Skrevet av Emne: Mektig lei mage/side-flesk!!  (Lest 3089 ganger)

Utlogget cbfb85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Mektig lei mage/side-flesk!!
« : 23. juni 2012, 09:39 »
Relativt fornøyd med resten av kroppen, men sliter med å få vekk det siste overflødige faenskapet...
Trener styrke (med fokus på alle muskelgrupper) og utholdenhet 5-7 dager i uka, har et relativt greit og variert kosthold...tar meg en fest eller to i.l.a mnd, og litt godis i helgene, men ikke helt sinnsyke mengder.
Ikke tenkt til å stille i noe konkurranser eller lignende..

Noen som har noen tips?! Kosttilskudd som faktisk funker f.eks. Bruker Kre-Alkalyn, vitamintilskudd, omega-3 ogglutamin nå..proteinshakes til mellommåltid innimellom..

Jente, 27, 169cm, 63 kg.


Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Mektig lei mage/side-flesk!!
« #1 : 24. juni 2012, 00:04 »
Det er som regel det fettet som er det siste som blir liggende, og man må bare være nøye med kostholdet om man ønsker å bli det kvitt. Personlig har jeg alltid hatt mye fett rundt magen, men har gått på "diett" siden påske. Har som deg vært ute noen ganger(2) og det har for min del gjort at jeg ikke oppnådde ønsket resultat. Jeg har nå bestemt meg for å gå 12 dager med PSMF diett, og allerede dag 6(i dag) ser jeg resultater. Blir spennende å se hvor lenge det holder seg slikt da... what

Men om du ønsker det bort er mitt eneste tips til deg å se over hva du spiser og drikker. Uten å ligge i kcal underskudd en periode vil det være umulig å bli det kvitt.
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Utlogget cbfb85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Mektig lei mage/side-flesk!!
« #2 : 24. juni 2012, 11:01 »
Jeg har vel ikke gått hardt nok inn for det Wink Men må jo finne en måte man kan leve med og. Vil jo ikke legge det på meg med en gang jeg har fått det vekk heller. Har gått ned 5 kg på et par mnd, så er jo fornøyd med det;) Vil jo ikke svinne helt henn heller. Greit med litt ekstra på rumpe og lår, er bare det rundt magen som plager meg! Men, man blir vel aldri fornøyd!

Tror jeg holder meg unna noen spesielle dietter.. prøver å spise mindre, oftere og ikke så fort. Vant til å hive i meg maten, og det er vel heller ikke så lurt! Wink

Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Mektig lei mage/side-flesk!!
« #3 : 24. juni 2012, 11:26 »
Tror og i din situasjon det beste er å bare se over hva du spiser, for så å endre litt på livsstilen din. Gjorde det selv i høst, hvor jeg kuttet ut mye sauser og lignende til maten, fjernet alt av usunnheter og holdt det til etter kl 18.00 på Lørdagen. Spiste kun ren mat, men la til et ekstra måltid da jeg ville ha mer muskelmasse. Når jeg ville litt ned i vekt fortsatte jeg med å kose meg(Men begrenset, såklart..) på Lørdagene, spiste Frokost, Lunch, Middag shake etter trening og en lett liten kveldsmat(Kun proteiner, og litt fett). Alle måltidene var rene, og jeg inntok 50g ris til Lunch og middag, samt ca 200g kjøtt og litt grønt. Det ser jeg på som et normalt kosthold, men de små justeringene jeg gjorde resulterte i at jeg kunne gå ned 0-5-1kg i uken, uten at jeg sultet meg, eller tenkte noe spesielt over det.

Så det å forandre livsstilen litt med tanke på spisemønster tror jeg vil kunne hjelpe deg på vei. Du trenger ikke slenge deg på noen ekstremdiett for å få en ekstrem lav fett% samt masse synlige muskler om det ikke er noe du ønsker. Så lenge du er fornøyd med kroppen din er det det aller viktigste! De fleste gutter liker jenter best slik du beskrev deg ovenfor Wink

Lykke til Grin
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Utlogget cbfb85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Mektig lei mage/side-flesk!!
« #4 : 24. juni 2012, 11:34 »
Sikkert riktig! Smiley Ikke lurt å gå sulten hvertfall!

Takk for det Smiley

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Mektig lei mage/side-flesk!!
« #5 : 24. juni 2012, 11:45 »
www.diett.no
Så lenge du ikke vet hvor mange kcal du eter om dagen kaster du bort unødvendig tid på diett.

Utlogget cbfb85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Mektig lei mage/side-flesk!!
« #6 : 24. juni 2012, 12:01 »
Ligger vel på rundt 1500 for min del..

Utlogget d386yv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 279
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 279

Sv: Mektig lei mage/side-flesk!!
« #7 : 24. juni 2012, 12:31 »
En vekt på 63 kg tilsier at du trenger mellom 80 - 110 gram protein per dag.

Det er nesten umulig å ikke få i seg 80g protein hvis du spiser som vanlig folk som trener; kylling, egg, fisk, biff, cottage cheese, tunfisk etc.

Da er proteinshake i praksis bare ekstra kalorier som du lett kan kutte ut.

Litt mindre porsjoner karbohydrater enn vanlig og mye mer grønnsaker i en periode så er mye gjort.

Men som loft sier, du må vite ca. kcal inntak per dag fordi de siste kg med fett slipper ikke uten kamp.

Utlogget cbfb85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Mektig lei mage/side-flesk!!
« #8 : 24. juni 2012, 12:46 »
Ikke vært noe fan av karbo-mat fra barn av, så det er ikke så vanskelig for meg å kutte ned på det! Blir mye salater og grønnsaker med kjøtt fisk og fugl, egg, nøtter, bær, epler, kesam og cc. Må vel bare bli enda strengere, ikke tillate store utskeielser, men syns det er greit med en spisedag i uka?
Må jo ærlig innrømme, har jo skeia ut med en fyll nå og da, øl er vel ikke noe som hjelper meg mot målet.... Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!