Skrevet av Emne: Craze PWO  (Lest 13643 ganger)

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Craze PWO
« : 21. juni 2012, 11:55 »
Hei.

Jeg lurer egentlig bare på om "Craze" er lovlig under trening? Det kom jo frem at Jack3d var lov å bruke utenfor konkurranse, gjelder det samme med craze?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: Craze PWO
« #1 : 21. juni 2012, 12:00 »
Ja.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Craze PWO
« #2 : 21. juni 2012, 13:04 »
Ja.

Dvs at blir det dopingtest på et senter, så gjør det ikke noe om du har dette i blodet?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Craze PWO
« #3 : 21. juni 2012, 13:56 »
1. Det er nok ikke pre-workouts de er ute etter å "buste" folk for..
2. Om du skulle "teste positivt" for dette kosttilskuddet så kan du bare forklare dem at det er et vanlig kosttilskudd som er lovlig og tilgjengelig over hele verden, deriblant sverige, og er overhodet ikke noe steroide eller lignende.
3. Hvis de som har testet deg allikevel presterer å på en eller annen måte straffe deg for at du har brukt pre-workout kan du værsågod å slå dem i ansiktet og be dem plage noen andre.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Craze PWO
« #4 : 21. juni 2012, 14:21 »
1. Det er nok ikke pre-workouts de er ute etter å "buste" folk for..
2. Om du skulle "teste positivt" for dette kosttilskuddet så kan du bare forklare dem at det er et vanlig kosttilskudd som er lovlig og tilgjengelig over hele verden, deriblant sverige, og er overhodet ikke noe steroide eller lignende.
3. Hvis de som har testet deg allikevel presterer å på en eller annen måte straffe deg for at du har brukt pre-workout kan du værsågod å slå dem i ansiktet og be dem plage noen andre.

Det er forsåvidt sant det du skriver der, men jeg er styrkeløfter, så må vite at det er LOV under trening. Så lenge det kun er utelukket under konkurranse, så forstår jeg.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Craze PWO
« #5 : 21. juni 2012, 14:42 »
Herregud, hvor mye klarere enn "Ja." fra førsteposten kan det bli?

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Craze PWO
« #6 : 21. juni 2012, 14:46 »
Herregud, hvor mye klarere enn "Ja." fra førsteposten kan det bli?

Du er bra dust hvis du bare kjøper et "ja" på treningsforum. Bra du er kritisk, Amadon.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Craze PWO
« #7 : 21. juni 2012, 14:53 »
Herregud, hvor mye klarere enn "Ja." fra førsteposten kan det bli?

Når du driver aktivt med styrkeløft, er det greit å få litt mer utfyllende informasjon enn et "ja". Om du ikke skjønner dette, vil jeg anbefale deg at du holder deg unna denne tråden, eller respekterer at andre har mer behov enn hva du har.

Du er bra dust hvis du bare kjøper et "ja" på treningsforum. Bra du er kritisk, Amadon.

Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Craze PWO
« #8 : 21. juni 2012, 16:38 »
Om du driver med styrkeløft, er du vel smart nok til å ligge unna dette.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Craze PWO
« #9 : 21. juni 2012, 20:43 »
Om du driver med styrkeløft, er du vel smart nok til å ligge unna dette.

Så det er absolutt ikke lov å spørre? Når man er usikker på en ting, og ikke vet noe om emnet, er det vel kanskje greit å høre hvordan reglene blandt dette faktisk er? Eller mener du man bare skal legge vekk alt man er usikker på?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

Sv: Craze PWO
« #10 : 22. juni 2012, 10:11 »
Det største problemet med kosttilskudd av ulike slag er at det kan inneholde noe mer enn det som står på boksen. (I de fleste tilfellene fordi det kan forekomme forurensning fra annen produksjon i de samme maskinene, men bevisst tilsetning for å oppnå rykte om god effekt har visstnok også forekommet). Det er du som utøver som er ansvarlig for å ikke ha ulovlige stoffer i kroppen, så du har liten mulighet for å komme noen vei i ettertid mot en produsent av tilskudd hvis prøven avslører ulovlige stoffer, i alle fall for en vanlig stakkar som de fleste av oss med begrenset tilgang på ressurser og stjerneadvokater. En dopingdom er særdeles uønsket på rullebladet for en idrettsutøver, og den vil hefte ved ryktet ditt videre uansett hvor uskyldig du selv vet at du er.

Det betyr at hvis du er det aller minste i tvil, bør du stå over tilskuddet!

Selv om tilskuddet kanskje er produsert i Norge og/eller av tilsynelatende pålitelig produsent, er det ofte sammensatt av ingredienser de har fått fra ulike leverandører. Det er vanskelig å ha full oversikt over alle underleverandører og hvem som eventuelt produserer legemidler eller annet som inneholder stoffer som er ulovlige for idrettsutøvere. Noen ytterst få produsenter/leverandører er visstnok villige til å utstede forpliktende garanti for innholdet. Prøv å finne en av disse hvis du mener du har behov for kosttilskudd.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Craze PWO
« #11 : 22. juni 2012, 12:46 »
Det største problemet med kosttilskudd av ulike slag er at det kan inneholde noe mer enn det som står på boksen. (I de fleste tilfellene fordi det kan forekomme forurensning fra annen produksjon i de samme maskinene, men bevisst tilsetning for å oppnå rykte om god effekt har visstnok også forekommet). Det er du som utøver som er ansvarlig for å ikke ha ulovlige stoffer i kroppen, så du har liten mulighet for å komme noen vei i ettertid mot en produsent av tilskudd hvis prøven avslører ulovlige stoffer, i alle fall for en vanlig stakkar som de fleste av oss med begrenset tilgang på ressurser og stjerneadvokater. En dopingdom er særdeles uønsket på rullebladet for en idrettsutøver, og den vil hefte ved ryktet ditt videre uansett hvor uskyldig du selv vet at du er.

Det betyr at hvis du er det aller minste i tvil, bør du stå over tilskuddet!

Selv om tilskuddet kanskje er produsert i Norge og/eller av tilsynelatende pålitelig produsent, er det ofte sammensatt av ingredienser de har fått fra ulike leverandører. Det er vanskelig å ha full oversikt over alle underleverandører og hvem som eventuelt produserer legemidler eller annet som inneholder stoffer som er ulovlige for idrettsutøvere. Noen ytterst få produsenter/leverandører er visstnok villige til å utstede forpliktende garanti for innholdet. Prøv å finne en av disse hvis du mener du har behov for kosttilskudd.

Takk for godt svar Smiley

Spørsmålet mitt var egentlig følgende: Er "Craze" lov under trening, så lenge det IKKE er i kroppen under konkurranse? Det er nemlig DETTE jeg har fått inntrykk av.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: Craze PWO
« #12 : 23. juni 2012, 20:43 »

Spørsmålet mitt var egentlig følgende: Er "Craze" lov under trening, så lenge det IKKE er i kroppen under konkurranse? Det er nemlig DETTE jeg har fått inntrykk av.

JA. Så lenge du ikke er under rutinemessig kontroll via et forbund utenom konkurranse.

Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

Sv: Craze PWO
« #13 : 25. juni 2012, 11:12 »
Takk for godt svar Smiley

Spørsmålet mitt var egentlig følgende: Er "Craze" lov under trening, så lenge det IKKE er i kroppen under konkurranse? Det er nemlig DETTE jeg har fått inntrykk av.

Jeg kjenner ikke Craze og aner ikke hvilke stoffer det inneholder. For å finne ut det må du sjekke alle ingrediensene de oppgir at dette inneholder (og som tidligere sagt kanskje ikke sier hele sannheten....) opp mot dopinglisten på andidoping.no. Under hver medikamentgruppe finnes det utfyllende informasjon. Mange av stoffene på listen er forbudt både i og utenfor konkurranse, men noen grupper/undergrupper er forbudt kun i konkurranse.

JA. Så lenge du ikke er under rutinemessig kontroll via et forbund utenom konkurranse.

Er noe ulovlig, så er det ulovlig uansett om du blir testet eller ikke. Alle som er medlem av idrettsforbundet gjennom et særforbund (i dette tilfellet styrkeløftforbundet) kan innkalles til dopingkontroll også utenfor konkurranse. Sjekk hva som er lov, å vurdere dette ut fra risikoen for å bli testet er galskap, og å bruke noe som er ulovlig for idrettsutøvere når du driver idrett er galt uansett hvordan du snur og vender på det.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Craze PWO
« #14 : 25. juni 2012, 11:21 »
Jeg kjenner ikke Craze og aner ikke hvilke stoffer det inneholder. For å finne ut det må du sjekke alle ingrediensene de oppgir at dette inneholder (og som tidligere sagt kanskje ikke sier hele sannheten....) opp mot dopinglisten på andidoping.no. Under hver medikamentgruppe finnes det utfyllende informasjon. Mange av stoffene på listen er forbudt både i og utenfor konkurranse, men noen grupper/undergrupper er forbudt kun i konkurranse.



Inneholder ingen ulovlige stoffer såvidt jeg vet, men det inneholder et stoff som slår ut som Amfetamin på en dopingsprøve. Er ett av topp produktene på Narko Nord sine lister
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!