Skrevet av Emne: Myo-reps  (Lest 1773 ganger)

Utlogget wirspern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 66

Myo-reps
« : 17. juni 2012, 00:23 »
har sett litt på treningsprogrammet myo-reps og lurer veldig på om dette programmer støtter volum eller styrke ?

http://myrevolution.no/s/myo-reps-del-1-en-evolusjon-og-revolusjon/

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Myo-reps
« #1 : 17. juni 2012, 00:51 »
Volum, men alle gode volumprogrammer promoterer også styrke.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget wirspern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 66

Sv: Myo-reps
« #2 : 22. juni 2012, 13:26 »
er det meningen at man bare skal ta ETT sett ? eller skal jeg ta 3 sett ? Smiley

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Myo-reps
« #3 : 22. juni 2012, 16:31 »
Står det ikke bra forklart i linken?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget wirspern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 66

Sv: Myo-reps
« #4 : 22. juni 2012, 18:12 »
joa, men skjønte ikke om jeg skulle ta ett eller flere ?
for jeg har trent en uke med bare ett sett, og jeg føler ikke at jeg blir noe sliten i musklene..
så hadde vært greit å få svar av en som faktisk har peiling på dette programmet Smiley

Utlogget wirspern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 66

Sv: Myo-reps
« #5 : 24. juni 2012, 02:50 »
ja ? Smiley

Utlogget vitobito

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 650

Sv: Myo-reps
« #6 : 24. juni 2012, 07:40 »
Dersom det f.eks står i prog. 9-12+15. så tar du først ett sett på 9-12 reps, dette kalles aktiveringssettet.
Deretter tar du en pause på 5-20 sek avhengig av hvor sliten du er\hvor tungt du har løftet. Så tar du minisett på f.eks 3 reps, og deretter 5-20 sek pause helt til du har nådd 15 reps. Dette er en veldig effektiv måte å trene på, dersom du ikke blir sliten, må du øke vektene. Lykke til
Vitobito's Treningslogg!

OHP: 1x95 kg,4x80 kg
Bøy: 3x155 kg 1x160 kg
Benk m/stopp : 1x127,5 kg, 3x115 kg
Mark: 1x190 kg,1x3180 kg, 10x140 kg
Box bøy : 1x5 150 kg

Utlogget wirspern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 66

Sv: Myo-reps
« #7 : 24. juni 2012, 16:01 »
takk Smiley skal jeg også minimere pausene mine ? og siden det er så tungt, så føler jeg ikke at det blir eksplosivt. men det trenger vell ikke å gå fort for at det skal være eksplosivt ?

så jeg vi kan si at ett sett er 9-12+15 og at det er alt jeg skal gjøre for en øvelse ? Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!