Skrevet av Emne: Kvinnfolk om AAS  (Lest 12226 ganger)

Utlogget Tannfeen

Kvinnfolk om AAS
« : 29. juli 2012, 14:27 »
Du tenkte å kjøre en kur for å få orden på dametekket tenkte du? Tenk igjen!


http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=677429&st=0


(Dette er ikke ment som en diskusjon om AAS, men snarere et litt komisk innblikk i hvilke generaliseringer og fordommer som eksisterer rundt temaet)

There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #1 : 29. juli 2012, 14:46 »
Mye fordommer fra en haug med høns, det kaller jeg den tråden Smiley Hvem bryr seg om kvinneguiden her inne, egentlig? Smiley

Ser det du skrev med komisk innblikk nå, hehe..
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #2 : 29. juli 2012, 19:33 »
Skulle vært et forum som het "manneguiden". Mitt første bidrag skulle vært: "kunne du vært sammen med en feit dame?"

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #3 : 01. august 2012, 17:57 »
Mye underholdende lesing der. Synes det er spennende å se hva folk generelt sikler etter og hvilken mening de har om saken i samma slengen.
Finnes det noen, mann eller dame som ikke setter pris på en veltrent kropp? Jeg har møtt noen, men det tror jeg grunner ut i dårlig selvtillit og kanskje en liten promille med genuint liten interresse for kropp men heller det indre om det faktisk går.

Men jeg kan trygt si at de aller aller fleste setter pris på muskler, om det skulle vært på seg selv eller kjæresten.
Derfor synes jeg det er så mentalt tilbakestående når damer fyrer løs om ting de ikke veit det minste om, i kjent stil. Fallhøyden er dog stor, for når de møter på en muskelmann så smelter de som smør i panna Wink




EmyR

  • Gjest
Sv: Kvinnfolk om AAS
« #4 : 01. august 2012, 18:45 »
Skulle vært et forum som het "manneguiden". Mitt første bidrag skulle vært: "kunne du vært sammen med en feit dame?"


Hehe. Dét hadde vært noe. Alle korpulente kvinnfolk idag skal rettferdiggjøre kvinnelige former (aka feit) på alle mulige vis, og tynne, veltrente jenter ikke er noe forbilder. De er bare sinnssforstyrrede mennesker. Tror jeg har en indre drøm om å trolle ned kvinneguiden en dag.

Synes Lyle McDonald traff spikern idag forøvrig: "I don't want to see fat girls in advertising any more than woman want to see real men. They want the black buff dude and I want hotties. So fuck Dove."


Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Kvinnfolk om AAS
« #5 : 01. august 2012, 19:19 »
Mye underholdende lesing der. Synes det er spennende å se hva folk generelt sikler etter og hvilken mening de har om saken i samma slengen.
Finnes det noen, mann eller dame som ikke setter pris på en veltrent kropp? Jeg har møtt noen, men det tror jeg grunner ut i dårlig selvtillit og kanskje en liten promille med genuint liten interresse for kropp men heller det indre om det faktisk går.

Men jeg kan trygt si at de aller aller fleste setter pris på muskler, om det skulle vært på seg selv eller kjæresten.
Derfor synes jeg det er så mentalt tilbakestående når damer fyrer løs om ting de ikke veit det minste om, i kjent stil. Fallhøyden er dog stor, for når de møter på en muskelmann så smelter de som smør i panna Wink

Hva er en veltrent kropp? De fleste jenter/damer jeg har pratet med velger Ronaldo(fotballspiller, men bare bruk google for å finne bilder hvis du aldri har sett han) over en hvilken som helst muskelmann. Og det er når det kun er snakk om kropp. Faktisk har jeg tilgode å treffe noen som fascineres mer av muskler enn av personlighet. Men det kommer vel an på hvilke damer man treffer. Det eneste jeg har hørt jenter snakke ifm mannekropper, er fine mager. Men det har vel de aller fleste på en lav fettprosent

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #6 : 01. august 2012, 20:03 »
Hva er en veltrent kropp? De fleste jenter/damer jeg har pratet med velger Ronaldo(fotballspiller, men bare bruk google for å finne bilder hvis du aldri har sett han) over en hvilken som helst muskelmann. Og det er når det kun er snakk om kropp. Faktisk har jeg tilgode å treffe noen som fascineres mer av muskler enn av personlighet. Men det kommer vel an på hvilke damer man treffer. Det eneste jeg har hørt jenter snakke ifm mannekropper, er fine mager. Men det har vel de aller fleste på en lav fettprosent

Jeg kom til å tenke på at det hørtes litt vel pro-dop ut, det var ikke meningen. Jeg er enig i at typisk store rippa gutter ikke akkurat faller i smak hos gjennomsnittet av damer, men fitnessgutter som dette f.eks tror jeg scorer bra hos de fleste: http://www.facebook.com/officialjeffseid

Fotballgutta ser mest anorektiske ut og faller i samme kategori som klesmodeller, ser ikke bra ut.


EmyR

  • Gjest
Sv: Kvinnfolk om AAS
« #7 : 01. august 2012, 20:10 »
I min omgangskrets ville nok 95% sagt æsj til han der. Der er ikke til å komme utenom, relativt muskuløse personer er for spesielt interesserte.

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #8 : 01. august 2012, 20:18 »
I min omgangskrets ville nok 95% sagt æsj til han der. Der er ikke til å komme utenom, relativt muskuløse personer er for spesielt interesserte.

Det var da trist for de, i mine øyne en ganske så perfekt kropp. Jeg skal ikke være veldig bastant om hva majoriteten av damer liker iom at det er en subjektiv sak.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Kvinnfolk om AAS
« #9 : 01. august 2012, 20:42 »
What Emyr said. Markert er bra, stort er harry. Ikke min mening, men hva jenter jeg har spurt sier. Og jenter, spesielt de som ikke driver med styrketrening, har et litt annet syn på hva som er stort enn hva den vanlige bruker her inne har - tror jeg Smiley Han du postet bilde av her er gedigen ifølge mine kilder


Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #10 : 01. august 2012, 21:21 »
Vel vel, jeg er til dels enig med hønseflokken... Det skal bra gjøres å bli "for stor" uten doping. Så lenge man holder seg unna doping vil man ALDRI bli "for stor" i noens øyne.

Edit: og forresten, ingen av Dove-damene var fine...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Kvinnfolk om AAS
« #11 : 01. august 2012, 22:01 »
Det kan vel du neppe avgjøre Smiley

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #12 : 01. august 2012, 22:05 »
Det kan vel du neppe avgjøre Smiley
Vel, forsåvidt riktig det Smiley Meeen, uten å være gay altså, så må jeg kunne si at veltrente mannfolk ser bedre ut uten doping..?
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget bigblock

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #13 : 01. august 2012, 22:28 »
Mercenary: Markert er bra og stort er harry har du fått høre av div jenter. Dette kommer veldig ann på damene du spør og hvordan du selv ser ut.. Hvertfall min erfaring at jenter gjerne tilpasser svaret etter hvem de prater med. Er de interessert i deg og du er la oss si en markert 70kg kar kommer de ikke til å si at de foretrekker strongman looken.. Vice versa hvis du er har strongman looken.

Når det gjelder generelt om damer og muskler så er jeg ikke i tvill om at de fleste normale damer er mer seksuelt tiltrukket av muskuløse menn.. Min hands on erfaring er at jeg har lettere for å tiltrekke meg det motsatte kjønn etter at jeg begynte å trene.  Og de jeg har spurt om dette temaet har alltid svart at det er utelukkende positivt og være muskuløs.

Lite eksempel fra noe som skjedde par dager siden. Jeg var ute med en ny ung sprek og attraktiv medarbeider. Det var varmt og håndtverkeere spradet rundt i barrisen. Hun påpekker dette og jeg svarer at ja dette likte hun vel. Hun svarte meg at hun trodde jeg hadde slått de.
Jeg tenkte litt på saken og skjønte ikke hva hun mente så jeg svarte: slått han i hva? Mest hår på kroppen:-P ...
Hun: Nei, jeg tror du ser mye bedre ut i bar overkropp.
Meg ganske tørt tilbake: Nå må ikke du få slike skitne tanker om meg.
Hun: Du skulle bare visst
Etter det viste jeg ikke helt hva jeg skulle si så jeg startet på et nytt tema :-P
Denne samtalen hadde ikke utspunnet seg på en slik måte hvis jeg hadde hatt 35 cm overarmer kulemage og manboobs.  what

Nå dreide kanskje diskusjonen seg om AAS og damer.. Lett for å spore av. De fleste da som yttrer seg negativt om dette har vel ingen problemer med å sikle over de samme muskuløse mennene som trøkker. Noen mennesker vil bare bedras.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #14 : 01. august 2012, 22:54 »
Mercenary: Markert er bra og stort er harry har du fått høre av div jenter. Dette kommer veldig ann på damene du spør og hvordan du selv ser ut.. Hvertfall min erfaring at jenter gjerne tilpasser svaret etter hvem de prater med. Er de interessert i deg og du er la oss si en markert 70kg kar kommer de ikke til å si at de foretrekker strongman looken.. Vice versa hvis du er har strongman looken.

Når det gjelder generelt om damer og muskler så er jeg ikke i tvill om at de fleste normale damer er mer seksuelt tiltrukket av muskuløse menn.. Min hands on erfaring er at jeg har lettere for å tiltrekke meg det motsatte kjønn etter at jeg begynte å trene.  Og de jeg har spurt om dette temaet har alltid svart at det er utelukkende positivt og være muskuløs.

Lite eksempel fra noe som skjedde par dager siden. Jeg var ute med en ny ung sprek og attraktiv medarbeider. Det var varmt og håndtverkeere spradet rundt i barrisen. Hun påpekker dette og jeg svarer at ja dette likte hun vel. Hun svarte meg at hun trodde jeg hadde slått de.
Jeg tenkte litt på saken og skjønte ikke hva hun mente så jeg svarte: slått han i hva? Mest hår på kroppen:-P ...
Hun: Nei, jeg tror du ser mye bedre ut i bar overkropp.
Meg ganske tørt tilbake: Nå må ikke du få slike skitne tanker om meg.
Hun: Du skulle bare visst
Etter det viste jeg ikke helt hva jeg skulle si så jeg startet på et nytt tema :-P
Denne samtalen hadde ikke utspunnet seg på en slik måte hvis jeg hadde hatt 35 cm overarmer kulemage og manboobs.  what

Nå dreide kanskje diskusjonen seg om AAS og damer.. Lett for å spore av. De fleste da som yttrer seg negativt om dette har vel ingen problemer med å sikle over de samme muskuløse mennene som trøkker. Noen mennesker vil bare bedras.
Klart damer liker muskuløse menn, allikevel må man passe på å ikke overdrive. At man trekker mer damer med en del muskler på kroppen er vel vitenskapelig bevist. Selvsagt kan man oppnå en muskuløs og tiltrekkende kropp med bol innabords... Poenget er det at jeg innbiller meg at man ser best ut uten bol, men veltrent.

Hot hot hot!!!
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!