Skrevet av Emne: Trenger råd, tips, innspill osv. Styrke og kondisjon skal bli bedre.  (Lest 556 ganger)

Utlogget Vind

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei folkens!  Kiss

Hiver meg rett inn i forum verden etter jeg har bestemt meg for å legge en usunn livsstil bak meg.

For 4 år siden, 15 år gammel. Var jeg en ivrig ”mosjonist” Tongue. Jeg trente styrke 4 ganger i uken, uten unntak. Men det ga seg etter 2½ år… Treningskameraten flyttet og jeg ble sittende alt for mye på rævva. Jeg hadde, og har vell fortsatt en ganske akseptabel styrke i forhold til vekta mi.

De siste 2 åra har jeg jobbet på kontor. Jeg har trent fotball en eller en annen gang i sjeldenheten. Utrulig nokk har jeg ikke fått all verdens til ølmage.
Men det lille som er der skal bort.

Det jeg har lyst til å oppnå over TID, er bedre styrke i kropp generelt, samt bedre kondisjon
(ALDRI mer andpusten av å gå i lange trapper!) Og kanskje bli kvitt den lille sjarmissen rundt navlen)

Jeg er fullstendig klar over X antall innlegg som går på nettopp det å bli kvitt fett og bygge muskler. Jeg vil bare påpeke at jeg ikke er en av de som trur det finnes et mirakel av et trenigsopplegg der man gjennomgår en total forandring av kropp og sjel på 1 mnd.

Det jeg ber om er eventuelle råd og innspill som hjelper meg med en sunn endring av min livsstil.
Enkelt og greit;
•   Kombinasjon av styrke og kondisjonstrening - Greit treningsprogram for dette?
•   Liten mal på kosthold kanskje?

Vet det finnes mange hjelpsomme sjeler der ute, så vær så snill – Setter STOR pris på alle innspill! biggrin

Mvh
Vind
19 år.
183 CM, 75 KG
Stort sett blid…

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!