Skrevet av Emne: Farlig kostilskudd  (Lest 7384 ganger)

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Farlig kostilskudd
« #15 : 05. juli 2012, 00:03 »
http://www.topclassactions.com/lawsuit-settlements/lawsuit-news/1715-driven-sports-craze-supplement-class-action-lawsuit

Denne "Dendrobium Extract", som er ekstrakt fra en orkide, er nok mye av det samme som geranium ekstrakt som igjen er DMAA. Legg merke til at i Craze finner du "N,N-Dimethyl-B-Phenylethylamine". Jeg tipper, uten å vite noe om det annet enn å se på navnet, at dette stoffet likner veldig på 1,3-dimetylaminamid, som jo er DMAA.
Dessuten, fenyletylamin er jo amfetamin minus en metyl-gruppe.

Amfetamin:


Fenyletylamin:
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Farlig kostilskudd
« #16 : 07. juli 2012, 21:26 »
De som sier at dette er farlig stikker sikkert regelmessig ut på byen, drikker en del alkohol og avslutter kvelden kl 0400 med en saftig Kebab og Cola på den lokale sjappa.. Hva tror dere er værst? Har dere tenkt over bivirkningene av alkohol? Man blir jo såpass dårlig dagen etterpå at de fleste bare ligger rett ut i sofaen og venter på bedre tider..

Nei, pre-workout tar jeg med god samvittighet Grin
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Chukken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Farlig kostilskudd
« #17 : 07. juli 2012, 21:39 »
^ så, poenget ditt er at fordi folk går på byen, og det er farligere, så skal vi ikke styre unna craze?

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Farlig kostilskudd
« #18 : 08. juli 2012, 00:17 »
^ så, poenget ditt er at fordi folk går på byen, og det er farligere, så skal vi ikke styre unna craze?

Neinei, poenget hans er følgende. Om det finnes noe en kan gjøre som har negative bivirkninger som er like dårlig eller værre enn de som diskuteres her (uten å ha noen som slags støtte i teori eller forskning), så kan man altså gjøre det med god samvittighet.

Argumentasjonen er grusom, men jeg er enig i at å drikke for mye og spise kebab (les: rottespyd) er lavt. Når det kommer til disse amfetaminliknende stoffene, så synes jeg mange er altfor uforsiktig.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Farlig kostilskudd
« #19 : 08. juli 2012, 01:02 »
http://www.topclassactions.com/lawsuit-settlements/lawsuit-news/1715-driven-sports-craze-supplement-class-action-lawsuit

Denne "Dendrobium Extract", som er ekstrakt fra en orkide, er nok mye av det samme som geranium ekstrakt som igjen er DMAA. Legg merke til at i Craze finner du "N,N-Dimethyl-B-Phenylethylamine". Jeg tipper, uten å vite noe om det annet enn å se på navnet, at dette stoffet likner veldig på 1,3-dimetylaminamid, som jo er DMAA.
Dessuten, fenyletylamin er jo amfetamin minus en metyl-gruppe.

Amfetamin:


Fenyletylamin:


Her har vi methamphetamine, ikke så ulikt :

http://www.chemspider.com/Chemical-Structure.10379.html

Og MDMA (ecstasy) :

http://www.chemspider.com/Chemical-Structure.1556.html?rid=379065d4-f579-4367-9173-c41af94f832d

Trenger man å bli små-høy for å klare å få trent ? Det tviler jeg på. Spesielt hvis man ikke rører lignende stoffer ellers.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!