Skrevet av Emne: Gjør jeg det rett?  (Lest 3946 ganger)

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Gjør jeg det rett?
« #15 : 19. september 2012, 12:31 »
CLA inneholder sunt fett og vil alene ikke gi deg dramatiske resultater, men vi trenger sunt fett i kroppen (linfrøolje inneholder den CLAen).

Rapidburn inneholder flere fettforbrennende substanser og kan gi deg en bra boost på forbrenningen - men husk at du ikke må ha for store forhåpninger. Det som gir deg størst forbrenning er hvordan du kombinerer kostholdet samt treningen din.

Stå på videre så får du resultater. Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Tsbusa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: Gjør jeg det rett?
« #16 : 19. september 2012, 12:53 »
Supert! Takk for hjelpen, bestillte begge deler pga det sto det var anbefalt å bruke CLA'en sammens med Rapid Burn'en, så vi tester dette Smiley

Utlogget Tsbusa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: Gjør jeg det rett?
« #17 : 21. september 2012, 10:47 »
Fikk kosttilskuddene igår, og er såvidt igang med å bruke dette:)

Tok også tipset ditt om å ha veiing fredags morgen hver uke, gjorde det idag og er nå på 94,2kg! Dvs jeg har gått ned 5kg blank nå på 18 dager! Så da er det bare 14kg igjen før første mål er nådd.. Smiley

Takker for all hjelp hittil! Smiley

Utlogget NorWolf

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Gjør jeg det rett?
« #18 : 25. september 2012, 14:05 »
Har du gått hardt inn på dietten din? Snacks osv?
Jeg har nesten en liten nazi diett, og det var tøft den første stunden, men nå begynner jeg å bli vant til det. Men trener du for hardt, er det ikke sikkert du kommer til å gå ned, men kun øke kondisjon osv. Helt OK at du låner tråden Smiley
litt seint svar her men:P
Jeg har gått nokså hardt inn på den ja. ikke noe snacks eller brus osv, untatt Lørdager, ble tipset av en personlig trener om at det er lurt og ha en "spisedag" for og "kickstarte" forbrenninga igjen.

har til nå fortsatt og gå ned 2-3 kilo, for så og gå opp igjen 2-3 kilo, så ligger fortsatt nokså stabilt på samme sted, til tross for nokså synlig økt muskelmasse nå, men skal prøve det Number1 sa om at jeg muligens fortsatt ligger i for lite kcal, var og målte forbrenninga mi her for en stund sia, da var den (i hvilemodus) på 27++ kcal, så det betyr at jeg kansje bør ligge på en ca 2+++ kcal inntak daglig? eller er det også for lite?

Utlogget Tsbusa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: Gjør jeg det rett?
« #19 : 25. september 2012, 14:10 »
Hvis du legger deg på 500 kcal i underskudd hver dag, så er det bra! Smiley

Det med kickstarting fungerer, jeg gjør også det på lørdager. Da unner jeg meg litt usunnere mat+lettbrus kanskje litt saltstenger osv. Men får som regel dårlig samvittighet og trener som fasan søndagen igjen Tongue

Utlogget NorWolf

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Gjør jeg det rett?
« #20 : 25. september 2012, 14:18 »
Hvis du legger deg på 500 kcal i underskudd hver dag, så er det bra! Smiley

Det med kickstarting fungerer, jeg gjør også det på lørdager. Da unner jeg meg litt usunnere mat+lettbrus kanskje litt saltstenger osv. Men får som regel dårlig samvittighet og trener som fasan søndagen igjen Tongue
Ja kjenner til den søndagen;) var inne og bestile den "rapid burn" selv faktisk, skulle ha mer protein pulver, så tenkte jeg like godt kunne prøve det også når jeg først var igang;)
Men nå er det avsted til trening;)

Utlogget Tsbusa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: Gjør jeg det rett?
« #21 : 28. september 2012, 11:53 »
Hadde ny veiing imorrest. Er på 93,4kg nå. Dvs jeg har gått ned ca 5,9 kg på 1 mnd. Men det er vel nå det blir hardt fremmover, har gått ned 0,8kg på ei uke nå siden sist. Er vel først nå man begynner å "tære på" trene bort fettet?

Utlogget echris

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 36

Sv: Gjør jeg det rett?
« #22 : 30. september 2012, 17:30 »
Det ser ut som du har fått en bra fremgang, men jeg syns du spiser alt for lite. Lå i ekstremt kaloriunderskudd for et par år tilbake jeg også. Vekten gikk ned, men endte med at jeg mistet masse muskler og så egentlig bare ut som en skinny, feit person. Jeg var trøtt, slet med konsentrasjonen og var sulten hele tiden, noe som igjen resulterte med at jeg "skeia" ut til tider.

Musklene i kroppen er viktig å ha, jo mer muskler du har jo mer forbrenner du fra time til time, dag til dag.

Ligger masse bra lesestoff på dette forumet som kanskje kan være til hjelp. Dette er bare en liten håndfull:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=124941.0 (Paramora sine innlegg)
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92843.0
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=750.0
 

Utlogget Tsbusa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: Gjør jeg det rett?
« #23 : 01. oktober 2012, 18:12 »
Takk for info! Har nå skeia ut litt idag.. Pga var i en bilulykke natt til søndag.. Så har vært på sjukehuset osv, så jeg å madammen ble sjukemeldt enstund med hjernerystelser og en ellers forslått kropp. Så jeg skal ta noen dager pause før jeg begynner på igjen, og jeg tar de "late" dagene her nå som noen dager hvor jeg "later" meg og spiser litt mer, kanskje kicker det igang litt forbrenning osv igjen.. Vi får se:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!