Skrevet av Emne: Kvinnfolk om AAS  (Lest 10787 ganger)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 961
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 961

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #30 : 05. august 2012, 07:30 »
Kjendiser er populære nettopp fordi de er kjendiser. Det betyr ikke at du blir like populær bare fordi du har en kropp (fra haka og ned eller noe sånt) som ser prikk lik ut.

skrev ikke det. Men kroppene deres er ikke videre avskrekkende og damene på kvinneguiden er noen brødhoder.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 709
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 709

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #31 : 26. august 2012, 11:20 »
Noen gullkorn fra brukeren Carolinka;

Sitat
Jeg synes muskelbygging (sånn typisk treningsstudioaktig med vaskebrett og det hele) både med eller uten boling blir for drøyt.

Sitat
Men personlig, som kvinne, liker jeg ikke menn som vil se større ut enn dem er og som bruker like lang tid som meg i speilet. :p Det er hvor stor dem er i hodet som teller.
Jeg tiltrekkes "store menn", ikke spebygde, men da velger jeg heller en naturlig stor enn en som må trene seg stor.



............................................________
....................................,.-'"...................``~.,
.............................,.-"..................................."-.,
.........................,/...............................................":,
.....................,?......................................................,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:"........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
.........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
...,,,___.`~,......"~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
............/.`~,......`-...................................../
.............`~.*-,.....................................|,./.....,__
,,_..........}.>-._...................................|..............`=~-,
.....`=~-,__......`,.................................
...................`=~-,,.,...............................
................................`:,,...........................`..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_..........._,-%.......`
...................................,

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?