Skrevet av Emne: 17 åring mot 500 RAW  (Lest 41429 ganger)

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #90 : 07. september 2012, 12:30 »
Gårsdagens økt:

Knebøy: 5x5 -110 kg
Beinpress: 2x10 - 230 kg
Utfall frivekter: 2x10(hvert ben) - 70 kg
Lårcurl: 2x10: 70 kg

+diverse mageøvelser

Kommentar: Ganske fornøyd med økta igår. Knebøyen begynner å bli tung, men går fortsatt greit. Beinpressen har jeg en del å gå på, men tenker å legge på 10 kg neste gang hvertfall. Utfall var grisetungt, men deilig å kunne trene med 70 kg. Lårcurlen har jeg ikke så mye å si om, kjører så tungt jeg klarer:)

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #91 : 10. september 2012, 23:34 »
Dagens Økt: Rygg og biceps

Markløft: 5x5 - 130 kg
Chins: 2x10 - kv+15 kg
Stangroing: 3x10 - 80 kg
Stangcurls: 5x10 - 40 kg

+diverse mageøvelser

Kommentar: Strålende økta idag!!! Energien var på topp og vektene gikk lett! Føler jeg har mye å gå på i markløft, og pumpen i armene var på topp idag! Smiley Ikke så mye mer å si enn det.

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #92 : 11. september 2012, 23:14 »
Dagens økt: Bryst og triceps

Benkpress: 5x5 - 100 kg
Brede dipps: 2x10 kv+30 kg
Skrå flyes: 2x10 - 18 kg(hver hånd)
Smalbenk: 5x10 - 60 kg

+noen set med push-ups

Kommentar: Hadde ikke den beste økta idag. Kjente at energien ikke var på topp fra starten av, men glad jeg klarte å fullføre denne økta også. Ble ny pers i benkpress 5x5, så skal ikke klage! Smiley Ellers en helt ok økt.

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #93 : 13. september 2012, 21:39 »
Dagens økt: Bein

Knebøy: 5x5- 115 kg
Beinpress: 2x10 - 260 kg
Utfall: 2x10 - 72,5 kg
Lårcurl: 2x10 - 70 kg

+diverse mageøvelser

Kommentar: Helt grei økt idag. Bøyen begynner virkelig å bli tung nå, men har mål om å hvertfall klare 5x5 på 120 kg, noe jeg har troa på. Beinpressen kjører jeg så tungt jeg klarer, og utfall prøver jeg å adde 2,5 kg hver økt, men sier nok stopp snart der også..  Tongue

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #94 : 15. september 2012, 13:26 »
Gårsdagens økt: Skuldre/legger

Millitærpress: 5x5 - 65 kg
Sidehevninger: 3x10 - 16 kg
Facepulls: 3x10 (tilleggsøvelse)
Stående tåhev: 3x15
Sittende tåhev: 3x15

Kommentar: Millitærpressen begynner å bli styggtung nå, så sier nok mest sannsynlig stopp neste skulderøkt på 67,5 kg. Ellers har jeg ikke så mye å si om økta enn at det var bra energi og fikk bra kontakt med skuldrene  Smiley

Redstrek

  • Gjest
Sv: Motivert 95mod logger
« #95 : 15. september 2012, 14:13 »
Hvordan fungerer programmet? Ser du er sterk hvertfall Wink

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #96 : 15. september 2012, 15:43 »
Hvordan fungerer programmet? Ser du er sterk hvertfall Wink

Takk! ;)Programmet fungerer bra det. Merker tydelig forskjell på styrken for å si det sånn Smiley

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #97 : 19. september 2012, 15:29 »
Mandagens økt: Rygg og biceps

Markløft: 5x5 - 135 kg
Chins: 2x10 - kv+15 kg
Stangroing: 3x10 - 80 kg
Bicepscurl: 5x10 - 40 kg

Kommentar: Marken begynner å bli tung nå, og merker det spesielt på grepet etter 3-4 reppen. Ble helt tom for energi etter markløften så resten av økta var en del tyngre enn vanlig.

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #98 : 19. september 2012, 15:37 »
Gårsdagens økt: Bryst og triceps

Benkpress: 5x5 - 102,5 kg
Dipps: 2x10 - kv+35 kg
Skrå flyes: 2x10 - 18 kg
Smalbenk: 5x10 - 60 kg

+noen set med push-ups

Kommentar: Veldig fornøyd med benkpressen idag, men er redd for at det sier helt stopp neste økt. Dipps begynner å bli bra nå også, så kommer til å prøve med 40 kg ekstravekt neste triceps økt. Samme med skrå flyes, må nok øke vektene neste gang. Smalbenken er så rar øvelse for de føste 8 repsene kan være veldig lett så sier det plutselig stopp på 9ern  Undecided

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #99 : 20. september 2012, 23:40 »
Dagens økt: Bein

Knebøy: 5x5 - 120 kg
Beinpress: Måtte droppe pga. smerter
Utfall: 2x10 - 75 kg
Lårcurl: 2x10 - 70 kg

+diverse mageøvelser

Kommentar: Knebøyen var grusom tung, men glad for at jeg klarte å fullføre Smiley Beinpressen droppet jeg for har de siste øktene hatt ganske ubehagelig/vondt i nedre del av ryggen når jeg kjører øvelsen. Om det er noen som vet hva det kommer av og hva jeg kan gjøre for hindre disse smertene så spytt ut! Skjønner ikke, for det er den eneste øvelsen jeg merker ryggsmerten på.

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #100 : 22. september 2012, 00:23 »
Dagens økt: Skuldre og legger

Millitærpress: 5x3 - 70 kg
Sidehevninger: 3x10 - 16 kg
Facepulls: 3x10 - 28 kg
Sittende tåhev: 3x10-15
Ståendetåhev: 3x10-15

Kommentar: Kongeøkt idag. Energien var på topp og alt stemte. Har begynt å kjøre 5x3 istedet for 5x5 for å øke styrken maksimalt de siste 3 ukene av programmet. Har ikke så mye mer å si enn at det var en strålende økt!  Grin

Utlogget hubbabubah

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Motivert 95mod logger
« #101 : 22. september 2012, 02:28 »
Sinnsykt bra form med tanke på alder, stå på gutt Wink men hvor blir det av markløft i alle disse øvelsene du gjør ? markløft er viktig for å bygge deg større. greit nokk med lats å nakke osv, men marken gjør mye bra for ryggen Smiley om du gjør den lite så anbefaler jeg deg å gjøre den mer.

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #102 : 23. september 2012, 01:41 »
Sinnsykt bra form med tanke på alder, stå på gutt Wink men hvor blir det av markløft i alle disse øvelsene du gjør ? markløft er viktig for å bygge deg større. greit nokk med lats å nakke osv, men marken gjør mye bra for ryggen Smiley om du gjør den lite så anbefaler jeg deg å gjøre den mer.

Tusen takk! Hyggelig å høre. Ang. marken så kjører jeg den like mye som de andre baseøvelsene. Kanskje du har sett feil Wink Om du tenker utifra signaturen min, er det bare fordi jeg ikke har makset på veldig lenge, og at jeg ikke kjørte noe mark i sommer pga smerter i ryggen, men de er borte nå.

Utlogget hubbabubah

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Motivert 95mod logger
« #103 : 23. september 2012, 04:44 »
Tusen takk! Hyggelig å høre. Ang. marken så kjører jeg den like mye som de andre baseøvelsene. Kanskje du har sett feil Wink Om du tenker utifra signaturen min, er det bare fordi jeg ikke har makset på veldig lenge, og at jeg ikke kjørte noe mark i sommer pga smerter i ryggen, men de er borte nå.

Okei ja ser jo den, kompis som hadde samme problemet just, han er treningspartneren min, så han droppa marken i 3 uker, så har jeg fått han til å kjøre lette vekter å mange reps heller, til å begynne med, så er det også viktig å stoppe i bunnen å få strammet opp alt før neste rep, for å ungå skade å så blir man jo sterkere om man stopper i bunnen også Smiley han er helt fin nå så flaks det. marken kan jo være riktig brutal med ryggen. viktig å respektere øvelsen om du sjønner hva jeg mener Smiley

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Motivert 95mod logger
« #104 : 23. september 2012, 12:53 »
Okei ja ser jo den, kompis som hadde samme problemet just, han er treningspartneren min, så han droppa marken i 3 uker, så har jeg fått han til å kjøre lette vekter å mange reps heller, til å begynne med, så er det også viktig å stoppe i bunnen å få strammet opp alt før neste rep, for å ungå skade å så blir man jo sterkere om man stopper i bunnen også Smiley han er helt fin nå så flaks det. marken kan jo være riktig brutal med ryggen. viktig å respektere øvelsen om du sjønner hva jeg mener Smiley

Ja, riktig det du sier!  Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!