Skrevet av Emne: Creatine complete extreme vs Neurocore?  (Lest 3661 ganger)

Utlogget Muscles

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

  • Go hard or go home!
Creatine complete extreme vs Neurocore?
« : 02. august 2012, 22:18 »
Vurderer å kjøpe et preworkout fra gymgrossisten, hvilke av disse to anbefales? Smiley
Ut i fra ingredienslisten syntes jeg CCE så best ut, og den er også billigere?

Utlogget Beivakong1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Creatine complete extreme vs Neurocore?
« #1 : 09. august 2012, 18:45 »
Dette lurer jeg også på. Har prøvd CCE og var fornøyd med det.

Utlogget andreasb

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

  • Beastmode!
Sv: Creatine complete extreme vs Neurocore?
« #2 : 09. august 2012, 22:59 »
Testet Neurocore for første gang i dag. Har tidligere brukt både CCE og Jack3d. Begge de to gir i hvertfall meg masse fokus og energi.
 Føler selve pumpen er best i CCE, mens fokus er bedre med Jack3d.
Eneste negative med CCE er at jeg opplever som regel en crash ca 2 timer etter trening...
Neurocore derimot, 3 scoops og absolutt null effekt...Ingen pump, fokus, null nada nix...Kjedelig å blåse de penga, men er i det minste en erfaring rikere.
På den andre siden er jo dette som regel meget individuelt da, ser at woodbear bla. melder om god effekt av NC.
Du må vel nesten bare teste deg frem, men min favoritt er vel egentlig CCE Smiley
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Creatine complete extreme vs Neurocore?
« #3 : 10. august 2012, 09:23 »
og for all del folkens, ta det på tom mage, og en pause mellom tilskuddene. og enkelt dager, spes etter mange dager på trening uten nok/hvile søvn, gir de tilslutt ingenting..

Tror det står at man aldri skal går over 2 scoops på neurocore... eller var det 3?  ...

Jeg kan ikke begripe at noen ikke kjenner 3 scoops neurocore... nok beta alanine (4,5 g) til å klø inni og utenpå hele kroppen...   

pumpen kommer ann på dagens trening, og høy vanninntak. Jeg drikker altid preworkouts med ca 0,8l vann, full shaker.

Men tar du det etter et måltid, liten effekt. 

F.eks.. koffein pille pluss et glass melk... utligner hverandre til en viss grad. Melk har en tendens til å døyve mye tilskudd.  Aldri drikk melkeprodukter nærme inntak av preworkouts.. selv en protein shake 15 min før f.eks neurocore, vil dempe effekten.
 Gjør det samme på et glass vann og tom mage... yihaa...

CCE syns jeg var fin og... men værre krasj enn jack3d... noe jeg ikke begriper pga innholdet skulle tilsi null crash..

Ta en uke uten noen noe, og prøv igjen, på tom mage.. hvis ikke kan du selge meg boksen til halv pris hehe... brukt den 4 dager i uka, 1-2 scoops i to uker, funker akkurat litt hver gang... trenger ikke mere enn det... skal ikke hoppe rundt som en duracell bunny... bare kjenne litt prikking og lyst til å gire på litt på gymmet..

Alternativt, ta cce og den annenhver trening, med samme kostholds regime... hvis det viser seg at du har kongeøkt på cce, og null effekt på neurocore... da får du bare innse at den ikke funker for deg...

ps.. alle lovpriser craze, inkludert meg selv en stund... den funka grisebra en uke, så kjente jeg null og nix fra den...  den gir fortsatt tunnelsyn på gymmet... men det trenger jeg ikke, jeg vil ha styrke, pump og energi, fokusen klarer jeg da selv... 

Har en boks forseglet  craze  til, blir nok solgt til noen andre...  hvis noen bor i drammen/kongsberg området, kan de gi meg en pm, og få kjøpe den av meg, eller bytte mot noe annet. hvis de henter... gidder ikke jobbe for å bli kvitt den..

Utlogget Muscles

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

  • Go hard or go home!
Sv: Creatine complete extreme vs Neurocore?
« #4 : 10. august 2012, 10:48 »
Kjøpte creatine complete extreme!
Testet det for første gang i går. Fikk litt mere energi og mere fokus merket jeg, men det kan jo ha vært placebo også.. Pumpen var lik som før.
Må vel også nevnes at jeg tok det 1 time etter et stort måltid av 3 egg og 100g havregryn..Burde vel ventet litt lengre etter måltidet før jeg tok det tror jeg! Tongue

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Creatine complete extreme vs Neurocore?
« #5 : 10. august 2012, 12:15 »
jeg får ikke altid  bedre pump med disse, men jeg får garantert en decent trening hvis jeg føler meg litt slæck...   de som sier at man ikke trenger dette, si det igjen når du er 40 år med jobb og unger...  da jeg var i 20 åra, hadde jeg neppe trengt disse, ikke brukte jeg det heller...

ps. folk som bruker bol, vil ikke merke disse noe særlig, på kur får man ekstrem pump uansett.
Klart byggere på vekst og testo bruker jo sånt, men bør passe på blodtrykk... bruker man det sammen med anadrol, dianabol og andre blodtrykksøkene oraler tar man en sjanse...

Ikke det at alle som ikke merker slikt, tar bol altså, og finnes nok av byggere som bruker på kur selv om det ikke er anbefalt innen broscience ;-)

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Creatine complete extreme vs Neurocore?
« #6 : 10. august 2012, 15:01 »
jeg får ikke altid  bedre pump med disse, men jeg får garantert en decent trening hvis jeg føler meg litt slæck...   de som sier at man ikke trenger dette, si det igjen når du er 40 år med jobb og unger...  da jeg var i 20 åra, hadde jeg neppe trengt disse, ikke brukte jeg det heller...

Poenget til "de som sier dette" er vel som regel bare det at om man faktisk trenger slike tilskudd for å prestere bra nok på trening, så er det muligens verdt å revurdere en del andre faktorer i livet ens. F.eks hvor mye søvn man får, kostholdet man har, osv. Da det overveldende flertallet (tør jeg påstå) av de som lager tråder om diverse PWO-produkter er tenåringer og folk i 20-årene. og for disse er det ihvetfall greit å ha klart for seg at om de trenger tilskudd, utover kaffe/te, for å gjennomføre en god økt så er det noe som ikke er helt som det skal/bør være. Og mens tilskudd kan gi det lille ekstra i det korte tidsrommet man trener, kan nettopp dette gi en et inntrykk av at ting er som det skal være. Noe som igjen fort dekker over hva kroppen mangler for å gjøre jobben mellom treningsøktene optimalt. Tenker da først og fremst på søvn, som det virker som en del (av sympatiske årsaker, for all del) har lett for å tillate seg litt for lite av. Dette er selvsagt ikke noen banebrytende nyheter, men det er greit å gjenta det i ny og ne allikevel. Synes ihvertfall jeg.

Men YMMV, og jeg kan absolutt se at produkter som disse kan spille en større rolle i enkelte liv, særlig når man, som du, har mye annet man vanskelig kan bortprioritere, og ikke lenger er i sin beste (prestasjonsmessig, altså) alder.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Creatine complete extreme vs Neurocore?
« #7 : 10. august 2012, 15:39 »
dessuten skal man ikke undervurdere placebo effecten:-)
Men, hvis jeg er småsliten og sulten etter jobb, kan jeg med en sånn en, pluss bcaa under trening, litt næring og smak, så kan jeg trene og spise middag etterpå...

alternativet er mat rett etter job, så vente 1-2 timer, trene og vips hele kvelden gått bort...

En annen ting, før jeg ble kjent med jack(3d) og hans venner, kunne jeg prøve å trene rett etter jeg stod opp, evnt. etter en frokost.. gjespe og slite på trening, 5-10% svakere og føle meg kvalm..

Nå kan jeg stå opp, ta en preworkout, dra på gymmet 15 min etterpå, ha en konge økt, så dra hjem og spise en tyngre "frokost"..... 

Så de funker til det behovet.. Men spiser jeg middag før trening, driter jeg i disse, for da merker jeg nada av dem, da får jeg god pump og trening unansett..

Så de fungerer for å få treninga inn til tider jeg vanligvis ikke vlille fått det til, sikekrt derfor jeg merker så mye av dem, jeg elsker å trene om morgenen fastende, dvs. før frokost, og det er helt umulig uten.  Eller etter jobb, 4-5 timer etter lunsj, (har en proteinbar som mellommåltid, minst 2 timer før trening) 

Har en kompis som ikke kjenner noe til disse når han  trener enten 1-2  etter middag eller frokost, og det er solide måltider ... men de gangene han kommer rett fra jobb, ikke spist siden lunsj, har han virkelig merket dem... og ikke kunne klart en økt uten å slite med sult og kvalme...


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!