Skrevet av Emne: Redstrek sin logg  (Lest 25055 ganger)

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #60 : 21. oktober 2012, 20:20 »
Kan skrive en liten avslutning av dietten. Hadde egentlig planer om å kjøre til jul, men det endret seg.

Begynte på ca. 83kg, og vekten har nå stabilisert seg på ca. 71-72kg, etter nesten 4 måneder. Begynte egentlig ganske bra, styrken økte veldig bra i begynnelsen. Tok en deload, og spiste også da lite karbs, og kjente meg veldig svak etter det. Tror allikevel ikke jeg har mistet så mye muskler, har nok holdt det ganske greit. Føler jeg har blitt litt tynn da, og føler meg ikke noe særlig "trent", for å bruke det uttrykket. Derfor skal jeg prøve å bli sterk nå fremover, bygge grunnstyrke, noe jeg aldri gjorde. Har endelig gått opp for meg at jeg må bli STERK. En sterkere muskel er en større muskel!

Jeg synes at jeg har vært ganske flink med kostholdet og treningen egentlig. Ikke noe godteri og brus, men bare ren mat. Treningen har også gått greit. Man lærer underveis. Har fått en god erfaring med underskudd nå, og har lært litt som jeg kan ta med meg videre.

Har egentlig forandret kroppen min veldig mye. Så ganske feit og når jeg begynte, mens nå føler jeg meg mye bedre. Hadde planer om å prøve å få ganske så lav fett%, men er ikke noe poeng i det om man ikke har en decent mengde muskler. Derfor ser jeg heller på den lave fett%/ gode formen som et mer langsiktig mål, i steden for å bli tynn og liten nå, for så å bygge lean. Skal heller prøve å bygge kvalitetsmasse nå, og ta evt. dietter og slikt om jeg føler behov for det. Er jo uansett vinter nå, da Smiley

Bottom line: Er fornøyd med gjennomføringen, og har fått en veldig god erfaring.




Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #61 : 21. oktober 2012, 22:58 »
Her skjer det ting, bra jobba Smiley
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #62 : 21. oktober 2012, 23:08 »
Godt gjort det der da! Smiley Nå er det bare å spise seg opp igjen og prøve å bli så sterk som du klarer samtidig!

Utlogget MStak

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #63 : 21. oktober 2012, 23:13 »
Fy faen å bra gjort Smiley
Bilde/treningslogg
17 år.
Mitt mål er å gå ned i fett % samt opp i muskelmasse.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=124884.msg1840877;topicseen#new

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #64 : 21. oktober 2012, 23:36 »
tynnj du har blitt

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #65 : 23. oktober 2012, 11:48 »
Fy faen Redstrek, imponerende! Jeg visste du ville klare det! Cheesy SYKT bra jobba! Dette blir bra Cheesy

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #66 : 23. oktober 2012, 19:27 »
Her skjer det ting, bra jobba Smiley
Godt gjort det der da! Smiley Nå er det bare å spise seg opp igjen og prøve å bli så sterk som du klarer samtidig!
Fy faen å bra gjort Smiley
tynnj du har blitt
Fy faen Redstrek, imponerende! Jeg visste du ville klare det! Cheesy SYKT bra jobba! Dette blir bra Cheesy

Takk for tilbakemeldinger. Er godt å få slike tilbakemeldinger! Nå er det full fokus på å prøve å bli sterk  Smiley

Tilbake Cartman? Oppdater loggen din!

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #67 : 23. oktober 2012, 22:37 »
Bra jobba med dietten, Redstrek  Wink Og bra størrelse på latsene   Smile
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #68 : 24. oktober 2012, 01:44 »
Takk for tilbakemeldinger. Er godt å få slike tilbakemeldinger! Nå er det full fokus på å prøve å bli sterk  Smiley

Tilbake Cartman? Oppdater loggen din!
Har vært lat i det siste og lite motivasjon egentlig.. startet ny logg på fitnessbloggen nå, siden de fleste har flyttet over det! Smiley Satser på det blir fullt kjør fremover nå.

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/cartman-skal-finne-formen-igjen.13737/ der har du loggen iallefall Smiley

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #69 : 24. oktober 2012, 17:28 »
Bra jobba med dietten, Redstrek  Wink Og bra størrelse på latsene   Smile
Takk for det Kurdi Smiley

Har vært lat i det siste og lite motivasjon egentlig.. startet ny logg på fitnessbloggen nå, siden de fleste har flyttet over det! Smiley Satser på det blir fullt kjør fremover nå.

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/cartman-skal-finne-formen-igjen.13737/ der har du loggen iallefall Smiley
Godt å høre at du er tilbake Smiley Følger med

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #70 : 06. november 2012, 21:28 »
Heisann,

Ting går fremover. Er inne i uke 3 av Starting Strenght, og vektene begynner å bli tyngre nå. Øker vekter med ca. 2.5kg for hver trening, så får jeg se hvor lenge det holder. Har byttet ut benkpress med flat hantelpress pga. en vond skulder. Kjenner merkelig nok ingenting i skulder når jeg kjører militærpress, men kjører bare lette vekter fordeom.

Formen er ok. Har lagt på meg litt rundt midja, men ikke noe drastisk. Vekten er 73.5ish kg.

Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #71 : 17. november 2012, 23:14 »
Råbra jobba Redstrek!
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #72 : 18. november 2012, 00:02 »
Råbra jobba Redstrek!
Takk for det Wink

Ting går vel egentlig fortsatt fremover. Er stort sett det samme, selv om øktene begynner å bli jævla tunge. Klarer å øke litt og litt, og har planer om å kjøre dette programmet i 8 uker totalt. Skal inn i 5. uke på Mandag, så det kommer nok til å bli tøft å oprettholde god progresjon. Første økten denne uken jeg ikke klarte 3x5, og måtte bruke samme vekt neste trening, og klare 3x5.

Når programmet er ferdig, og jeg forhåpentligvis er blitt endel sterkere, synes jeg X-Size og Doggcrap virker spennende.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #73 : 18. november 2012, 10:10 »
Å øke 2.5 kg hver eneste økt er vel ment for nybegynnere som venner seg til vektene. Med mindre du starter lett.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Redstrek

  • Gjest
Sv: Oversikt/Trening - Redstrek
« #74 : 18. november 2012, 12:34 »
Å øke 2.5 kg hver eneste økt er vel ment for nybegynnere som venner seg til vektene. Med mindre du starter lett.
Jeg gjør det. Startet ganske lett på vektene, og legger på 2.5 kg hver økt. Og når jeg ikke klarer 5 reps på alle 3 settene skal man bruke samme vekt neste økt, og prøve å få 3x5 da.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!