Skrevet av Emne: Tandstad vil ned i vekt, men klarer ikkje!  (Lest 1120 ganger)

Tandstad

  • Gjest
Tandstad vil ned i vekt, men klarer ikkje!
« : 12. februar 2013, 10:44 »
Hei!

Ønsker å få litt hjelp til å nå måla mine. Har no sidan nyttår prøvd å klare meg sjølv, men ser at framgangen ikkje er tilfredsstillande. Eg er 188cm høg, og per idag er eg 102,5 kg. Målet mitt er å komme meg ned til 85 kilo, og dette har vore målet mitt i alt for mange år no! Sidan nyttår no så har eg trent annankvar dag, der eg først trener fullkroppsprogram, for så å køyre kardio etterpå(20-30 min). Eg er aktiv innan fleire forskjellige idrettar, både motbakkeløp, flate løp og bordtennis. Har heilt kurrante persar innan dei tre store, og merker at sidan eg begynte på att etter nyttår har eg fått ein god del meir styrke.

Vekta derimot, det er den som stopper meg no. Eg har prøvd å ligge på 2000 kcal per dag med under 150 gram karbo og over 200 gram protein. Allikavel så har eg økt kroppsvekta sidan nyttår. Korleis kan dette ha seg? Veit jo at dei første vekene etter ein starter på att med styrke så er det vanlig at vekta går opp, men hadde sett for meg at den skulle begynne å gå ned no.

Målet mitt i første omgang er å komme ned mot 90 kg til 1. mai. Om eg ikkje klarer dette, så iallfall så nært som mulig. Grunnen til dette er at løpssesongen starter då. Ønsker også å fortsette med styrketreninga, slik at eg etterkvart får den forma eg ønsker meg.

Nokon tips til meg på veien? Tenkte å øke mengden kardio no da, sidan eg treng litt ekstra mengdetrening no i forkant av sesongen også.

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Tandstad vil ned i vekt, men klarer ikkje!
« #1 : 12. februar 2013, 11:09 »
Høres ut som du er ganske aktiv, og siden styrken også øker så tviler jeg sterkt på at du bare får i deg 2000kcal. Du gjør nok samme feilen som de fleste teller ikke med alt du spiser, for 2000kcal på over 100kg aktiv kroppsvekt burde du gå rimelig raskt ned i vekt. Før en logg på alt du spiser i løpet av en måned så ser du.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Tandstad

  • Gjest
Sv: Tandstad vil ned i vekt, men klarer ikkje!
« #2 : 12. februar 2013, 15:18 »
Ja, har vel en 8-10 løp kvar sesong, så blir mykje trening opp mot desse iallfall. Skjønner ikkje heilt at vekta mi ikkje kjem seg ned på eit bruktbart nivå(for løping). Har logga kostholdet ei stund på mylog, og havna innanfor både på kcal og makroar, men vekta stod stille :/ Sitt ganske mykje stille på dagen da, kontorjobb så blir lite aktivitet Smiley

Utlogget RetroGrongstad

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Tandstad vil ned i vekt, men klarer ikkje!
« #3 : 12. februar 2013, 15:27 »
tell marko og calorier på f eks 2000 en uke, se om du går ned, hvis ikke, gå ned 100-200 calorier mer og gjenta helt til du begynner å gå ned. vil anbefale 100 calorier i minus til å starte med Smiley du må ha i deg nokk karbo for energi husk det!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!