Skrevet av Emne: Lance-Armstrong fratas alle titler og utlukkes på livstid.  (Lest 8488 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget steffenb-

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Leste for en gangs skyld et bra innlegg på vg forumet ang rettsaken,



--Noen tanker til dere som kommenterer og forsvarer Lance...

1) USADA tok saken føderalt. Det betyr at viitner må vitne under ed.. I motsetning til UCI etterforskninger kan man her havne i fengsel i 10 år for å vitne falsk/lyve.

2) USADA var/er klare til å stevne 10 vitner som vil si at Lance Armstrong dopet seg, og fikk klarsignal av føøderale dommere til å kjøre saken etter at Armstrong anket.

3) Har det slått dere at Lance "gir opp" fordi han skjønner at USADA kommer til å få han dømt? Vil bare få påpeke at Marion Jones heller aldri testet positivt med ble alikevel dømt i samme rettsal!

Men personlig skulle jeg likt å se saken kjørt for retten, rett og slett fordi jeg er nysjerrig på om USADA virkelig hadde bevis for noe mye verre.. Nemlig at UCI faktisk har skuult positive prøver ( noe som etter min mening er verre enn at Lance har dopet seg)



Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
^^
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Er ikke bare dopingsaken som har kommet frem ang. denne tosken her, men han er vist en reell drittsekk. Trakasserte massørene og teamet rundt ham. Bur ham inne sånn vi slipper å se den råtne juksemakeren av en oppstanasig amerikaner.
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Kan da ikke bure inne alle som er drittsekker. Da hadde jo jeg havnet i fengsel, og det kan vi ikke ha noe av.

Det virker uansett som om han bare innrømmer det han må innrømme, jeg savner en oppriktig og 100% innrømmelse. Men den får vi nok aldri. Det har han nok rett og slett ikke baller til (tog du'an?)

Men må jo innrømme at jeg er litt fascinert av fyren, han virker helt kald, kynisk og kalkulert og helt ute av kontakt med virkeligheten. Nærmest psykopatisk. Han har holdt en idrettsverden for bedrag, men det virker som han syntes det er greit fordi han mener resten av eliten også dopet seg. Det virker også som at det eneste han angrer på er at han ble tatt.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829


Men må jo innrømme at jeg er litt fascinert av fyren, han virker helt kald, kynisk og kalkulert og helt ute av kontakt med virkeligheten. Nærmest psykopatisk. Han har holdt en idrettsverden for bedrag, men det virker som han syntes det er greit fordi han mener resten av eliten også dopet seg. Det virker også som at det eneste han angrer på er at han ble tatt.

Smil med det smilet du har.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Kan da ikke bure inne alle som er drittsekker. Da hadde jo jeg havnet i fengsel, og det kan vi ikke ha noe av.

Det virker uansett som om han bare innrømmer det han må innrømme, jeg savner en oppriktig og 100% innrømmelse. Men den får vi nok aldri. Det har han nok rett og slett ikke baller til (tog du'an?)

Men må jo innrømme at jeg er litt fascinert av fyren, han virker helt kald, kynisk og kalkulert og helt ute av kontakt med virkeligheten. Nærmest psykopatisk. Han har holdt en idrettsverden for bedrag, men det virker som han syntes det er greit fordi han mener resten av eliten også dopet seg. Det virker også som at det eneste han angrer på er at han ble tatt.

Er ikke du i fengsel da? Grin
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!