Skrevet av Emne: Jack3d høy puls og kvalme?  (Lest 4594 ganger)

elmundox

  • Gjest
Sv: Jack3d høy puls og kvalme?
« #15 : 09. august 2012, 02:57 »
At det der skjer pga et kosttilskudd som i tillegg får dere til og teste positivt uten at folk tar hintet er så latterlig søkt.

Astma medisinen min tester positivt.. Just sayin'

Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Sv: Jack3d høy puls og kvalme?
« #16 : 09. august 2012, 03:30 »
Astma medisinen min tester positivt.. Just sayin'

Altså, huff, kos dere med dopen som gir dere problemer lik en 90 åring med kols.
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d høy puls og kvalme?
« #17 : 09. august 2012, 14:49 »
drikker man for mye alkohol blir man full og kan gjøre mye dumt, samt ende opp på legevakta eller i verstefall også daue... forbyr det ikke av den grunn...
At en håndfull folk  tar for mange scoops jack3d og ender på legevakta... ja da må vi forby... for gud bedre, noe må vi jo få lov til å forby

alkohol og smertelindrende medisiner er helt ok... samfunnet har godtatt det...
ting som  er for å prestere bedre, er dermed poengløst for den sofasittedne potegull generasjonen er naturligvis  ikke ok

Går uansett aldri over maksdosene på ting som jack3d... 1,3 dim i store doser er ikke bra... heller ikke koffein. Dessuten kan schizadrol også gi problemer da...og jack3d har jo alle de tre...

 det er sånne folk som tenker.. hmm litt er bra, mere er sikkert bedre, veldig mye blir sikkert konge... som gjør det som får ting forbudt... og ødelegger for alle de andre....  man må vite at siden politeker begår politisk selvmord hvis de tar tak i de store probleme på en upopulær måte, så finn noe som gjør at stemmegivende foreldre føler at de beskytter ungene dems ... finn et kostilskudd å forby.

Nå ser det ut som usa omsider forbyr de "lovlige" steroidene og... havoc, superdrol osv. Nok en gang, mest fordi de fritt kan selges til 15-17 åringer...  klart argumentet der er at de får tak i tobakk og alkohol og, men en kur med hormon av den typen, tatt som tilskudd uvitende til at det er bol, og krever mye tilskudd rundt kuren, VIL skade for livet, enten omtrent ikke merkbart, eller veldig mye...
et par fyllekuler før fylte 18 år, og noen år med tobakk, er skader som reverserer og neppe gir varige men..

Nå syns jeg sånt fint kunne vært lov, men solgt kontrollert med ID osv og informasjon om bruk, evnt via lege/apotek...men da hadde det vært bedre at folk fikk de bra varene isteden... men når det blir pakka inn i en fancy boks og kalt kostilskudd... da er jeg faktisk enig at det er bedre å forby det.   

Nå spora jeg fint av gitt... tilbake til jack3d... du får prøve det mere, og ikke ta helt av på treninga. Men veldig mange blir slitne og slappere etter trening med produkter som har 1.3 dim... fordi man krasjer litt av å ha gira seg litt for mye opp... noen blir også kvalme....

ps. det står på esken at man kun skal ta en halv scoop første gang for å se hvordan man tåler det... gjorde du det?..mm nei... 
Eller er du som alle de andre jeg kjenner, som kjøper tilskudd og spør noen andre hvor mye de skal ta, eller bare tar noen skjeer...
Når folk spør meg,  sier jeg bare..... fæn.. les på pakka da vel...står jo svart på hvitt..

 men hvem leser vel instruksjoner...på noe annet enn det fra ikea..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!