Skrevet av Emne: Redstrek sin logg  (Lest 25104 ganger)

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #15 : 16. juli 2012, 16:08 »
6 kg på 20 dager? Du må ha spist ordentlig ferie mat Tongue
Hvor mye har du planlagt å gå ned? Smiley
Hehe ja ble litt mye på kort tid. En får ikke akkurat små porsjoner i statene, og når man da har dessert hver dag i tillegg er det bare å forvente. Noe bestemt tall vet jeg ikke, men tipper kanskje rundt 70kg. Er usikker på hvordan muskelmassen forandres, om jeg går opp eller ned....vil ha bort det meste av fettet egentlig, men vil ikke stille uoppnåelige krav til meg selv heller Smiley
________________________________________________________________________________

Første uke på diett er gjennomført. I helga har jeg skeiet litt ut, vært på hyttetur. Ble heldigvis ikke altfor mye. Spiser for det meste kylling, kesam, taco-lefser og havregrøt. Kan fort bli 700g kylling i løpet av en dag. Pleier å lage meg taco-lefser med mye kylling, mais og litt lett rømme. Utrolig lett og godt!

Programmet ser noelunde ut slik som dette:

Mandag                           Onsdag                      Fredag
Knebøy           4-6-8          Frontbøy      4-6-8         Markløft          3-6-6
Smalbenk       3x3-5          Chins           4 sett         Bred nedtrekk 4-6-8
Stangroing         2x8          Kabelroing      Myo         Smalbenk       3x6-8
Stangcurls         Myo          Push-ups       3x10         Tåhev               Myo

Bare å kjøre på å håpe på at fettet løsner. Kjører ikke noe kardio nå hvertfall, har en aktiv jobb. Blir nok noe kardio litt lengre ut i dietten.

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #16 : 04. august 2012, 19:39 »
Dietten går fint. Hatt en fantastisk økt nå i kveld. Tung markløft.  Forholder meg kun til rene matvarer og ikke noe godteri, alkohol osv.

Nettopp hatt et fint post-workout måltid. Ca. 1700 kalorier. Kun rene matvarer vel å merke.
200g protein
180g karbs
30g fett

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #17 : 05. august 2012, 01:02 »
Alkohol nå og da skader da ikke så mye :p Så lenge du ikke drikker som en tulling  Grin Og godteri burde du holde deg unna, det er jo tross alt for små unger  >Cheesy
Men lurer på hvorfor du ikke loggfører treningen fullstendig her? Er det fordi du ikke gidder eller gjør du det andre plasser? Merkelig spørsmål, men ja...
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #18 : 05. august 2012, 16:44 »
Tja, har egentlig ikke så stor trang for å dra på fylla så da holder jeg meg like så godt foruten. Hehe, no candy >Cheesy Grunnen til at jeg ikke logger treningene her på forumet er fordi jeg logger dem på fitocrazy. Er en app så da er det ganske greit å bare ta det på mobilen. Får se om jeg etterhvert logger her på forumet igjen (om det er ønskelig) Smiley

Cardioøkt i dag. 45 min rask gange i liten oppoverbakke. Etterpå ble det svært måltid på ca. 1300 kalorier. Ble ca. slik som dette: 190g protein, 60g karbs og 30g fett. 850g kyllingfilet ++           

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #19 : 10. august 2012, 18:08 »
Syk. Står over trening i dag, og satser på å være tilbake på Mandag. Ellers sliter jeg litt med vonde knær, mulig jeg bestiller en boks glucosamine. Kostholdet er heller ikke så veldig bra som følge av sykdommen, men prøver å gjøre det beste ut av det.

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #20 : 10. august 2012, 22:49 »
Syk. Står over trening i dag, og satser på å være tilbake på Mandag. Ellers sliter jeg litt med vonde knær, mulig jeg bestiller en boks glucosamine. Kostholdet er heller ikke så veldig bra som følge av sykdommen, men prøver å gjøre det beste ut av det.

Prøv å spis minst like mye som før du ble syk, slik at det blir lettere å starte opp treningen igjen etter sykdommen, og hvis sykdommen er langvarig unngår du unødig tap av masse Tongue

Men hvordan har du klart å skade knærne? Dårlig oppvarming før frontbøy?
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #21 : 11. august 2012, 13:47 »
Prøv å spis minst like mye som før du ble syk, slik at det blir lettere å starte opp treningen igjen etter sykdommen, og hvis sykdommen er langvarig unngår du unødig tap av masse Tongue

Men hvordan har du klart å skade knærne? Dårlig oppvarming før frontbøy?
Takk for svar Kurdi. Skal ta dette med meg! Er nok helt frisk på Mandag igjen, mye bedre allerede i dag. Tror kanskje kroppen hadde bruk for litt ekstra kalorier nå, ettersom jeg ikke har hatt en eneste SKIKKELIG spisedag, har gjærne bare lagt til 500 kalorier osv noen dager. Så derfor prøver jeg å kose meg litt med god mat nå i helga, hverken for lavt eller for høyt på kaloriene.

Usikker på det med knærne. Har dager der jeg har meget vondt, og andre dager der jeg ikke kjenner noe som helst. Når jeg trener bøy går jeg alltid så lavt som mulig ned, slik at lårene stopper i leggene. Merker at rett før bunnposisjon slipper jeg meg litt ned og "dabber" litt om jeg kan si det slik. Tror neppe dette kan være så bra, så jeg får prøve å gjøre det annerledes. Kanskje jeg får til å poste video i knebøyteknikkevalueringstråden, er bare det at jeg må ha mobilen som musikk, og ikke som kamera  Smiley

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #22 : 20. august 2012, 20:52 »
Hatt en total vektnedgang på 5kg nå, over 5 uker. Er redd 5kg i uka er litt mye, så får se om jeg legger til litt mer mat om jeg føler at jeg mister muskler. Ellers går alt strålende, styrken øker faktisk. Særlig knebøy. Blir bare mer og mer gøy for hver dag som går. Smalbenken er vel det eneste jeg sliter med å øke i, men så lenge jeg vedlikeholder styrke er jeg også fornøyd.

Synes RPT og periodisk faste fungerer utmerket Cheesy Kommer til å fortsette med dette når dietten er over også. Teknikken i knebøy begynner også å sitte, skal se om jeg får lagt ut video på Onsdag!

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #23 : 03. september 2012, 14:59 »
Liten update

Har ikke vært innom loggen her på en stund. Logger treningene på fitnessbloggen. Begynner å bli litt strammere, men ting går sakte. 0.1 kg ned fra forrige uke. Veide meg på 70kg morgenvekt i dag. Må nok gå fram til jul hvertfall. Treningene går veldig bra. Følger samme programmet, men har gjort noen endringer.

Kul video Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=o-IVVhPrZ0A&feature=g-user-u

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #24 : 04. september 2012, 01:49 »
hva skjer med at alle stikker til fitnessbloggen oO hva er forskjellen egentlig?

picx!!!
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #25 : 04. september 2012, 17:00 »
hva skjer med at alle stikker til fitnessloggen oO hva er forskjellen egentlig?

picx!!!
Vel, jeg logger kun treningene på fitnessloggen, og gjør den egentlig minst mulig attraktiv for andre å følge med i, slik at jeg har fin oversikt fra uke til uke.

Får se om jeg kommer me bilder etterhvert, må bare bli litt fit først Cheesy

Vært innom fitnessloggen selv. Mye finere liv der. Alle bidrar, og det er sjeldent folk kommer med kvalm. Mindre reklame, grønt. Føles som en idyllisk skogstur når jeg er innom der.

Edit: Bestilte meg nettopp yohimbine og en boks koffeinpiller fra iherb. Kanskje det kan ha en positiv effekt? Ikke dyre greiene hvertfall..

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #26 : 11. september 2012, 12:12 »
Pics or gtfo.

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #27 : 15. september 2012, 00:15 »
Form nå i kveld. Håper å være ferdig til juletider.

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #28 : 15. september 2012, 17:41 »
dæven redstrek! det er faen meg godt jobba

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #29 : 15. september 2012, 18:23 »
dæven redstrek! det er faen meg godt jobba
Wow, såpass. Tusen takk for hyggelig kommentar, setter pris på det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!