Skrevet av Emne: Kvinnfolk om AAS  (Lest 12271 ganger)

Utlogget bigblock

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #15 : 01. august 2012, 23:10 »
Jupp bestrider ikke det du sier her... Mr. O type fysikk er ikke noe jenter finner tiltrekkende. Men da prater vi de mest ekstreme misbrukerne av AAS, GH og insulin.  Disse faller litt utenfor temaet da dette er en såpass liten gruppe menn som faller inn under denne kategorien. Og dette er ikke en kropp du får av kun AAS.

Det er vel disse mennene mange av jentene tenker på når de får spørsmålet om AAS og menn. Og det farger jo selvsagt svarene deres. Hadde de vist sannheten om hvor mange av de atletiske/muskuløse mennene de enten har sikla over eller hatt seg med ville de nok moderert seg litt i svarene sine. 

Utlogget Lore

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13

  • Feit, svak og bitter.
Sv: Kvinnfolk om AAS
« #16 : 03. august 2012, 14:37 »
For min del knuste dove damene de ekle beinranglene. Spesielt nr 4 og 5 fra venstre i Dovebildet var nais.
Det er noe med damer som har mindre pupper enn meg selv, og kropp som unge tynne gutter som hyler ut "ikke fruktbar" når jeg ser på dem.

Forøvrig er det min erfaring at bekjente som hadde trent i åresvis og hadde rimelig grei kropp, bare uten de helt enorme musklene, økte draget sitt logaritmisk etter å ha begynt på steroider. Den nærmest påtatte aggressive oppførselen og humørsvingningene så ikke engang ut til å skremme vekk hunnkjønnene. Hva kvinnene sier er uviktig, når hva de faktisk gjør ofte er noe helt annet.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kvinnfolk om AAS
« #17 : 03. august 2012, 14:57 »
Vel vel, jeg er til dels enig med hønseflokken... Det skal bra gjøres å bli "for stor" uten doping. Så lenge man holder seg unna doping vil man ALDRI bli "for stor" i noens øyne.

Det skal du ikke være for sikker på, selv med lite fett. Folk har vel forskjellig smak.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kvinnfolk om AAS
« #18 : 03. august 2012, 15:03 »
For min del knuste dove damene de ekle beinranglene. Spesielt nr 4 og 5 fra venstre i Dovebildet var nais.
Det er noe med damer som har mindre pupper enn meg selv, og kropp som unge tynne gutter som hyler ut "ikke fruktbar" når jeg ser på dem.

Forøvrig er det min erfaring at bekjente som hadde trent i åresvis og hadde rimelig grei kropp, bare uten de helt enorme musklene, økte draget sitt logaritmisk etter å ha begynt på steroider. Den nærmest påtatte aggressive oppførselen og humørsvingningene så ikke engang ut til å skremme vekk hunnkjønnene. Hva kvinnene sier er uviktig, når hva de faktisk gjør ofte er noe helt annet.

Tildopet selvtillit har nok noe å si på kort sikt for en som har dårlig selvtillit i utgangspunktet. Generelt sett så tror jeg nok god holdning til seg selv har mer å si, og utover det blir en veltrent kropp en bonus.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #19 : 03. august 2012, 16:55 »
Tildopet selvtillit har nok noe å si på kort sikt for en som har dårlig selvtillit i utgangspunktet. Generelt sett så tror jeg nok god holdning til seg selv har mer å si, og utover det blir en veltrent kropp en bonus.

En godt trent kropp har stor påvirkning hos mannfolka også. Man blir behandlet annerledes utifra kropp, det er fakta.
Jeg ønsker ikke å øke kroppspresset noe mer enn det allerede er, men en bra kropp betyr mye for responsen blant de menneskene du omgjør.


Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #20 : 03. august 2012, 16:59 »
Fantastisk hvordan man klarer å framstille vektløfting og styrkeløft. Fan ikke rart vi som driver med kraftidrett i Norge sliter med stigmatisering.

"Klart jeg brukte det for å bli sterkere (ikke muskler..så jeg er ikke så overfladisk..nanananan) da jeg drev med vektløfting, og klart det var juks, men når absolutt alle andre jukser, så blir det bare latterlig å ikke jukse litt selv."

Jævla epic fail!

Hva kvinnene sier er uviktig, når hva de faktisk gjør ofte er noe helt annet.
x2

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kvinnfolk om AAS
« #21 : 03. august 2012, 17:01 »
En godt trent kropp har stor påvirkning hos mannfolka også. Man blir behandlet annerledes utifra kropp, det er fakta.
Jeg ønsker ikke å øke kroppspresset noe mer enn det allerede er, men en bra kropp betyr mye for responsen blant de menneskene du omgjør.

Er du virkelig feit så har du et problem. Men forskjellen på veltrent og ekstremt veltrent er liten. Hvis du spør den almenne befolkningen da, og ikke et utvalg av treningsfreaker. Det er vel litt sånn også at "like barn leker best".
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #22 : 03. august 2012, 17:26 »
Er du virkelig feit så har du et problem. Men forskjellen på veltrent og ekstremt veltrent er liten. Hvis du spør den almenne befolkningen da, og ikke et utvalg av treningsfreaker. Det er vel litt sånn også at "like barn leker best".


Der mener jeg du tar feil. Jeg er ingen stor kar selv, men har jobbet meg ned en del i fettprosent i det siste og jeg kan fortelle deg at responsen er en helt annen med fettprosent under ti enn over. Jeg veit ikke hva du legger i veltrent da, kan være at vi egentlig er enige. Men tro meg, en med lav fettprosent legges veldig godt merke til.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #23 : 03. august 2012, 18:08 »
Jeg må bare spore da dette er god underholdning Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #24 : 03. august 2012, 18:29 »
Og hvem er egentlig den allmenne befolkninga?  Shocked

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kvinnfolk om AAS
« #25 : 03. august 2012, 18:35 »
Folk i passende aldersgruppe, f.eks.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #26 : 03. august 2012, 18:42 »
Og jenter, spesielt de som ikke driver med styrketrening, har et litt annet syn på hva som er stort enn hva den vanlige bruker her inne har - tror jeg Smiley Han du postet bilde av her er gedigen ifølge mine kilder



Det har du nok helt rett i. En venn av meg er trolig mindre enn han på bildet du sikter til, veier knappe 70kg men er markert og ser veldig bra ut (i mine øyne). De fleste venninnene mine mener han er bodybuildersvær, hva man må skal legge i det.(tror det er fordi han året gjennom holder en svært lav fettprosent).  Og de er overbevist om at gutten har brukt masse AAS. Nå skal jeg ikke påstå hverken at han juger eller ikke juger når han sier han ikke har, men jeg tror nok det stemmer at han ikke har.

Bestekompisen min derimot, har brukt MYE, men er ikke bodybuildersvær, men ser veldig bra ut (type muskuløs mannlig klesmodell) Han har aldri sagt høyt annet enn til de nærmeste hva han har brukt. Tror ikke mannen i gata ville mistenke ham for bruk i det hele tatt. Og jeg har mange venninner som sikler heftig på ham. Om de hadde gjort det om de hadde visst om AAS bruken er en annen sak.

Men poenget mitt er vel gjerne at mange av oss jenter ikke vet hva vi snakker om når vi sier vi aldri ville hatt en som bruker bol...

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #27 : 03. august 2012, 18:46 »
Vil nå påstå en god del kjendiskropper er skapt av steroider og uansett er  populære blant damene.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kvinnfolk om AAS
« #28 : 03. august 2012, 19:28 »
Kjendiser er populære nettopp fordi de er kjendiser. Det betyr ikke at du blir like populær bare fordi du har en kropp (fra haka og ned eller noe sånt) som ser prikk lik ut.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Kvinnfolk om AAS
« #29 : 04. august 2012, 02:11 »
Det handler om å være alpha male, og dersom andre menn misunner deg kroppen og utseendet, vil det gi deg sosial aksept og respekt, som er noe alle kvinner ønsker i en mann - lederen i flokken.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!