Skrevet av Emne: Lovlige stimulanter  (Lest 4152 ganger)

Utlogget damasterlzm

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Lovlige stimulanter
« : 28. juli 2012, 00:03 »
Vet dere om noen lovlige stimulanter? F. eks. geraniumpreparater? Ikke et must, men kunne vært godt å ha et hjelpemiddel til deffing/ekstra pump etterhvert. Smiley

Bor i Oslo, så må enten kjøpe på proteinfabrikken eller bestille (lovlig!) på nett!

PS: Et koffeinpreparat hadde vært ok å vite om, men ikke det jeg tenkte på her. Merker ikke annet enn at jeg blir våken av kaffe.

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Lovlige stimulanter
« #1 : 28. juli 2012, 00:08 »
Lovlig? Spørs hva du mener er lovlig da. Antidoping Norge og WADA har sine meninger om dette, de også. Geranium lyser lampa rødt for.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget damasterlzm

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Lovlige stimulanter
« #2 : 28. juli 2012, 00:17 »
Jeg bryr meg bare om det norske lovverket. Smiley Vet at geranium er effedrinliknende og det er en sånn type effekt jeg i utgangspunktet er ute etter.

Utlogget reb-st

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

  • "Even heroes have the right to bleed"
Sv: Lovlige stimulanter
« #3 : 28. juli 2012, 12:23 »
I Sverige har dom börjat tillsätta DMAE istället för DMAA biggrin
Den står än så länge inte på WADA-listan
Längd: 187 cm
Vikt: 102,7 kg
Jobb: Elevassistent & Ordensvakt

KB: 227,5kg 1MR | BP: 160kgx8 | ML: 255kgx8

Utlogget damasterlzm

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Lovlige stimulanter
« #4 : 30. juli 2012, 10:47 »
Hmm. Tongue Høres interessant ut! Hvor kan man kjøpe det?

Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Lovlige stimulanter
« #5 : 30. juli 2012, 17:12 »
Spor. Blir det laget noen PWO nå som er lovlig for testede utøvere(Antidoping Norges lister)?
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Lovlige stimulanter
« #6 : 30. juli 2012, 18:29 »
Hvis man vil ha tak i lovlige stimulanter som ikke er koffein, så er det beste alternativet å prøve utestede stoffer som likner på amfetamin i oppbyggingen. Slike har ikke blitt satt på dopinglista og blitt ulovliggjort enda. Disse er som sagt utestet og kan ha veldig alvorlige bivirkninger. Når det er sagt, så havner mange av stoffene som finnes i ulike pre-workout tilskudd i akkurat samme kategori. Et godt eksempel er craze, som inneholder dimetyl-fenyletylamin. Utestet og mye det samme som amfetamin.

Hvor man får kjøpt slikt vet jeg ikke, og anbefaler det ikke. Festmiljøet utnytter disse smutthullene i loven, og kjøper "testdop" på nettet.

Dette er egentlig en skremselspost, og på ingen måte en oppfordring til å kjøpe denne typen stoffer. Det jeg prøver å si er at det er faktisk slike amfetaminliknende stoffer som brukes i pre-workouts og de kan være farlige. Like farlige som andre utestede amfetaminderivater en kan kjøpe fra shabby nettsider.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Lovlige stimulanter
« #7 : 30. juli 2012, 21:14 »
Hvis man vil ha tak i lovlige stimulanter som ikke er koffein, så er det beste alternativet å prøve utestede stoffer som likner på amfetamin i oppbyggingen. Slike har ikke blitt satt på dopinglista og blitt ulovliggjort enda. Disse er som sagt utestet og kan ha veldig alvorlige bivirkninger. Når det er sagt, så havner mange av stoffene som finnes i ulike pre-workout tilskudd i akkurat samme kategori. Et godt eksempel er craze, som inneholder dimetyl-fenyletylamin. Utestet og mye det samme som amfetamin.

Hvor man får kjøpt slikt vet jeg ikke, og anbefaler det ikke. Festmiljøet utnytter disse smutthullene i loven, og kjøper "testdop" på nettet.

Dette er egentlig en skremselspost, og på ingen måte en oppfordring til å kjøpe denne typen stoffer. Det jeg prøver å si er at det er faktisk slike amfetaminliknende stoffer som brukes i pre-workouts og de kan være farlige. Like farlige som andre utestede amfetaminderivater en kan kjøpe fra shabby nettsider.

Dem gir i tillegg et "falskt positivt" utslag på amfetamin på Narko Nord/Sør sine tester. Så du kan fort havne i trøbbel da og såvidt jeg vet!

Kjører selv på med kreatin, beta alanin og koffein(Stacker 4). Stort sett det PWO er, meg bekjent..
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!