Skrevet av Emne: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!  (Lest 32233 ganger)

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Kikki - såvidt tilbake ...
« #30 : 05. oktober 2012, 20:50 »
Kjekt å ha deg tilbake på forumet! Loggen din er som alltid inspirerende og interessant. Blir spennende med NSK Smiley

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - såvidt tilbake ...
« #31 : 05. oktober 2012, 21:17 »
Takk skal du ha, kennyo. Smiley

Det er strengt tatt bare på grunn av NSK at jeg er tilbake, siden jeg trengte et sted å føre loggen min og et sted hvor man får litt feedback. Får se hvor lenge jeg er relativt flink logger etter endt konkurranse. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - såvidt tilbake ...
« #32 : 06. oktober 2012, 12:32 »
For første gang på mange år er jeg ikke i salen under NM i fitness og kroppsbygging, og det kjennes helt greit. Wink Har på livestreamen her, slik at jeg får med meg dem jeg virkelig har lyst til å se ... og når jeg ikke ser på så får jeg gjort andre ting. Bra løsning, spør du meg. Wink

Jeg er litt mørbanka i dag kjenner jeg. Kne og rygg krangler litt ... og jeg mistenker at det er Proargi9 plus som er årsaken. Jeg tester ut det en måneds tid nå, og jeg vet at oppblussing av smerter i områder man tidligere har vært skadet i kan være en "bivirkning".

Nei, tilbake til livefeeden ei stund før huset skal støvsuges og eplekake bakes. Litt kos må vi få ut av denne nydelige lørdagen.



Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Kikki - såvidt tilbake ...
« #33 : 06. oktober 2012, 20:38 »
HVORFOR har du ikke sagt at du har begynt å logge igjen?  dry
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - såvidt tilbake ...
« #34 : 07. oktober 2012, 01:01 »
HVORFOR har du ikke sagt at du har begynt å logge igjen?  dry

Fordi det med stor sannsynlighet bare er kortvarig, frem til etter NSK. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - såvidt tilbake ...
« #35 : 09. oktober 2012, 19:37 »
Ny uke, nye treningsmuligheter ... enda noen dager nærmere konkurranse.

Stokk og dekk her hjemme i Strongman Road denne gangen. Ettpar reps på noenogførti kilo i stokk før jeg gikk opp til noen reps på noenogfemti kilo. Lett og greit, selv om teknikken sviktet på det siste løftet.

Dekket er bare morsomt. Det blir lettere og lettere for hver gang. Funderer på hundre meter dekkvelt neste økt - bare fordi jeg kan. Wink

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - såvidt tilbake ...
« #36 : 11. oktober 2012, 22:44 »
Her har jeg gått og følt på at jeg ikke har trent på en hel evighet, og jeg har vært absolutt hundre prosent overbevist om at jeg slettes ikke har trent denne uka. Jeg har kjent på dårlig samvittighet, og forbannet dovenmark, for mye å henge fingrene i, for mange intervjuer, for mange planer ...

... og så scrollet jeg meg nedover, og hva ser jeg? Joda ... jeg trente i forgårs, jeg.

Snakk om å ha kontroll. blush

Uansett; i dag bestemte sjefs-sadist Berli-Johnsen at vi skulle trene. - "bare lett trening, kjerring", fikk jeg beskjed om. - "Ikke noen tunge tak, ikke ta deg ut. Bare tren lette reps og kjenn at du bruker kroppen. Åja ... og så kan du kjøre noen tiersett i mark." Som om ikke han vet at jeg hater å kjøre reps i mark. Kardio trener jeg da vitterlig på andre måter enn ved reps i mark.

Møkkagubbe. Wink

Slik ble dagens lette koseøkt i Det Lille Røde Rommet.

Markløft
5x60 kg
5x60 kg
10x80 kg
10x80 kg

Nedtrekk - smalt grep
10x48 kg
10x55 kg

Nedtrekk - bredt grep
10x48 kg
10x55 kg

Facepull
10x41 kg
10x45 kg

Rear Deltoid
10x41 kg
10x48 kg

PecDeck
10x34 kg
10x41 kg

Beinpress
10x160 kg
10x200 kg

Tåhev i beinpress
20x160 kg
20x200 kg

Bicepscurl i kabel
10x32 kg
10x36 kg

Pushdown
10x41 kg
10x45 kg

Stående nedkrønsj i kabel
30xKV+50 kg
30xKV+55 kg
30xKV+59 kg

Og mens jeg gjorde dette så løp Vilja 2140 meter på tredemølla. Dette gjorde hun på 20 minutter. I tillegg kjørte hun femten reps med tredve kilo på beinpressen, og hun kjørte bicepscurl med tre og firekilos hantler ... Gale, herlige ungen min!

Konklusjonen er at jeg er sterk, kroppen kjennes tight og fit ut ... og jeg fikk pump så det holdt i korsryggen!  Grin Jeg vet det er noen som mener på at jeg har (hatt) for stort fokus på pump, men det skiter jeg i. Jeg digger pump!  Grin

I morgen går turen til Drammen Strongmanteam for å trene litt øvelser. Gleder meg ... og gruer meg. Og så er det bare åtte dager igjen til konkurranse ... åtte små dager som kommer til å gå altfor fort.

Har jeg konkurransenerver?

NOPE!  headbang




Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - såvidt tilbake ...
« #37 : 13. oktober 2012, 21:43 »
Kjapp lita økt sammen med Therese i dag. Stokk og dekk, enkelt og greit. Therese imponerte med bra press-styrke. Hun er sterk. Når jeg tenker etter så er hun faktisk uforskamma sterk ...

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Kikki - såvidt tilbake ...
« #38 : 13. oktober 2012, 23:44 »
Hehe - skjønner følelsen! Her er også det at jeg føler det er veldig lenge siden jeg har trent (selv om det ikke er det) et tegn på at jeg er i en god treningsperiode Cheesy Blir spennende å se hvordan det går når du gjør comeback!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - såvidt tilbake ...
« #39 : 14. oktober 2012, 21:46 »
I dag ble det ei ny økt i "Hula" til Drammen Strongmanteam. Herlig, lett økt hvor alt gikk som en lek, og jeg attpåtil lærte meg nye ting. Smiley Testa ut frame, og er ikke i tvil om at jeg har fått en ny øvelse inn på listen over favoritter. Når jeg tenker etter så er vel egentlig alle øvelser - unntatt stokk - favoritter. Wink



Etter endt økt bar det opp på ProGym for en times triggerpunktmassasje hos Andreas. Herlig smertefullt, og garantert effektivt.

Rolig uke framfor meg nå, med ei lett treningsøkt og ellers masse forberedelser på konkurransen til lørdag. Jeg gleder meg!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - såvidt tilbake ...
« #40 : 17. oktober 2012, 08:51 »
... man vet hvor tankene og fokuset er når man stikker fingrene ned i honningboksen og begynner å klappe honningen ut i hendene ...  :Smiley
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - såvidt tilbake ...
« #41 : 17. oktober 2012, 21:34 »
Siste økt før konkurransen er gjennomkjørt, kroppen kjennes sterk og jeg er fortsatt motivert og skadefri. Faktisk - for første gang siden andre dagen under Europas Sterkeste i 2007 - gleder jeg meg masse til en konkurranse, og med tanke på hvor bra jeg faktisk gjorde det den dagen, så får jeg jo tro at den positive innstillinga vil hjelpe meg til lørdag også. Wink

De neste to dagene skal jeg bruke på å finne ro i sjela, spise, massasje, kos, frisør og annet slikt dill som er viktig før en konkurranse. Jeg gleder meg!  biggrin

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Kikki - såvidt tilbake ...
« #42 : 17. oktober 2012, 22:07 »
Dette er gedigent.  Jeg ønsker deg massevis av lykke til!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012!
« #43 : 21. oktober 2012, 01:44 »
JEG VANT!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012!
« #44 : 21. oktober 2012, 11:25 »
Dette tror jeg er første gang jeg har gitt honnør til en post som bare består av to ord.  Jeg gratulerer så mye!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!