Skrevet av Emne: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!  (Lest 32259 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #135 : 27. januar 2014, 12:27 »
Jeg aner ikke hvem jeg skal konkurrere mot, Hallvard, så det er vanskelig å si hvordan jeg ligger an. Det hadde vært vanvittig kult å komme seg videre til dag 2, så det er hovedmålet mitt. Smiley Jeg skal nok få til hantelen innen jeg drar til USA, jeg må bare fortsette å overvinne panikken min for å ha noe over hodet. Det er i hvertfall der Gemma sier problemet mitt ligger. Smiley


Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #136 : 09. februar 2014, 16:08 »
180 kg i markløft i dag ... lett. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kikki - Norges Sterkeste Kvinne 2012 og 2013!
« #137 : 17. februar 2014, 15:42 »
Med åtte dager til avreise og elleve dager igjen til konkurranse er det vel på tide å komme med en oppsummering her.

Denne fantastiske reisen -  som oppkjøringa til Arnolds og Verdens Sterkeste Kvinne har vært - har vært fantastisk spennende. Jeg har lært vanvittig mye om hvordan jeg fungerer, hvordan jeg responderer på forskjellige treningsformer og ikke minst hvordan kroppen min responderer på "carb backloading". Jeg har trent på måter jeg knapt visste fantes, jeg har gjenoppdaget og oppdaget forskjellige treningsformer. Jeg har lært at det går an å få en elefant til å bli eksplosiv, jeg har bevist at også Grand Danoiser kan være hissige, jeg har lært hvordan jeg styrer den mentale biten ... og jeg har lært at man kan tenke utenfor boksen når det kommer til noe så sært som strong(wo)mantrening. Jeg har lært at det er lov å være litt klysete ... at det er lov å si at man vil vinne. Wink

Jeg har økt i vekt, gått ned i fettprosent, midjemålet er betraktelig smalere og jeg har økt rundt f.eks rygg, lår, biceps, rumpe ... Cheesy Kondisen er betraktelig mye bedre, hurtigheten er bedre ... alt er bedre.

Jeg er så fysisk sterk som jeg aldri har vært før. Jeg er så psykisk sterk som jeg aldri har vært før. Jeg har satt meg mål, og Gu'bedre, skal jeg sloss for å nå dem!  Grin

Jeg gleder meg som en unge til å dra til USA, jeg gleder meg som en unge til å konkurrere, og jeg gleder meg som en unge til å ha kjæresteferie sammen med Egil min. Det fortjener vi jammen.

Jeg er enormt glad for å ha Gemma (... og Benni ... ) på laget mitt, og jeg gleder meg til å jobbe mer sammen med dem også etter Arnolds. Jeg er enormt glad for at Egil har så troa på meg som det han har. Uten ham hadde ikke dette gått.

Jeg er klar!

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!