Skrevet av Emne: Craze PWO  (Lest 13611 ganger)

Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

Sv: Craze PWO
« #15 : 25. juni 2012, 11:37 »
Inneholder ingen ulovlige stoffer såvidt jeg vet, men det inneholder et stoff som slår ut som Amfetamin på en dopingsprøve. Er ett av topp produktene på Narko Nord sine lister

Amfetamin og tilsvarende stimulerende midler (gruppe S6) er forbudt i konkurranse. Det innebærer vel sannsynligvis underforstått at det ikke er forbudt utenfor konkurranse vil jeg tro. Men hvordan vet du hvor lang tid akkurat din kropp bruker på å kvitte seg med alle spor av stoffet? Inneholder Craze stoffer som kan gi utslag som amfetamin på test bør ingen ta sjansen etter mitt syn. Spis mat og fokuser på treningen  Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Craze PWO
« #16 : 25. juni 2012, 11:47 »
Står forklart litt mer utdypende her: http://www.craze.n.nu/amfetamin

Var ikke klar over dette selv før nå nylig.

The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

Sv: Craze PWO
« #17 : 25. juni 2012, 15:15 »

På denne siden står også følgende om innhold: Vitamin C: 250mg per skopa
Proprietary Blend*: 4580mg
Övrigt: 470mg

*Kreatin monohydrat, trimetylglycin (Betain), L-Citrullin, Dendrobex (Dendrobium-extrakt från stjälk koncentrerat för alkaloidinnehåll såsom dendrobin, dendroxin, dendramin, B-Fenyletylamin, N,N-Dimetyl-B-Fenyletylamin, och N,N-Dietyl-B-Fenyletylamin), B-Fenyletylmin HCl, Citramine (Extrakt från frukten Citrus Reticulata koncentrerat för N-metyltyramininnehåll), koffein.

Extraktet Citramine innehåller antagligen även synefrin och extraktet Dendrobex innehåller antagligen MAO-inhibitors.

Personlig ville jeg aldri tatt sjansen på noe som oppga å inneholde 470 mg med "Øvrigt", og ordlyden "inneholder antagligen...." gir heller ingen stor trygghetsfølelse. Men så ville jeg heller aldri vurdert kosttilskudd som inneholdt noen form for stimulerende midler, det tror jeg gir en slags "avhengighetsfølelse" fordi man etterhvert sikkert vil føle seg uopplagt hver gang man må klare seg uten disse midlene. Craze inneholder forøvrig også koffein, et stoff som pr i dag ikke er forbudt, men som overvåkes og kan komme tilbake på forbudslisten igjen. (Ble tatt ut av listen ca 1998)


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Craze PWO
« #18 : 25. juni 2012, 15:30 »
Hva mamma sier ovenfor er et veldig godt poeng. Har også personlig vært i kontakt med Narko Nord og Craze er et produkt dem er veldig obs på nå. Fint jeg nettopp har handlet en boks jeg bare får kaste! what
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Utlogget kassy90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Craze PWO
« #19 : 01. juli 2012, 17:26 »
Ville så absolutt vært forsiktig med Craze tror ikke de har puttet bare rent mel oppi dette kostilskuddet. Kjøpte det selv fra predator nutrition som er stasjonert i engeland. Fikk boksen jeg bestillte uten innblandelse fra tollen.

Energien dette produktet gir får jack3d og andre preworkout produkter jeg har brukt til å virke som en spøk. Men i mitt tilfelle førte den skyhøye energien jeg fikk av Craze til ett stort kræsj etterpå. følte meg svært rar, engestelig og skvetten i ca 7-8 timer etter intak og følte fremdeles att hvile pulsen var høyere enn normalt når jeg våknet dagen etterpå, fikk forøvrig heller ikke sove på 2-3 timer pga att hvilepulsen min var på 85-90 selv når jeg lå stille i sengen. normalt er den 60.

For å ta en kort sammenligning. Tar forebeholdt på att dette er slik jeg opplevde det. Og att du-dere ikke nødvendigvis vil oppleve det på samme måte.

Jack3d

Smak  5/10
Energi 6/10
Fokus 7/10
Bivirkninger 2/10
Økning av smertetoleranse 5/10


Craze

Smak 7/10
Energi 10/10
Fokus 8/10 
Bivirkninger 7/10
Økning av smertetoleranse 8/10

Og det att det vil slå ut på en dopingtest vil jeg tro ettersom att dette tilskudet ga meg betraktelig mye mere energi enn de 2 gangene jeg prøvde effedrin ^^

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Craze PWO
« #20 : 01. juli 2012, 17:32 »
Står forklart litt mer utdypende her: http://www.craze.n.nu/amfetamin

Var ikke klar over dette selv før nå nylig.


Gjelder alle sentralstimulerende stoffer det, som finnes i omtrent alle PWOer, bortsett fra skiten man har får kjøpt i norge. Koffein er sentralstimulerende også btw

Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Craze PWO
« #21 : 01. juli 2012, 17:45 »
Gjelder alle sentralstimulerende stoffer det, som finnes i omtrent alle PWOer, bortsett fra skiten man har får kjøpt i norge. Koffein er sentralstimulerende også btw

Så om jeg tar koffeinpiller (Stacker 4) vil det slå ut som amfetamin på Narko Nord sine pisseprøver?
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: Craze PWO
« #22 : 01. juli 2012, 21:21 »
Så om jeg tar koffeinpiller (Stacker 4) vil det slå ut som amfetamin på Narko Nord sine pisseprøver?

Nei. Det har med molekyloppbygningen å gjøre. Sammenlign koffein med methylheksanamin og amfetamin så kan du se

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!