Skrevet av Emne: 2000 kr til å bruke på kosttilskudd, hva bør jeg kjøpe?  (Lest 12870 ganger)

Utlogget clearitup

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

Bruker du steroider?

Ja, selvsagt.. gjør ikke du? :p
nei jeg gjør ikke det, og vist du ikke kan holde deg til temaet på tråden ta heller og send en privat melding istedenfor å diskutere noe så dumt på tråden Smiley

Utlogget Kurdî

• Superavhengig
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Enig med kommentaren til Primus89... bestiller du proteinpulver(type Whey-80) fra gymgrossisten får du mye for pengene, i tillegg får du andre produkter sammen med produktet i de såkalte månedstilbudene. Både kreatin, L-glutamin og ZMA er også bra å bestille derifra. Det samme gjelder for raske karbohydrater(http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carbo-136-3-kg-skogsbringebr).

Men jeg mener det er litt for tidlig for en 16 åring å begynne med PWO produkter, tross alt blir man fort vant til det og da må man kjøre med "sterkere" produkter for bedre effekt... De tidligere nevnte produktene holder i massevis...
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget clearitup

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

Enig med kommentaren til Primus89... bestiller du proteinpulver(type Whey-80) fra gymgrossisten får du mye for pengene, i tillegg får du andre produkter sammen med produktet i de såkalte månedstilbudene. Både kreatin, L-glutamin og ZMA er også bra å bestille derifra. Det samme gjelder for raske karbohydrater(http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carbo-136-3-kg-skogsbringebr).

Men jeg mener det er litt for tidlig for en 16 åring å begynne med PWO produkter, tross alt blir man fort vant til det og da må man kjøre med "sterkere" produkter for bedre effekt... De tidligere nevnte produktene holder i massevis...

Merket at man blir fort vant til PWO produktene ja, Anabolic beast gir meg egentlig det samme trykket som det gjordet, tror jeg holder meg unna PWO produkter for nå ihvertfall. Forresten er Whey 100 like bra som Whey 80? Hvilken av de er best Smiley?

Utlogget Kurdî

• Superavhengig
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

Merket at man blir fort vant til PWO produktene ja, Anabolic beast gir meg egentlig det samme trykket som det gjordet, tror jeg holder meg unna PWO produkter for nå ihvertfall. Forresten er Whey 100 like bra som Whey 80? Hvilken av de er best Smiley?

Vet faktiske ikke om whey 100 er bedre enn 80.  Har bare kjørt med whey 80 og mener den funker veldig bra, og er tross alt billigere Grin...
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget clearitup

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

Vet faktiske ikke om whey 100 er bedre enn 80.  Har bare kjørt med whey 80 og mener den funker veldig bra, og er tross alt billigere Grin...

Haha, okey takker Smiley Skal gjøre litt mer research så skal jeg bestemme meg om hvilken jeg skal kjøpe, nesten ferdig med Kosttilskudd handlelisten! Grin

Utlogget Number1

• Treningsforum Crew
  • Administrator
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

Husk å bruk litt penger på mat også Smiley Kylling, karbonadedeig, torsk, biff, kjøtt, egg, tunfisk, cottage cheese/mager kesam, ris, pasta, brød, etc. Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!

Les forumreglene her

Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget clearitup

• Litt godt kjent
  • **
  • Utlogget Utlogget

Husk å bruk litt penger på mat også Smiley Kylling, karbonadedeig, torsk, biff, kjøtt, egg, tunfisk, cottage cheese/mager kesam, ris, pasta, brød, etc. Smiley

Will do Cheesy Takker Smiley

Utlogget Kampen

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

• Flytende kalorier teller ikke
Har allerede Anabolic Beast og jeg brukte det i dag på treninga. Over halvparten av de som trener på treningssenteret her går på steorider, og ingen av dem har blitt testet så langt, tror nok det går greit om jeg bruker Anabolic beast ja Smiley!

For en fantastisk bedriten holdning.
Men på Troll gym finner man vel det man vil Wink
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!