Skrevet av Emne: Testo Turbo, noen erfaringer?  (Lest 2942 ganger)

Utlogget bazinga

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Testo Turbo, noen erfaringer?
« : 13. september 2012, 14:29 »
Hei, har kommet over http://www.explicitnutrition.com/ Testo Turbo, som skryter på seg å være best på markedet.

Noen som har erfaringer? Vil det her i det hele tatt funke?

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Testo Turbo, noen erfaringer?
« #1 : 13. september 2012, 14:46 »
Hei, har kommet over http://www.explicitnutrition.com/ Testo Turbo, som skryter på seg å være best på markedet.

Noen som har erfaringer? Vil det her i det hele tatt funke?

Dette burde vel si det meste......eller gjør det det......

- Maximizes Testosterone: Promotes Thicker, Fuller, Stronger Muscle Growth & Enhances Power and Performance

- Defends Testosterone Levels: Blocks the Conversion of Testosterone into the Female Hormone, Estrogen

- Enhances Results: Increases Nutrient Absorption and Speeds Delivery into Your Cells, Giving You the Most from Every Precious Milligram

No more pussy-footing around with flimsy formulas! TestoTurbo is the world's first and only all-natural testosterone-boosting supplement with 19 ingredients—each backed by scientific research in human trials.

Don't settle for decreasing Testosterone levels as you age ... Don't let plateaus shrink your progress. Fight back naturally with a whopping 3,651mg daily serving of ultra-potent TestoTurbo today.



...tror i grunn denne sier litt mer... Smiley

Statements on this website have not been evaluated by the Food and Drug Administration. None of the products / services offered on this Web site are intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget bazinga

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Testo Turbo, noen erfaringer?
« #2 : 13. september 2012, 15:16 »
hehe, kan hende det er veldig innlysende for enkelte. derfor jeg spør.

Men for en kar som meg som aldri har prøvd denne type før så virker det jo helt "sinnsykt supert", hehe.

Men det at fda ikke har godkjent utsagnene eller hvilke resultater den kan frembringe betyr vel ikke nødvendigvis at det ikke funker.

Men om det er sånn at dette bare er søppel så vil jeg mer enn gjerne vite det, hehe. gidder ikke bruke penger på noe som jeg får lite igjen for:)

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Testo Turbo, noen erfaringer?
« #3 : 13. september 2012, 15:22 »
La meg fortelle deg noe om kosttilskuddsindustrien. De bruker masse penger og krefter på reklame, og littegrann på produktet. Søk rundt på bodybuilding.com sitt utsalg, så vil du se hva jeg snakker om. Dette gjelder spesielt for disse testoboosterne, slik som dette produktet er.

Det produktet du linker til har noen fine ingredienser, som f.eks. bukkehornskløver, vit d3, forskolin. Noen av de er vist skal være bra for fri testosteron. MEN med den dosen man får i seg her, og med en blanding av alskens saker, kan jeg nærmest garantere deg at du ikke merker noe som helst av dette produktet.
Hvor gammel er du forresten? Jeg har selv vært borti testoboostere i ung alder, og da hjelper det ihvertfall ingenting!
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget bazinga

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Testo Turbo, noen erfaringer?
« #4 : 13. september 2012, 15:33 »
er jo ikke gamle karen enda, er 25 år, så vet jo at kroppen fortsatt produserer litt krutt. men alt ekstra man kan få sier man jo ikke nei til, hehe

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Sv: Testo Turbo, noen erfaringer?
« #5 : 13. september 2012, 15:44 »
Nok søvn og riktig mat, fremmer bedre muskelvekst/testo-produksjon enn dette tilskuddet.
Sløsing med penger Smiley

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Testo Turbo, noen erfaringer?
« #6 : 14. september 2012, 10:25 »
Skaff deg heller PES ERASE  Den vet jeg funker, blodprøver jeg har tatt beviser dette. Men jeg har for høye østrogen verdier, denne får meg akkurat innenfor normalen, ergo.. ikke veldig sterk, men booster testo litt og.
Men funker kun hvis man har litt østrogen å ta av :-)

Det produktet der inneholder alle urtene som skal funke litt, men er skeptisk til slike blandinger som inneholder litt av alt. Vanskelig å få den effektiv dosen. Dessuten er jeg skeptisk til urteblandinger... har ikke merket mye av de jeg har testet.

Av de gamle som var bra, men ikke lov i så mange land lenger, er 6 oxo  ol


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!