Skrevet av Emne: Mellommåltider for en med allergi.  (Lest 8747 ganger)

Utlogget kim919

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Mellommåltider for en med allergi.
« : 27. juli 2012, 16:42 »
Hei! Jeg tåler verken melk eller hvete..
Det værste er å spise for eksempel brød hvor det er mye hvete eller ren melk.
Jeg er også veldig kresen men prøver å stappe i meg det meste selvom jeg ikke liker det!

Trenger noen forslag på mellommåltider evnt frokost som ikke inneholder mye av det som er nevnt over.
Vet nøtter er veldig bra men det er en av di få tingene jeg ikke klarer å få ned.

Utlogget Sakt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 105

Sv: Mellommåltider for en med allergi.
« #1 : 07. august 2012, 10:24 »
Hei! Jeg tåler verken melk eller hvete..
Det værste er å spise for eksempel brød hvor det er mye hvete eller ren melk.
Jeg er også veldig kresen men prøver å stappe i meg det meste selvom jeg ikke liker det!

Trenger noen forslag på mellommåltider evnt frokost som ikke inneholder mye av det som er nevnt over.
Vet nøtter er veldig bra men det er en av di få tingene jeg ikke klarer å få ned.

Eg har nesten samme problemet, tåler ikke melk og nøtter.

Eg har havregrøt til frokost, det kan jo kanskje du også spise? den glutenfrie versjonen? og i stedenfor å blande med melk så har du vann eller eggehvite?

Til mellommåltider så kan du jo feks spise omelett, kokte egg, kylling/tunfisk/skinke/skalldyr-salat, evt en shake?  om du bor nærme svenskegrensen så har di laktosefri cottagecheese som smaker helt fantastisk med litt funsaft oppi. Ta deg en kikk i butikken så finner du mye du kan spise=)
Vekt: 64
Høyde: 168

1RM
KB: 90Kg
BP: 57,5Kg-->65Kg
ML:100Kg

Utlogget kim919

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Mellommåltider for en med allergi.
« #2 : 18. august 2012, 20:53 »
Eg har nesten samme problemet, tåler ikke melk og nøtter.

Eg har havregrøt til frokost, det kan jo kanskje du også spise? den glutenfrie versjonen? og i stedenfor å blande med melk så har du vann eller eggehvite?

Til mellommåltider så kan du jo feks spise omelett, kokte egg, kylling/tunfisk/skinke/skalldyr-salat, evt en shake?  om du bor nærme svenskegrensen så har di laktosefri cottagecheese som smaker helt fantastisk med litt funsaft oppi. Ta deg en kikk i butikken så finner du mye du kan spise=)

Hei! Takk for svar..
Det har jeg ikke tenkt på en gang så det kan jo alltids funke. Har funnet ut at laktosefri meld blir fort veldig dyrt for meg. Jeg spiser kjøtt 2 ganger om dagen, ett par shakes også prøver jeg å få i meg litt annet så jeg havnet på 6-7 måltider! Ikke lett men prøver.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!