, uavhengig av hvordan det gikk da du brukte, om det så bare var en kort kur. Det var nok noe tilsvarende som skjedde med Anatoly Dyatlov. Radioaktiviteten tok ham tilslutt.

Når det gjelder litt mindre ekstremt bol, og også genuine prohormoner, så blir det mer snakk om statistikk. Når det gjelder dødelighet men også ikke-dødelige langtidsvirkninger og umiddelbare bivirkninger av forskjellig alvorsgrad. Det er fortsatt russisk rulett, bare ikke fullt så kamikaze som med "Tsjernobyl-bol".

Bare fordi det er et "mildt" steroid og du har all verdens peil og også gode kontakter som (sannsynligvis) leverer det de påstår at de leverer så betyr ikke det at du nå befinner deg i en helt annen kategori. Markedsføringen av de preparatene går ut på det, men det er ikke så enkelt som det. Kanskje har du flaks, kanskje blir du blant de som ikke har flaks.


Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #21 : 21. mai 2012, 00:08 »
"What is Superdrol?
Superdrol (SD) is marketed as a 'pro-hormone' (PH) in the post-ban era of pro-hormones. Following the ban of most pro-hormonal substances in the States, including the likes of 1-test, 1-AD, 4-AD, M1T, etc, Designer Supplements designed this 'pro-hormone' based on the steroid Masteron, with an additional methyl group attached to the 17th carbon position.'"

Det ser ut som at lovgivningen i enkelte land er så hullete at det greiene der blir klassifisert som et prohormon, og siden prohormoner er lovlig i England så kan de tydeligvis selge det der.

Det det betyr er at etter at prohormoner ble forbudt i USA i 2004 så selges det fortsatt i en del andre land, men da kan det også inneholde hva som helst.

"spirrevipp" skrev at prohormoner er samme ulla som steroider fordi de er ment å konvertere til steroider i kroppen (eller testosteron), men det er det jo ikke alle som vet som er på utkikk etter kosttilskudd på nett som ikke er steroider.



DEt er i og for seg ikke lov med prohormoner i England per se. Det handler om hvordan engelsk lov fungerer. I Norge har man en endeløs lang liste med kjemiske strukturer som ikke er tillatt, hvor de videre har slengt på et forbud mot "derivater og salter" av de forbudte stoffene. I engelsk rett er dette å anse som vag lovgivning fordi man ikke vet nødvendigvis hvor langt derivater og salter går i å definere noe som ulovlig. Det blir ofte et spm som domstolen må ta avgjørelse på, og folk har blitt både frikjent og dømt for derivater av ulik karakter i Norge. Derfor bruker England lovgivning som forbyr konkrete stoffer. Det betyr at man kan forby f.eks. masteron, men om man indtroduserer superdrol med to methylbindinger så er dette en annen kjemisk struktur som ikke er positivt inntatt i loven. I Norge derimot vil dette omfattes av lovteksten "derivater og salter" Når i tillegg det selges som "dietary supplement" kan man derfor selge dette inntil superdrols kjemiske struktur blir forbudt, enten ved lov eller høyesterettsdom.

De har hatt samme problem med narkotiske stoffer i England der man kunne kjøpe tilnærmet samme virkestoff som det forbudte, men der strukturen var endret på et ubetydelig nivå slik at det kunne selges.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #22 : 21. mai 2012, 10:55 »
Likte tjernobyl metaforen..
Vil bare si at jeg er ikke anti bol, men anti sånt som selges på den måten det gjøres. Men sånn er virkeligheten når ting blir forbudt.. da blir det laget mere skadelige ting for å unngå lov verk.

Når folk velger å bole med legemidler, så vet dem liksom "litt" mere hva de gjør..  de vet at de boler.. og ikke tror at de tar et kostilskudd...så sant det er ekte.  Man har fortsatt samme risk for å ødelegge HTPA med injeksjoner, men langt mindre farer for andre  skader i kroppen, siden stoffet ikke må gjennom levern  på samme måten.  En sprøyte eller to med en testotype i uka  er nesten sunt sammenlignet  med de stoffene nevnt her.
Klart noen trøkker i seg uante mengder og blandinger der og... men selv ikke de sykeste dosene av ting injisert  er like skadelig for spesielt leveren som 4 uker med superdrol.. eller tilsvarende orale steroider..

DET ER   noen folk som tror at det faktisk er sunnere å ta disse pillene enn å "bole "med sprøyter. Det er faktisk omvendt... de som gjør det med injeksjoner  utsetter naturligvis  hjerte/kar og hormon  systemet for en påkjenning, men de som tar "kostilskudd" varianten utsetter lever og nyrer for en ekstrem påkjenning... det er en grunn til at man kan bole med sprøyter i årevis og generelt føle seg som kongen på haugen.
Mens man  knapt kan  bruke piller i 3-6 uker uten å føle seg sjuk og elendig  bortsett fra at man uansett blir klart sterkere...

Eneste fordelen oraler har er at de går fort ut av kroppen, (fra noen timer til et par dager) så blir man dårlig, og stopper i tide, går det somregel greit med organene, så lenge man ikke ventet øynene var helt gule hehe...  eneste som man garantert  slitermed  lenger med egenproduksjon/libido..

Noen injeksons steroider, derimot sitter igjen leeeenge, så får man bivirkninger av dem, må man lide lenger.. (google deca-dick)



Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #23 : 21. mai 2012, 11:38 »
det er en grunn til at man kan bole med sprøyter i årevis og generelt føle seg som kongen på haugen.

Noen overlever alt. Det finnes masse historier om folk på 100 som aldri har vært syke og som aldri har gjort noe annet enn å røyke og drikke som en svamp. Eksempel til etterfølgelse ? Neppe. Men de folkene har i det minste klart å bli 100 uten problemer, det er noe annet med folk på 30 som røyker og drikker som svamper og som påstår at det går helt greit.
Det kan også tenkes at 30-åringen som bøtter innpå med øl og vin flere dager i uka blir fristet til å drikke litt mer av sterkere saker og da baller det fort på seg. Når det gjelder steroidbrukere så er det jo ganske vanlig at man helst ønsker å bli så stor som mulig så da finnes det jo en risiko for at det baller på seg der også. Den subjektive oppfatningen av risikoen ved å gå gradene når det gjelder både type og dose kan forandre seg etterhvert.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #24 : 21. mai 2012, 22:07 »
(svar på et slettet innlegg) :

Dopinglistene er som oftest ganske utfyllende og ekstensive i motsetning til lovgivningen i en del land.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #25 : 21. mai 2012, 22:37 »
Sletta et innlegg her, dette er ikke noe dopforum, så å anbefale kjøp osv medfører advarsel. Skjerpings.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #26 : 21. mai 2012, 22:51 »
Sletta et innlegg her, dette er ikke noe dopforum, så å anbefale kjøp osv medfører advarsel. Skjerpings.
Var ingen anbefaling om noe som helst kjøp, det var konstruktiv informasjon om forholdet PH/steroider, til forskjell fra mange av mytene som sirkulerer. Useriøst å slette noe slikt når man allerede har en tråd som for det vesentligste etterstreber informasjon om det som ble slettet. Man har her en ung gutt som holder på å gå på en smell ved å ta noe han ikke vet hva er, og han får informasjon som er SANN og informativ.

Hvor går terskelen her? Skal dere snart begynne å slette jack3d tråd nr 1million? Skal dere moderere "jeg er 17år og skal gå på kreatin , er det farlig?" tråder som det dukker opp 20stk av om dagen som allerede er vel besvart og enkle svar å finne selv?

Leser du denne tråden så er det god informasjon om noe som man pr i dag kan kjøpe i norske nettbutikker. Det er kommet alment tilgjengelig, og de fleste vet ingenting om det. Man kunne tro man ønsket å informere medlemmene om hva ting er, hvordan det fungerer og avlive myter. Men her velger man altså å slette det. Godt det bare er rene utøvere som intervjues på TF da...  God inspirasjon for enhver 17 åring på jack3d det!  Undecided

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #27 : 21. mai 2012, 22:55 »
Har ikke fått sett igjennom resten av tråden her, om det er noe mer over grensa så gjerne rapporter Smiley

Fins nok av steder en kan lese seg opp på spesifik bruk av steroider, så vi trenger ikke at treningsforum blir et slikt sted med alt det medfører Smiley

Svaret du fikk sier vel det meste Wink

Altså disse stoffene er ikke på dopinglista, og dermed kan styrkeløftere bruke dette?

veldig bra svar hær! Cheesy

(slettet med en feil, beklager det)






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Methdrol 10ml - lean mass monster
« #28 : 21. mai 2012, 23:30 »
Var ingen anbefaling om noe som helst kjøp, det var konstruktiv informasjon om forholdet PH/steroider, til forskjell fra mange av mytene som sirkulerer. Useriøst å slette noe slikt når man allerede har en tråd som for det vesentligste etterstreber informasjon om det som ble slettet. Man har her en ung gutt som holder på å gå på en smell ved å ta noe han ikke vet hva er, og han får informasjon som er SANN og informativ.

Hvor går terskelen her? Skal dere snart begynne å slette jack3d tråd nr 1million? Skal dere moderere "jeg er 17år og skal gå på kreatin , er det farlig?" tråder som det dukker opp 20stk av om dagen som allerede er vel besvart og enkle svar å finne selv?

Leser du denne tråden så er det god informasjon om noe som man pr i dag kan kjøpe i norske nettbutikker. Det er kommet alment tilgjengelig, og de fleste vet ingenting om det. Man kunne tro man ønsket å informere medlemmene om hva ting er, hvordan det fungerer og avlive myter. Men her velger man altså å slette det. Godt det bare er rene utøvere som intervjues på TF da...  God inspirasjon for enhver 17 åring på jack3d det!  Undecided


Honnør!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!