Skrevet av Emne: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!  (Lest 32229 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #120 : 09. januar 2014, 09:49 »
Er det slibrig at jeg syns det er sexy?


Neida ... det er bare hyggelig. Wink Selv har jeg litt problemer med å se at det er sexy, og jeg har et ekstremt ambivalent forhold til min egen muskelmasse.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #121 : 09. januar 2014, 13:20 »
Prøver å skrive et komplement til her, men alle utkast høres bare ut ufine/sjekketriks ut Smiley Det jeg mener å si er at jeg overhode ikk har noe amivalent forhold til det, det ser jævlig ra ut. Kona mi er nesten like stor forresten, og hun ser også bra ut Smiley Dessuten er det kult når hun varmer opp med 100 i markløft Smiley
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #122 : 09. januar 2014, 20:25 »
Kul kone!  biggrin Jeg liker at jenter/kvinner løfter tung og ikke bare puser rundt på gymmet.

Jeg er så heldig at Egil er som deg; han liker muskler på en kvinne. Når jeg står og surmuler foran speilet fordi jeg har for mye muskler (men fortsatt vil være sterk) prøver han å overbevise meg om at jeg er flott. Jeg må innrømme at selv om disse komplimentene stort sett trenger gjennom den noe forvirra skallen min, så hender det at jeg slettes ikke tror ham.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #123 : 09. januar 2014, 22:48 »
Tro på ham du Smiley
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #124 : 11. januar 2014, 16:17 »
Det er lørdag, og jeg sitter her nydusja og totalt utkjørt. Har hatt ukas siste treningsdag, og er mer enn klar for en hel dags hvile før jeg skal trene øvelser, spenst, hurtighet og kjernemuskulatur.

Denne uka har vært tøff. Jeg har vært (og er) så totalt utkjørt i hver eneste muskel at bare det å tenke på trening har fått meg til å bli sliten. Dette er visst helt i henhold til hvordan det skal være om jeg skal tro på supertrener Gemma. Jeg skal være så sliten nå at jeg må tvinge meg selv til å spise. Og er det noe jeg må så er det å tvinge meg selv til å spise nok. Har nemlig fått lagt inn 1000 kcal ekstra fire dager i uka, og tro meg; 1000 kcal ekstra i et allerede sprengt matprogram er mye. Wink

Det positive er at jeg går opp i vekt, ned i fett og har synlige blodårer på skuldre og biceps. Det er jaggu ikke verst når man tenker på at jeg veier mye nå! Jeg prøver å ikke la meg stresse av vekta, jeg prøver å si til meg selv at jeg ser bra ut ... men ofte er det dessverre ikke enkelt å overbevise meg selv.

Men at noe skjer er det ingen tvil om, og at Gemma vet hva hun gjør er det enda mindre tvil om. To uker igjen på dette programmet før jeg går over til nytt. Det skal bli spennende å se hva hun vil med meg de siste fem ukene før Arnolds.


Mageformen etter nyttårsfeiring med ubegrenset inntak av mat og snop ...



Nyttårsformen



Litt sjølskryt, rett og slett. Wink







Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #125 : 12. januar 2014, 01:42 »
Knallform Cheesy Og tre plater på hver side er alltid tøft Smiley
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #126 : 12. januar 2014, 13:06 »
Knallform Cheesy Og tre plater på hver side er alltid tøft Smiley

Spesielt når platene er blå og har 20 kg skrevet på seg, og jeg aldri har vært oppe på slike vekter før. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #127 : 12. januar 2014, 13:09 »
Jepp Smiley
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #128 : 20. januar 2014, 12:09 »


170 kilo i markløft, uten drakt og reimer, er helt kurant. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #129 : 21. januar 2014, 23:07 »
Det er det gitt Smiley
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #130 : 22. januar 2014, 08:19 »
Øvelsesøkt i går, av den tunge sorten.

Farmers, 100 kg pr hånd.
Ingen problemer med å løsne dem, ingen problemer med å gå med dem. Må jobbe litt mer med grepet, slik at jeg lett holder ut 25 meter. Tross alt ... 25 meter er ikke langt.

Yoke, 220 kg
Ingen problemer med å løsne, ingen problemer med å gå. Konkurransevekten på 250 kg er helt grei, og igjen; 25 meter er jo ikke langt.

Keg carry,90 kg
Jeg knakk tønnebærekoden sist uke, og det var enda enklere denne gangen. Sliter litt med å puste skikkelig når jeg bærer sånn, men det får jeg trene på. Max distanse ... det skal bli spennende å se hvor langt jeg ender opp med å gå.

Atlasstein 110 kg
Reppet på 60, 80, 90 og 100 kg før jeg løftet denne. Lett, greit ... ingen problemer med å reppe på denne heller. Uvant å løfte "over bar" og ikke på plattform.

Jeg har kontroll på disse øvelsene, så nå gjenstår det bare å knekke den store sirkushantel-koden. Fy, som jeg sliter med å få til den greia der. Ingen problemer opp til 45 kg ... etter det sliter jeg. Men ... det er enda drøye fire uker igjen med trening, og mirakler har skjedd før. Smiley

Stokk er også noe dritt, forresten ...

På morraen i dag oppdaget jeg at keg er byttet ut med husafell, noe som passer meg perfekt. Smiley Likevel litt kjipt, nå som jeg har knekt tønnebærerkoden.

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #131 : 26. januar 2014, 17:20 »
Opp i vekt, ned i fett, opp i centimeter der jeg skal opp, ned i centimeter rundt midje. Tyngre enn noensinne men likevel mer markert enn noen gang før. Dette er litt kult. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #132 : 26. januar 2014, 21:04 »
Følger fortsatt loggen din og er stadig imponert! Du bør være et forbilde for mange kvinner (og menn for den saks skyld), og jaggu ser det ikke ut som om tendensen vrir seg i en god retning. På gymmet vårt er det i hvert fall en god økning på frivektsrommet av kvinner. Der var det før ca 1 kvinne pr. 50 menn, og det var da gjerne en fitnessdame e.l. Nå er kvinner i alle aldre og former og trener bøy, mark, utfall, chins osv. Om dette skyldes mer bruk av PT, generelle trender mot Tabata, Basis Ball, Crossfit etc. vet jeg ikke. Men at du og dine medsøstre klarer å vise at man kan være sterk og likevel kvinnelig er bare en ekstra bonus! Loggen din burde vært lest og fulgt av et stort publikum Smiley

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #133 : 27. januar 2014, 08:41 »
Takk kennyo. Smiley

Det er heldigvis en økende trend at kvinner trener tungt og for styrke. Det er godt. Det er virkelig på tide at kvinner i alle aldre får opp øyene for fordelene styrketrening fører med seg for oss.

Om jeg kan være til inspirasjon for noen blir jeg glad ... jeg håper jeg stort sett formidler trenings -og livsglede. Smiley Og jeg håper jeg klarer å formidle at man fint kan trene og satse seriøst selv om man har familie og barn. Når det er sagt hadde vi med oss fostersønnen vår, Mr. E, på trening i går. Han koste seg, og tok teknikk utrolig fort. På hjemvei lurte han på når han skal få lov til å løfte stein, så nå funderer Egil på hvordan han kan støpe en så lett stein som 40 kg. Wink

Jeg fikk forresten treningsprogrammet for de neste fire ukene i går kveld ... dette blir interessant. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #134 : 27. januar 2014, 11:26 »
Enig med Kennyo i innlegget hans Smiley Tror du at du ligger i topp tre i de øvelsene du beskrev? Synd at du ikke har dreisen på hantel, nivået er vel så høyt at man ikke kan henge etter i noe som helst?
Støpe lett stein, men beholde diameter: Skaff deg en isopor-kule, fyll noe sement i formen (mål så radius blir riktig) og plassèr isoporkulen. fyll sement rundt. Ferdig.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!