Skrevet av Emne: Mitt fettforbrenningskosthold (Hva kan forbedres?)  (Lest 1272 ganger)

Utlogget abjo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei. Er ganske ny på området, men har startet å trene med sykkel og har endret kostholdet.
Sykler 2 mil ca 4 ganger i uken og forbrenner ca. 440cal per økt. Hver økt er på ca. 45 minutter.

Veier idag 66kg, 178cm høy. Hvorfor fettforbrenning spør du kanskje? Har en god del rundt magen jeg vil bli kvitt.

Kostholdet under tilsvarer ca. 1500kcal per dag.

Frokost: Proteinshake, Training Pack, Omega 3, Pyrulean, Kreatin Pyruvate og Udo's Choice
Lunsj: Måltidserstatter, Pyrulean, Omega 3
Middag: Kyllingbryst/Biff med grønnsaker, pyrulean

Før trening: Pyrulean og Kreatin Pyruvate
Etter trening: 2 riskaker, proteinshake og Kreatin Pyruvate (Avhengig av hva slags skift jeg jobber, kan dette være før middag også)

Kveld: Casein-shake

Spiser også 3-4 epler i løpet av arbeidsdagen.



Hvordan ser dette ut? Noe som kan forbedres/endres på? Bør jeg starte med styrketrening i tillegg?


Takk til alle som tar seg tid til å se over.  Smiley

Utlogget bjorge1337

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: Mitt fettforbrenningskosthold (Hva kan forbedres?)
« #1 : 14. august 2012, 11:01 »
Har samme problem selv.
Veier ca 67 KG, og er ca 1,80 høy.
Har prøvd å ligge på en 1500-1700 (trener hver eneste dag. styrke 5 ganger i uken og kardio 3 før frokost) uten at det gir noe resultat.
Det som kommer til å skje er at du vil miste muskler, og bli syltunn ved armer og skuldre og kanskje midt på magen, men midjen vil bli der. Ihvertfall etter min erfaring.
Urettferdig at det skal være sånn, men tror løsningen er muskler.
Kjøre på med en ca 3000 om dagen med hard styrke, så vil det gjevne seg ut. Men ikke gå rett på 3000, øk sakte men sikkert.
Er ihvertfall dette jeg skal prøve på nå. Har desperat prøvd å få bort nederste del av midjen i kanskje et år nå, helt håpløst. Underskudd funker ihvertfall ikke for min del har jeg lært.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!