Skrevet av Emne: Treningslogg sånn frem mot sommeren  (Lest 1038 ganger)

Utlogget Ravneng91

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

Treningslogg sånn frem mot sommeren
« : 06. februar 2013, 19:31 »
tenkte jeg skulle prøve å se om jeg fikk til en treningslogg fremover mot sommeren da, har vært vekk fra trening ca et år pga skade men nå er jeg fit for fight igjen, bare med god oppvarming med støttebandasje for å forsøke å forhindre fremtidlige skader, har hatt et par uker med oppvarmings trening nå for å få unna den værste stølheten får det skikkelige hardkjøret begynner.

 har prøvd å forberede meg godt i matveien også holder meg over 3000kcal om dagen og ca 200g protein

er 173cm høy og veier nå om dagen 70kg

kjører for det meste 8 reps men hender det er nede i 5 å hvis jeg løfter litt tyngre, å kjører vanligvis 5-6 set, noen ganger flere hvis jeg ikke har blitt skikkelig sliten men da kjører jeg gjerne drop set for å tømme resten av kreftene

denne uka har jeg brukt 27,5kg hantler på benk, kjører for det meste med hantler for å bygge støtte muskler, kan plusse på 2kg på hver hantel ettersom stanga ikke er medregnet der jeg trener med er lettere å skrive det sånn.
holdt meg til 20kg hantler på skråbenken, litt uvandt å kjøre skrå i starten så ble ikke så mye der.
brukte 10kg hantler på flyes, har trena lite flyes egentlig så blir henge litt etter der tenker jeg.
lats så tok jeg nedtrekk med bred stang på 57kg
og smalt på 67kg
også på den maksinen jeg ikke husker navnet på men er sånn ro opplegg kjørte jeg ganske lett på rundt en 50kg mener jeg å huske.
triceps kjørte jeg kabel nedtrekk med smal stang, vet at tyngden på dette varierer mye fra sted til sted meg jeg kjørte da på 35kg.
dips kjørte jeg noe mere reps ettersom jeg kun bruker kroppsvekt og ikke noe tilleggsvekter.
biceps kjørte jeg vanlig med hantler og noe hammercurl, brukte 15kg
kjørte også med z-stang med 20kg noe som jeg trur utgjør en 30kg?

ben og skuldre/nakke kommer videre ut i uka Wink

legger også ved noen bilder for hvordan det ser ut for tiden så kommer fremgangen etterhvert, men føler det så langt har vært en bra oppvarmings uke så håper jeg det blir bra på hardkjøret etterhvert Smiley

det meste ligger dårlig ann nå men poenget her er jo fremgang så da er det det jeg satser på Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!