Skrevet av Emne: ryp spørsmål  (Lest 7512 ganger)

Utlogget serendipity37

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

ryp spørsmål
« : 03. august 2012, 09:22 »
ettersom det jeg har skjønt så skal RYP gjøre at du får lavere fett%. vil det da si at man bør gå ned i vekt eller at man forblir ca som vekt som man var og fettet blir til muskler?

Utlogget Adrian93

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: ryp spørsmål
« #1 : 03. august 2012, 14:08 »
Jeg er ingen ekspert på dette men ettersom jeg har erfaret så er det veldig vanskelig og "omforme" alt fette på kroppen til muskler, såklart hjelper det og stramme opp kroppen ved hjelp av styrketrening osv, men skal du ha vekk alt det overflødige fettet så må du nok deffe altså kalori underskudd og kardio, og da kommer du til og miste noe vekt kommer helt an på hvor høy fett % du har Smiley

og som jeg skjønner så er RYP en kosttilskudds pakke?
Kosttilskudd kan hjelpe, men det meste kommer fra sunn og rein mat og hard trening Smiley

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: ryp spørsmål
« #2 : 04. august 2012, 06:24 »
RYP er satt opp som flere ulike programmer ut ifra hvilke målsetninger du har med treningen. Det har vel kommet noen flere siden sist jeg holdt på med dette, men det er iallefall grunnprorammet, forbrenning/kondisjon? og ekstrem muskelvekst som var de opprinnelige programmene.

Du vil få en lavere fettprosent med hjelp av RYP men det er uansett kosthold og genetikk som setter forutsetningene for dette.

RYP kommer også med en kosttilskuddpakke, men det er ikke noe krav eller forutsetninger om at man må ha dette for å forsøke RYP.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!