Skrevet av Emne: Vet noen hvor kreatinen til Star Nutrition er laget?  (Lest 13893 ganger)

Utlogget Influensaen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Hei!

Jeg kjøpte for en god stund tilbake den rimeligste kreatinen fra gymgrossisten(Creatine Monohydrate fra Star Nutrition).

Bestillte kreatinen enkelt og greit fordi jeg hadde hørt at det var bra. Når jeg fikk den ble jeg nysjerrig og ville finne ut litt mer info om hvor dette hvite pulveret var laget før jeg puttet det i meg(kanskje det var laget i en tvilsom kjellerlab Tongue ). Det sto en nettadresse på pakken: creatinemono.se men den nettsiden fantes ikke. Sendte da en mail til Gymgrossisten og spurte hvor den var laget. Fikk da til svar at produktansvarlig skulle sende en egen mail med utfyllende info. Greit nok tenkte jeg, og ventet. Etter to uker hadde jeg ikke fått noe svar enda så jeg sendte en purremail, og fikk svar tilbake om at produktansvarlig var blitt påminnet og skulle sende info så fort som mulig. Jeg ventet, og ventet men fikk ikke noe svar.
Det tok faktisk så lang tid at jeg glemte hele saken, men jeg kom på den 5 måneder senere. Sendte da en ny påminnelsesmail, og fikk ikke noe svar. En uke senere sendte jeg enda en påminnelsesmelding som jeg fortsatt ikke har fått svar på, og det er nesten en måned siden jeg sendte eposten.

Så nå har jeg en pose med kreatin som jeg ikke har begynt på rett og slett fordi jeg ikke har peiling på hvor/hvordan den er laget. Virker ikke som Gymgrossisten vil svare på hvor produktet er laget. Synes det er veldig merkelig..

Så da spør jeg dere, vet dere hvor kreatinpulveret fra Star nutrition er laget?

shaunv

  • Gjest
Godt spørsmål. Men det virker i alle fall bra.  Smiley

Utlogget blondmyth

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Jeg vet ikke hvordan det er laget. Men det er bra du passer på, jeg tror det er mye snusk i kosttilskudd bransjen i Skandinavia. Bare det at de setter på en nettside som ikke finnes på produktet er nok til å rynke litt på nesen.
Skulle ønske noen tok en skikkelig gjennomgang en dag å gikk igjennom produkter fra PF, GymG osv osv. Det meste er nok som det skal, men greit å vite.
"When in Rome, do as romans do"

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Kjøpte sånt pakketilbud med 4x500g derfra en gang. Fikk kraftig hodepine og ble sliten/trøtt.
Det virker også som det er en annen konsistens enn annet kreatin.

Har kun kjøpt monohydrat ala creapure/pf kreatin siden det. Har fortsatt 1,9kg Star Nutrition kreatin stående i skapet. Tvilsomme greier.

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Har brukt flere poser, funker fjell.

Utlogget reb-st

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

  • "Even heroes have the right to bleed"
Har brukt flere poser, funker fjell.

Samma här! biggrin
Längd: 187 cm
Vikt: 102,7 kg
Jobb: Elevassistent & Ordensvakt

KB: 227,5kg 1MR | BP: 160kgx8 | ML: 255kgx8

shaunv

  • Gjest
Kjøpte sånt pakketilbud med 4x500g derfra en gang. Fikk kraftig hodepine og ble sliten/trøtt.
Det virker også som det er en annen konsistens enn annet kreatin.

Har kun kjøpt monohydrat ala creapure/pf kreatin siden det. Har fortsatt 1,9kg Star Nutrition kreatin stående i skapet. Tvilsomme greier.
Du drakk sikkert for lite vann. Wink

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Du drakk sikkert for lite vann. Wink
Nei Wink

Det var min erfaring med produktet. Har ikke lest om andre som har opplevd lignende.

Lashley

  • Gjest
Hei!

Jeg kjøpte for en god stund tilbake den rimeligste kreatinen fra gymgrossisten(Creatine Monohydrate fra Star Nutrition).

Bestillte kreatinen enkelt og greit fordi jeg hadde hørt at det var bra. Når jeg fikk den ble jeg nysjerrig og ville finne ut litt mer info om hvor dette hvite pulveret var laget før jeg puttet det i meg(kanskje det var laget i en tvilsom kjellerlab Tongue ). Det sto en nettadresse på pakken: creatinemono.se men den nettsiden fantes ikke. Sendte da en mail til Gymgrossisten og spurte hvor den var laget. Fikk da til svar at produktansvarlig skulle sende en egen mail med utfyllende info. Greit nok tenkte jeg, og ventet. Etter to uker hadde jeg ikke fått noe svar enda så jeg sendte en purremail, og fikk svar tilbake om at produktansvarlig var blitt påminnet og skulle sende info så fort som mulig. Jeg ventet, og ventet men fikk ikke noe svar.
Det tok faktisk så lang tid at jeg glemte hele saken, men jeg kom på den 5 måneder senere. Sendte da en ny påminnelsesmail, og fikk ikke noe svar. En uke senere sendte jeg enda en påminnelsesmelding som jeg fortsatt ikke har fått svar på, og det er nesten en måned siden jeg sendte eposten.

Så nå har jeg en pose med kreatin som jeg ikke har begynt på rett og slett fordi jeg ikke har peiling på hvor/hvordan den er laget. Virker ikke som Gymgrossisten vil svare på hvor produktet er laget. Synes det er veldig merkelig..

Så da spør jeg dere, vet dere hvor kreatinpulveret fra Star nutrition er laget?

Flere skulle tenkt likt deg! Liker holdningen din. Thumbsup Gjett hvem som skal spørre etter hvor og hvordan ting er produsert i fremtiden?! Hehe - gymgrossisten kommer til å få et helvete fremover. Grin

Honnør avgitt!

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Tenk hvis folk hadde begynt å spørre etter dokumentasjon. Da tror jeg oppriktig at kosttilskuddbransjen hadde gått under.

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Nei Wink

Det var min erfaring med produktet. Har ikke lest om andre som har opplevd lignende.

Det du nevner er vanlige bieffekter av kreatin og kommer av at kreatin suger til seg mye av vesken som sirkulerer fritt i kroppen og organene dine, det kan føre til vanlige symptomer på dehydrering og kan oppstå nesten gang da kreatin virker veldig raskt i kroppen. Disse bivirkningene går raskt over, spesiellt hvis du er påpasselig med vesteinntaket. Hvis du går på kreatin monohydrat nå ville jeg anbefale deg å teste det kreatinet du har liggende, mest sannsynlig vil du ikke oppleve det ubehaget nå som du gjorde sist og da får du ivertfall brukt det Smiley er verdt et forsøk
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Tenk hvis folk hadde begynt å spørre etter dokumentasjon. Da tror jeg oppriktig at kosttilskuddbransjen hadde gått under.

Ikke her i norge... Her har vi veldig strenge regler på det, man må igjennom omfattende godkjenningsprosesser for å kunne produsere og selge tilskudd her, selvom folk flest whiner på hvor strengt det er tror jeg man egentlig skulle vært veldig glad for det. Gymgrossisten derimot vet jeg ikke helt hvordan det er med da de bare selger utenlandskproduserte produkter og har lager i utlandet. Men en webshop som PF f. eks. må ha fått godkjent alle produktene sine hvor alt fra produksjonsprosess og virkning osv må ha blitt dokumentert. Norske produketer er garantert safe Smiley
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Norske produkter er safe, men det er masse små(og litt større) nettbutikker i Norge som selger varer som ikke er lov å selge i Norge, men Mattilsynet har ikke kapasitet til å holde de i ørene..



Kreatin blir vel stort sett produsert i Kina eller Tyskland( kina tja, tyskalnd bra ).. i og med bra vare koster minimalt med penger , som feks Creapure monohydrat fra Reflex( som er tysk kreatin)  så ville jeg droppet og handlet ting jeg ikke er sikker på..



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Jeg tror star nutrition sitt kreatin er Creapure, som jo er av beste kvalitet fra Tyskland. Sjekk bakpå posen. Hvis det står Creapure med en slik copyright-c etter, så er det bra saker.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Influensaen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Kreatinet er ikke markert med Creapure, men det står: "Swedish quality and excellence" på den. Tviler sterkt på at den er laget i sverige, da hadde de nok vært raske med å gi ut informasjon..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!