Skrevet av Emne: 2000 kr til å bruke på kosttilskudd, hva bør jeg kjøpe?  (Lest 12871 ganger)

Utlogget kjellalrich

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

HAHA, trur greier deg FINT uten kostilskudd i et par uker... Huh du har hørt om kjøøtt,egg melk osv eller?

men du får kjøre ditt eget løp, og vente til du får alt stæsjet for da blir du jo coleman bare du løfter i en vekt og spiser kostilskudd.

for det er jo KOstilskudd som gir resultater.

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

HAHA, trur greier deg FINT uten kostilskudd i et par uker... Huh du har hørt om kjøøtt,egg melk osv eller?

men du får kjøre ditt eget løp, og vente til du får alt stæsjet for da blir du jo coleman bare du løfter i en vekt og spiser kostilskudd.

for det er jo KOstilskudd som gir resultater.

Jeg har hørt om det ja, men du forventer vel ikke at jeg skal spise kjøtt og egg hver dag?
Kroppen min tåler ikke egg forresten.. Og jeg har ikke tenkt å bli som coleman, fordi han er NATURLIG ALL THE WAY, ikke sant? Og jeg forventer ikke at kosttilskudd skal gjøre meg om til superman heller, selvsagt er kostholdet mye viktigere, det veit jeg, men jeg får ikke i meg nok kcal gjennom bare mat, derfor kan et bra kosttilskudd være et bra alternativ iblant.

Utlogget kjellalrich

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

har du tenkt til og spise 3000 kcal og få drømmekropppen med brød da ?

forventer vel at du skal spise kjøtt hver dag, begynn og les litt om hva som ligger bak "drømmekroppen" din, så forstår du hvor mye som ligger bak.

det kommer til å ta noen år med trening og fikling med kostilskudd før du skjønner hvor viktig det er å spise mye bra rein mat.


Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

har du tenkt til og spise 3000 kcal og få drømmekropppen med brød da ?

forventer vel at du skal spise kjøtt hver dag, begynn og les litt om hva som ligger bak "drømmekroppen" din, så forstår du hvor mye som ligger bak.

det kommer til å ta noen år med trening og fikling med kostilskudd før du skjønner hvor viktig det er å spise mye bra rein mat.



Oh tusen takk, for dette viste jeg ikke! VEIT AT DET KOMMER TIL Å TA FLERE ÅR! Herregud, er som sagt bare 16 år, veit at det kommer til å ta flere åååååår før jeg faktisk kan få drømmekroppen min, og jeg tror du misforsto det med 3000kcal.. Kjøtt, grønnsaker osv veit jeg at det er et must, men likevel blir det vanskelig å spise 3000 kcal gjennom bare kjøtt og grønnsaker.. Og vist du har tenkt å diskutere mer med meg så ikke skriv på tråden her, send heller en personlig melding.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

clearitup, troll?
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
faen å mye negative folk... hvis dere ikke har svar på det han spørr etter , så la heller vær å svar!!!
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget ballehans

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 577

ja nei 3000 kalorier trudde jeg de fleste fikk i seg i en pizzamiddag?

prøv halvannet kilo flintsteik, 500 g grønnsaker og noen poteter. er vel også endel kalorier i det? må forresten trene seg opp til å eta mye mat. går ganske fort

23 år gammel
190 cm høy og ganske lett ~ 93 kg
165-145-250 rå på stevne 105,4 kg kroppsvekt

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77168.0</br>

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Tren jevnt, og ikke i perioder. Har du dårlig råd og ikke råd til kosttilskudd, fortvil ikke. Det er ikke -nødvendig-. Men det er kjekt å ha.

www.gymgrossisten.no

- Bestill 4kg whey 80 (billig og bra protein, de meste protein nå om dagen er god kvalitet, så har lite å si hvem du kjøper. men denne er billig og har ett bra merke)

250ml kaldpresset linfrøolje, koster 39kr. kjøp 4 stk. Har meget høy omega 3 innhold, og inneholder mange sunne fettsyrer. (meget fornøyd med denne selv, og er ekstremt billig).

Kreatin monohydrat: gymgrosisten sin egen.. meeget billig. god kvalitet.

Og kjøp en slags fiskeolje eller selolje i tillegg.. Omega 3, er VIKTIG.  (øker muskler, forbrenning, minsker betennelser, forbedrer hjertehelse, og hjernen, ledd og sener)

www.iherb.no
her må du kjøpe i flere puljer, da du må ikke overskride ca 210kr. For da får du ekstra gebyr, så kjøp flere bestillinger på ca 200kr. frakt koster bare 6 dollar, så det er så og si ingenting per bestilling.

D-vitamin 5000 iu (billig og veldig viktig på vinteren, eller om du ellers ikke får nok sol)
ta 1 pille 5 ganger i uka.

Grønnsakspulver (Finn en som koster ca 30 dollar og er på tilbud. da får du mye for pengene. Så og si alle produktene der inne er veldig bra.. men les innholdet og hold deg unna de med "lakrisrot ekstrakt" og eller "soya" .. De to kan senke testosteron i minimal grad.

Grønnsakspulveret inneholder som regel også bær,frukt, aminosyrer, og r-ala og ekstra bra stoffer.

Aloevera 40x (kjøp den som står er best selger, kommer opp med en gang.. kjøp 4 stk, holder leenge)
Aloe vera er godt for hele kroppen og holder deg frisk og effektiv. 4 stk koster ca 200kr.


Butikken:

Lipton 100% grønn te.

Begynn å drikk grønn te vær dag Wink

vannkoker: kok opp ca 0.5 liter vann. Deretter legg oppi ca 2 teposer, og la den ligge der i ca 15 min. Deretter hell oppi en shaker, og ta med deg på jobb eller hvor du enn skal gå. så kan du drikke det iløpet av morgenen.

Spekket av antioksidanter, og inneholder ett stoff som hjelper på humøret. (samme som er i kakao).

pimping av tee'n : Skvis oppi litt lime og sitron, samt en god teskje med honning.  Litt frossne bringebær er også ikke å forakte. (bæra tiner etterhvert, og gir en god bringebær smak - spis bæra etterpå).





Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Oh tusen takk, for dette viste jeg ikke! VEIT AT DET KOMMER TIL Å TA FLERE ÅR! Herregud, er som sagt bare 16 år, veit at det kommer til å ta flere åååååår før jeg faktisk kan få drømmekroppen min, og jeg tror du misforsto det med 3000kcal.. Kjøtt, grønnsaker osv veit jeg at det er et must, men likevel blir det vanskelig å spise 3000 kcal gjennom bare kjøtt og grønnsaker.. Og vist du har tenkt å diskutere mer med meg så ikke skriv på tråden her, send heller en personlig melding.

Alle har forskjellige mål, folk må forstå det og ikke legge seg så sinnsykt opp i ting. Forstår din frustrasjon på noen av folka her.

Du kan fint spise andre ting en kunn kjøtt og grønnsaker, men dette burde være en daglig del av kosten din.

Du vil opp i vekt, og øke muskler samt beholde formen greit.. sant?

- Spis reint kjøtt, noe fisk, grønnsaker, villris, poteter, kjerner, frø, melk, cottage cheese, bær, frukt osv Smiley  Ingen problem å slenge på med en god saus på maten. Viktig at hvertfall et par måltid om dagen smaker godt. For ellers er det lett å "sprekke" og gi opp.

- Spis gjennomgående sunt og bra, men ikke overdriv. da er det lett å falle av.

- Hvis du ikke tåler egg, ikke spis det.

Tips til frokost som er rask, smaker helt ok. og inneholder ekstremt med næring. Og er rimelig rask og lage.

Ting du trenger: Vannkoker, en bolle, og ingredienser.

Først.. sett på vannkokeren med ca 2-3 dl vann, putt oppi 1 pose grønn te.. og la den stå på mens du henter resten av ingrediensene og putter i bolla.

Frossne bær(400g pose): putt oppi 200gram frossnebær i bunn av bolla.
Gresskarkjerner: ca 2 spiseskjeer
Lettkokte havregryn(helst økologisk): ca 50 gram

deretter hell oppi te'en over bollen. og rør rundt. (nå er bæra tinet innen sekunder).

så putter du oppi ca 40 gram proteinpulver, + ca 30ml linfrøolje. Rør rundt.. og spis Smiley

Nå har du masse protein, god karbohydrat kilde, veldig god fettkilde, og masse vitaminer, mineraler og antioksidanter.



Og ja! Hold deg unna gainer! det er bare møkk. er kjempe lett å få i seg nok kalorier om man vet hvordan =)

Har du en blender? If so.. hell oppi melk, protein pulver, banan, havregryn, linfroølje og olivenolje. Så har du en veldig god gainer.. Sunn og rå, samt kalorier og få! Wink

Utlogget Primus89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Jeg ville gått for følgende kosttilskudd:

Proteinpulver: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard

Kreatin:          http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/creatine-powder

ZMA:              http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/anabolic-zma-120-kapsler

Om du har noen dager du føler deg litt paff og mangler litt motivasjon, så ville jeg prøvd et PWO supplement. Personlig bruker jeg Anabolic Beast fra Star Nutrition, og har god erfaring med det, men PWO supplementer varierer veldig fra person til person (Hvilken type som passer hvert enkelt individ).
Her er en link til det jeg bruker:
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/anabolic-beast-260-g-2



Ville styrt unna gainer. Proteinpulver er listet kun fordi det er hendig rett etter trening med en karbohydratkilde, som f.eks havremel. Blander selv havremel og proteinpulver i samme shake som tilskudd etter trening. Havremel fås kjøpt på butikker som Spar og Meny.

Om du sikter på 3000 kilokalorier daglig så er havre en fantastisk kilde til kalorier, da det passer i så mangt.


Litt off-topic, men hvilket treningsopplegg kjører du? Type hvilken splitt, øvelser og hvor mange ganger i uken?
Min logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121497.msg1817627;topicseen#new

"I only start counting when it starts hurting. When I feel pain, that’s when I start counting, because that’s when it really counts."

"I can't" is really nothing but an easy exit, whereas "I can" is a rather courageous statement throughout both failure and success. Do you pick the easy way out?

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Primus, ville vært forsiktig med å anbefale doping til folk du ikke kjenner. Kanskje han kjøper det og blir testet positivt på prøve hvis han er en atlet som kan bli testet. Hadde vært kjipt for deg og han da.

Har allerede Anabolic Beast og jeg brukte det i dag på treninga. Over halvparten av de som trener på treningssenteret her går på steorider, og ingen av dem har blitt testet så langt, tror nok det går greit om jeg bruker Anabolic beast ja Smiley!

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Tren jevnt, og ikke i perioder. Har du dårlig råd og ikke råd til kosttilskudd, fortvil ikke. Det er ikke -nødvendig-. Men det er kjekt å ha.

www.gymgrossisten.no

- Bestill 4kg whey 80 (billig og bra protein, de meste protein nå om dagen er god kvalitet, så har lite å si hvem du kjøper. men denne er billig og har ett bra merke)

250ml kaldpresset linfrøolje, koster 39kr. kjøp 4 stk. Har meget høy omega 3 innhold, og inneholder mange sunne fettsyrer. (meget fornøyd med denne selv, og er ekstremt billig).

Kreatin monohydrat: gymgrosisten sin egen.. meeget billig. god kvalitet.

Og kjøp en slags fiskeolje eller selolje i tillegg.. Omega 3, er VIKTIG.  (øker muskler, forbrenning, minsker betennelser, forbedrer hjertehelse, og hjernen, ledd og sener)

www.iherb.no
her må du kjøpe i flere puljer, da du må ikke overskride ca 210kr. For da får du ekstra gebyr, så kjøp flere bestillinger på ca 200kr. frakt koster bare 6 dollar, så det er så og si ingenting per bestilling.

D-vitamin 5000 iu (billig og veldig viktig på vinteren, eller om du ellers ikke får nok sol)
ta 1 pille 5 ganger i uka.

Grønnsakspulver (Finn en som koster ca 30 dollar og er på tilbud. da får du mye for pengene. Så og si alle produktene der inne er veldig bra.. men les innholdet og hold deg unna de med "lakrisrot ekstrakt" og eller "soya" .. De to kan senke testosteron i minimal grad.

Grønnsakspulveret inneholder som regel også bær,frukt, aminosyrer, og r-ala og ekstra bra stoffer.

Aloevera 40x (kjøp den som står er best selger, kommer opp med en gang.. kjøp 4 stk, holder leenge)
Aloe vera er godt for hele kroppen og holder deg frisk og effektiv. 4 stk koster ca 200kr.


Butikken:

Lipton 100% grønn te.

Begynn å drikk grønn te vær dag Wink

vannkoker: kok opp ca 0.5 liter vann. Deretter legg oppi ca 2 teposer, og la den ligge der i ca 15 min. Deretter hell oppi en shaker, og ta med deg på jobb eller hvor du enn skal gå. så kan du drikke det iløpet av morgenen.

Spekket av antioksidanter, og inneholder ett stoff som hjelper på humøret. (samme som er i kakao).

pimping av tee'n : Skvis oppi litt lime og sitron, samt en god teskje med honning.  Litt frossne bringebær er også ikke å forakte. (bæra tiner etterhvert, og gir en god bringebær smak - spis bæra etterpå).






WOW, dette er det jeg kaller for hjelp! TUSEN HJERTELIG TAKK! Skal bruke det du sa fremover Cheesy!! Igjen Tusen takk Cheesy Cheesy!

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Jeg ville gått for følgende kosttilskudd:

Proteinpulver: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard

Kreatin:          http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/creatine-powder

ZMA:              http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/anabolic-zma-120-kapsler

Om du har noen dager du føler deg litt paff og mangler litt motivasjon, så ville jeg prøvd et PWO supplement. Personlig bruker jeg Anabolic Beast fra Star Nutrition, og har god erfaring med det, men PWO supplementer varierer veldig fra person til person (Hvilken type som passer hvert enkelt individ).
Her er en link til det jeg bruker:
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/anabolic-beast-260-g-2



Ville styrt unna gainer. Proteinpulver er listet kun fordi det er hendig rett etter trening med en karbohydratkilde, som f.eks havremel. Blander selv havremel og proteinpulver i samme shake som tilskudd etter trening. Havremel fås kjøpt på butikker som Spar og Meny.

Om du sikter på 3000 kilokalorier daglig så er havre en fantastisk kilde til kalorier, da det passer i så mangt.


Litt off-topic, men hvilket treningsopplegg kjører du? Type hvilken splitt, øvelser og hvor mange ganger i uken?

Takker for kommentaren din Cheesy
Og Treningsoppleggene mine varierer,
Før så brukte jeg og trene ca 5-6 ganger i uken, så nå kjører jeg kanskje bare 4-5 dager i uken.
Bruker egentlig en app som heter for JEFIT på iPhonen, og den fungerer ganske greit, men har lagt til noen øvelser selv for å hjelpe meg selv litt mer haha Smiley

Har tenkt at jeg skal følge denne planen her fremover:

Mandager: Chest & Triceps
Onsdager: Back, Biceps & Forearm
Fredager: Shoulder & Legs
Søndager: Abs

Så er det ganske mange forskjellige øvelser man kan gjøre da, men når jeg trener så trener jeg ikke squats eller markløft, trener lår osv på en annen måte istedenfor for jeg veit at jeg ikke har så godt teknikk og jeg vil helst unngå ryggproblemer i denne alderen her, venter litt med squats osv til jeg kan få litt hjelp på hvordan jeg skal gjøre det med en personlig trener eller noe slikt Smiley!

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Er det du som har statistikken på det? Hvilket gym er dette? Over halvparten var mad mye azzzz.

"Ja", jeg har statistikken på det.. Er nå ganske lett å finne ut hvem som går på steorider når de er dumme nok og innrømmer det selv haha Smiley

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Hahaha for noen dumminger altså. Bedre å skjule det spør du meg!!!

Er vel det Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!