Skrevet av Emne: Bulke reps og sets  (Lest 818 ganger)

Utlogget Vader26

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 83

Bulke reps og sets
« : 26. juli 2012, 06:09 »
Så har planer om å starte å bulke veldig snart, tenker i høst men lurer på noe. Har lest at får å bli stor og sterk altså øke volum bør man ta mellom 4-8 reps og 3 sets på hver øvelse stemmer dette?

Et annet sted leste jeg at 5x5 på hver øvelse er bra.

Men jeg tenkte 6reps x 3sets per øvelse med de tyngste vektene jeg klarer funker dette for bulk?

Hva funker best på bulk? reps og sets?

Utlogget ThomasHF

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 43

Sv: Bulke reps og sets
« #1 : 26. juli 2012, 18:44 »
Det er ingen fasit, det som funker for deg trenger ikke funke på meg. Selv bruker jeg forskjellige rep-ranges etter hvilke øvelser/muskelgrupper jeg trener.
Det viktigste er at du har progresjon, altså at du klarer å øke vekten du trener med, gjerne fra gang til gang, det er min mening.

Men hvis du vil ha et svar, så kan du vel legge deg på 6-10 reps på baseøvelsene, og kanskje 8-12 på de mindre øvelsene, det er det jeg ville ha gjort.
25 år, 173 cm, 75 kg.

"If you double triple or quadruple your training weights in good safe form over the next year/s or so your basically (with diet) going to be double or triple your current muscular size. If your going to sit there and overanalyze this shit like its rocket science (which it isnt I dont care what anyone tries to make it out to be) and worry about things that really arent going to add up to pounds of muscle mass, then blame yourself when you never get there" - Dante Trudell

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!